Pohled Louise :
Probudil jsem se a musel se usmát . Harry vypadal ze spánku tak nevinně a roztomile . Nejraději bych si ho vyfotil tou věcí čemu Kapitolani říkají telefon , ale bohužel to nemám no , ale výhoda je že ho budu moci vidět takhle sladkého každý den což je pro mě dost velká výhoda .Vylezl jsem opatrně z postele , spíše jsem se o to chystal ale chytily mě Harryho ruce a stáhl mě zpět k němu a spokojeně se usmál a při tom měl zavřené oči .
"Harry potřebuju čůrat " zamumlal jsem a byl rudý až na zadku . "Půjdu s tebou " řekl ospalý . "Myslím , že zrovna tohle zvládnu sám zlato " zasmál jsem se. "Fajn no " povzdechl si pustil mě . V rychlosti jsem vyskočil na nohy a dříve než si to Harry stihl rozmyslet jsem běžel na záchod .
"Jsem zpět " řekl jsem když jsem se vrátil . "Vidím " usmál se Harry a byl přede mnou zcela nahý . Skousl jsem si ret jelikož byl opravdu sexi .
"Harry teď jsem se tě chtěl zeptat na jednu věc , kde si vzal ty malůvky na tvé kůži ?" Zeptal jsem se ho jelikož mě to opravdu nějakou dobu zajímalo .
"Myslíš tetování ? Hale v našem kraji existují lidé co mají speciální přístroje a barvu na tetování a mě tyhle všechny tetování co vidíš dělal můj kamarád " usmál se a já přikývl a alespoň jsem věděl , jak se to jmenuje .
"Dost ti sluší a nevěděl jsem že takový lidi existují tedy věděl , ale ne že jsou i v našem kraji " přiznal jsem a možná se trochu začervenal .
"Jo jsou jen je to natajno " řekl "jestli budeš chtít tetování tak mi řekni " řekl a já vykulil oči. "Harry miluju tě , ale nejsem si jistý tvými schopnostmi ohledně tetování " řekl jsem trochu nervózně , no možná hodně nervózně .
"Zlato tím jsem myslel to , že bych to dohodl s nějakým mým kamarádem , protože ano jednu holku jsem kdysi tetoval a nedopadlo to špatně , ale nechci to zvorat , takže bych řekl mým kamarádům " vysvětlil a mě se ulevilo .
"Harry , tobě by nevadilo když by si mě dotýkal někdo jiný ?" Řekl jsem nevinně. "Pravda nikdo opakuji nikdo se tě nebude dotýkat krom mé osoby " řekl majetnicky a já se musel zasmát prostě se mi líbí jak žárlí .
"Dobře tak pojď je na čase se jít připravit " usmál jsem se a v naší ložnici jsem se začal převlékat. "A co ještě předtím udělat něco jiného?" zamumlal mi Harry do ucha a chtěl mi začít sundavat mé oblečení co jsem měl v tu chvíli na sobě.
"Harry nemůžeme jelikož za chvilku vystupujeme " řekl jsem a dooblékl jsem se a on se tvářil smutně "Až doma ano zlato?" usmál jsem a on se začal culit a já ho bouchl do hrudi.
"O to ti šlo cello dobu viď ? Abych řekl, že si to spolu rozdáme později viď ?" povzdechl jsem si a on přikývl na souhlas. "Ano přesně tak "usmál se a zmáčkl mi zadek jeho rukami a pak se oblíkl a vypadal zatraceně sexi. Skousl jsem si nad ním ret nad čím on se spokojeně usmál.
Nová kapitola snad se líbí :)
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
FanfictionSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...