15. Kapitola

561 64 3
                                    

" Takže Louisi jste těhotný " řekl a mě vynechalo srdce jeden úder . "To je blbost vždyť je kluk " namítl Harry ihned protože moc dobře věděl , že právě on je otec dítěte . "Není to blbost, a není to samozřejmě u mužů obvyklé , ale tady u Louise se to podařilo. Miminko je velké tak jeden centrimetr , ale každým dnem a měsícem bude vyrůstat . " usmál se ten doktor a já nevěděl co dělat vždyť právě jsem zjistil , že jsem mutant co může rodit a být těhotný , i když půjdu za pár hodin do arény a tam zemřu , jak já tak mé dítě . "Ale vždyť je to kluk mají rodit a být těhotné ženy vždyť je to blbost aby byl těhotný " snažil se Harry pokračovat v tom , že je to nemožné . "Pane Styles ano je to zcela možné . Pan Tomlinson bude muset být v klidu ,.." chtěl pokračovat ale Harry ho přerušil. "Celkem je směšný že to říkáte , jelikož v klidu nebude , když bude bojovat o vlastní život v aréně kde bude vystaven stresu , a já moc dobře věděl že má pravdu . "No tohle je zcela jiná situace . Po dlouhé době se podařilo nějakému muži otěhotnět  takže možná že by šla udělat vyjímka aby Louis nemusel do her " poznamenal doktor , a já se na něj překvapeně podíval . "Co- cože ?" Vykoktal jsem "dohodnu se s tvůrci her aby jsi se jich nemusel účastnit . Přeci jen tohle je úžasné a po tolika letech se něco takového povedlo " řekl . "Jděte zatím do svého patra a tady máte ultrazvuk " řekl, a podal mi bílou obálku . Přikývl jsem a zmohl jsem se sotva na poděkování , a šel jsem pryč . Zamnou šla ta moderátorka a Harry . Pro nás všechny to byl opravdu šok . Ještě aby ne . Jsem těhotný , a uvnitř mě je nový život .

Pohled Harryho :
Z toho všeho jsem byl dost vedle . Louis je těhotný i když je muž . To dítě uvnitř Louise je i moje dítě jelikož jsem to dítě udělal já . Celá takhle situace je šílana, a já nevím co dělat. Chci vyhrát, ale vím že pokud bude muset Louis do arény tak ho nechám vyhrát. Jak kvůli němu, tak kvůli našemu dítěti. Nemohl bych ho nechal zemřít s pocitem, že on nám mohl dát dítě. Moc dobře jsem si vědom, že to miminko nikdy neuvidím, ale budu vždy určitým způsobem s ním. "jak se cítíš? " zeptal jsem se starostlivě Louise. "No nějak zvláště přeci jen za pár hodin už nebudu bojovat jen o svůj život. Budu bojovat o svůj a toho miminka uvnitř mě . " vydechl, a sedl si na sedačku, a já k němu. "Pomůžu ti, nenechám aby naše dítě zemřelo ano? Budete v pořádku a teď mi ukaž fotku našeho dítěte " usmál jsem se,a on mi podal obálku ve které byl ultrazvuk našeho miminka. Ta fotka mě doslova dojala, a mě po tváři začali stékat slzy. Je to šílené naposled jsem brečel když jsem byl ještě dítě, a pak už nikdy. Najednou mě ale rozbrečí fotka mého dítěte, které nespatřím. V tuhle chvíli doufám, že Louise propustí z her, a nebude se muset jich účastnit. Pak bych měl totiž šanci na to, abych byl u porodu mého dítěte, a také bych jeho nebo jí viděl vyrůstat, což by bylo super. Usmál jsem se nad tou představou, a rukou jsem si setřel slzy, a jednoduše jsem doufal, že Louise hry minou. Pak by to bylo opravdu nejlepší.

Ahoj take co is myslíte o Harry chování? Jinak myslíte že Louis se účastní her? :)

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat