Pohled Harryho :
"Chytni Louise za pas Harry " Křikla na mě jedna z těch ženskejch . "Ne , sice vypadá jak ženská ale to nemění nic na faktu, že je to podle určitých prvků kluk " řekl jsem na protest , jelikož odmítám vypadat jak teplej . Stačí že takhle už vypadá Louis tak proč ještě já. "Co ti to udělá ho na pár minut chytit za pas ?" Povzdechla si "nechci vypadat jak teplej " ušklíbl jsem se . "Stejně určitě jsi teplej" poznamenal Louis. "Ne, nejsem teplej, ale jsem biosexual " usmál jsem se. "To je teda rozdíl " řekl, a dal oči v sloup. "Jo je, jelikož jsem jak na holčičky tak na chlapekčy" řekl jsem, a vyplázl jsem jazyk. "Fajn no" řekl raději, a my jsme vyjeli. Musel jsem ho chytit tedy za ten pas, který mi připomínal ženský pas na sto procent.Možná to je divný, ale takový je holf život, a ne každému se poštěstí a má tak skvělou postavu jako mám já.Pohled Louise:
Asi se zblázním. Nečekal jsem to, ale to jak na mě Harry šahá tedy na můj bok, tak je mi to strašně moc příjemný a užívám si to. Očiividně jsem divný, ale tak co se dá dělat. Tenhle člověk vypadá dokonale, ale při tom je ve skutečnosti hrozný a egoistycký. Ale jinak mimo tohle mě celkem vzrušuje což je v těhle zatracených a uplých šatech dost velký problém. Díky tuně makupu naštěstí nemohlo jít vidět to , jak se červenám a teď jsem za ten makeup dost rád. "princezno vím, že si to semnou chceš rozdat jelikož jsem neodolatelný, ale tohle si nech někam jinam " řekl pobaveně Harry, když si všiml mého obřího problému. "S tebou si to nechci rozdat" zamítl jsem, a on se jen pobaveně ušklíbl. "Jo a kdo tě tak vzrušil ten kůň? " řekl, a smál se. "to opravdu ne " řekl jsem. "Tak že by té moderátorky paruka? " rejpl si. "Ne,a nech mě na pokoji, a jdi si otravovat někoho jiného " řekl jsem naštvaně. "Jo takže teď mám seskočit z vozu, který táhnou celkem rychle koně a objetovat zcela zbytenčně svůj život ? Hm... takovou radost ti neudělám " řekl, a mrkl na mě, a když by mě nechránil ten makeup tak bych byl v háji takže alespoň k něčemu mi to je. "A proč ne? Alespoň bych měl klid " zamumlal jsem. "Víš že by jsi neměl můj duch by tě otravoval do konce života , který přijde tak za týden neboli první den v aréně " řekl , a náš kočár zastavil . Nečekal jsem to , a málem jsem spadl a něco vážného si udělal ale naštěstí mě Harry držel takže jsem si nezpůsobil ještě větší trapas než byl to, že vypadám jak ženská což je zatraceně divný pocit. Ještě když mám pod těmi šatami viditelný problém, a já už chci aby všechno skončilo, a já měl od všeho klid.
Po několika minutovém proslovu, který byl mířený na nás tedy na upřesnění na splátce jsme jeli konečně zpět do podzemí výcvikového centra, a bytů ve kterých budeme. V rychlosti jsem vystoupil z vozu, a snažil se zamaskovat můj problém, ale Harry mi raději s úšklebkem podal jeho sako, které bylo poseto kdo ví čím ,ale neřešil jsem to a raději jsem si ho uvázal kolem pasu díky čemuž jsem měl klid od mého nemalého problému což bylo fajn. Poděkoval jsem neochotně Harrymu, a než jsem vlezl do výtahu, tak si mě přitáhl k sobě, a naklonil se k mému uchu a já úplně ztuhl když jsem cítil jeho dech na mém uchu a jeho rty se dotýkali mého ucha což mi s mým problémem pod šatami moc nepomáhalo. "Tahle služba kterou ti moje oblečení poskytlo mi vynahradíš " šeptl svůdně, a než jsem se stihl spamatovat , tak mě zatáhl k ostatním do výtahu.
Svlékl jsem ze sebe to odporné oblečení, a byl jsem jen v těch prokletých tangách, když v tom jsem ucítil ruce na mých bokách takže jsem se celkem hodně lekl. "To jsem já" řekl chraplavým hlasem Harry. "Co tu chceš ?" zeptal jsem se roztřeseně "Jdu si vybrat službu kterou jsem ti dal já, akorát že já chci něco jiného než oblečení" řekl nadržneně.....
Ahoj tak je tu další kapitola a snad se vám líbí :)
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
Fiksi PenggemarSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...