* o týden později *
Pohled Harryho :
Seděl jsem na nějaké bedně , a jedl jablko . Díky tomu , že jsem tady se mi celkem hodně smrskl žaludek . Upřímně mi přijde , že jsem zhubl , ale nejde se čemu divit . Nikdo z nás neví kdy od sud odejdeme .
Jinak v aréně nás je ještě deset . Každou smrtí jiného člověka se posunují k tomu , abych byl se svou láskou . Teda dokonce dvouma láskama. Loui a to miminko ve v už něj jsou moje lásky , a na tom se nikdy nic nezmění ."Jdeme na lov " ozvala se ta holka , a podívala se na mě . "Už zase ? Vždyť dneska už jsme byli " namítl jsem , a ona se ušklíbla .
"Ano zase jelikož už chci konečně vyhrát " ušklíbla se a já se uchechtl . Protože to budu já kdo vyhraje tyhle hry .
"Tak pojď ty výherkyně " řekl jsem pobaveně , a na záda si dal batoh ."Harry pojď sem " řekla a já doufal , že našla třeba jídlo a nebo nějakého splátce . Ona mě však natiskla na skálu , a vrhla se na mé rty .
Pohled Louise :
Viděl jsem to , jak začala líbat rty co patří Harrymu . Ve mě se šířilo miliony všemožných pocitů. Byl jsem naštvaný , a smutný . Z očí se mi spustily slzy , a já začal nekontrolovaně brečet . Okolo ramen mě objala ta moderátorka , a Avoxka co stála v rohu místnosti mi věnovala soucitný pohled.
Pohled Harryho :
"Co děláš ?" Vyjekl jsem, a odstrčil jí skoro okamžitě od sebe .
"Líbám tě " řekla , a chtěla se mi opět vrhnout na mé rty .
"Nech toho " zavrčel jsem , a ona se na mě podívala.
"Harry já tě miluju " řekla a dívala se červenajíc do mých očí.
"Aha - ale nejde to . Nemohu k tobě mít ty samé city . Mám přítele . Navíc jsem gay " vysvětlil jsem jí , a pokusil jsem se být jemný . "Tak to jo - já se ti omlouvám " vydechla a otočila se tak , abych jí neviděl do očí.
"Neomluvej se " řekl jsem mile . Ona jen přikývla , a rozešla se pryč . Šel jsem celou cestu za ní, a bylo jí mi jí líto . Přeci jen se zamilovala do nesprávné osoby .
Najednou proletěl okolo mé hlavy nůž .Naštěstí jsem včas uhnul jinak už bych byl mrtvý . Otočil jsem se na místo odkud nůž přiletěl , a tam stála postava nějaké holky .
V rychlosti jsem se za ní rozeběhl , a ona začala utíkat pryč . Díky dlouhým nohám jsem jí po malé chvíli doběhl , a svou váhou srazil k zemi .Ona se pode mnou začala vrtět , a snažila se vyklouznout nad čím jsem se ušklíbl . Do ruky jsem si vzal vrhací nůž a přetočil jsem jí tak , abych jí viděl do tváře . Podle čísla na tričku jsem poznal , že je z osmého kraje . Měla blond vlasy , které měla tak po prsa . Tvářila se drze , a upřímně ? Nevypadala vůbec simpaticky .
"Pusť mě " zavrčela nepříjemně , a já jí dal facku za její chování k mé osobě .
"Jak se jmenuješ ?" zeptal jsem se jí . "To tě nemusí zajímat " prskla , a já vzal nůž, a přiložil ho k její tváři. Na bradě jsem s tou ostrou hranou lehce přejel, a vytvořila se tam krkvavá rána. "Takže jak se jmenuješ ?" ušklíbl jsem se. "Gi - gi " řekla roztřeseně . "Takže Gigi upřímně ti to řeknu narovinu . Nepustím tě , a víš proč ? Protože chci vyhrát " řekl jsem, a ona se zasmála. "Zabiju tě " zavrčela nad čím jsem se zasmál naopak já. "Vypadáš opravdu na to. Batoh jsi odhodila v půlce cesty , a jsi podemnou. Takže spíše já zabiju tebe " ušklíbl jsem se, a ona zakroutila hlavou na nesouhlas. "Ale ano " zasmál jsem se. Upřímně ta holka mě začala štvát. Posunul jsem se , a sedl si spíše na její nohy . Svoje nohy jsem opřel do jejích rukou, aby neměla šanci utéct. Nůž jsem vzal, a zabodl do jejího srdce. Ještě jsem jí udělal na zápěstí nožem křížek, a ona začala krvácet, a všude kolem ní začala být krev.Po chvilce co zemřela zazněl výstřel z děla, a já byl v tu chvíli spokojený. Už nás je zas o dalšího člověka méně . Semkl jsem rty, a vytáhl z ní nůž, který byl celý od krve. Začal jsem ho otírat do jejího oblečení, a nakonec jsem odešel.
Snad se líbí :)
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
FanfictionSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...