"Co ? Harry , já si to s tebou nechci rozdat " vykoktal jsem ze sebe . "Mě nezajímá co Louisi chceš, a nebo nechceš. Prostě se budeš řídit mými pravidly" řekl na rovinu. "Ale já nechci" řekl jsem, a málem se rozbrečel. "Louisi tvoje chování mě vzrušuje ještě víc když se chováš takhle " poznamenal, a začal se věnovatmému krku na kterým si mě označoval. Líbilo se mi to, a tak trochu mi vyklouzlo jeho jméno z mých úst, na čež se mi dostala jednoduchá odpověď což bylo jeho zasmátí, a dál se věnoval mě. Začal se svlékat, a já věděl k čemu se schyluje, a začal jsem ve vnitř mého těla šílet a chtěl jsem mu utéct. Ano tyhle všechny dotyky když na mě šahá se mi líbí, ale odmítám se s ním vyspat. Pochopil, že mu chci utéct takže mě namáčkl na zeď, a lepící páskou kterou vzal kdo ví kde mi svázal zápěstí k sobě, a poté mě odvedl k é posteli a schodil mě na ní. Snažil jsem se utéct, a vzdoroval jsem, ale to toho úchyla ještě více vzrušovalo.
Po asi hodině mě konečně nechal být na pokoji. Prostě mě znásilnil. Ano já Louis Tomlinson jsem byl sexuálně zneužitý, a ještě k tomu Haroldem . Ano je naprosto dokonalý na pohled, ale prostě poznám když jsem byl jen jeho hračka. Jakmile se udělal , tak odešel a bylo mu jedno jestli jsem a nebo nejsem v pohodě. Nezeptal se mě ani na to zda to vůbec chci, ale udělal to. Začal jsem opět brečet. Tohle všechno byla jen zlá můra jelikož jsem se dostal ho her, byl jsem oblečen jako žena a do toho všeho jsem ještě byl znásilněnej. Myslel jsem, že si to na mě nedovolí, ale spletl jsem se. Myslel jsem, že ty stupidní pravidla bere vážně, a že se nechce nechat vyloučit. On asi nechápe, že když by se na to přišlo, tak že by z nich mohly udělat avoxi. Ano možná se to někomu může zdát lepší než smrt, ale je možná lepší zemřít než sloužit Kapitolu, a nemoci ani promluvit slovo díky vyřízlému jazyku.
Pohled Harryho:
"Nevíš co je s Louisem ?" zeptala se starostlivě ta moderátorka za náš kraj. "Nevím jen asi nemá hlad je toho na něj moc" řekl jsem, a pokrčil rameny, a jedl. "Zajdi si s ním promluvit " rozkázala mi. "nejsi moje matka, a ani otec takže mi nerozkazuj navíc se chci najíst" ušklíbl jsem se. Ano možná jsem to přepískl, když jsem si to rozdal s Louisem. No spíše ho znásilnil což je vedlejší věc, ale snažil jsem se aby ho to nebolelo což je plus pro mě. Po chvilce když jsem dojedl to jídlo, tak jsem šel bez zaklepání dovnitř za Louisem , který brečel ve své posteli schoulený v klubíčku. Začal jsem si vyčítat ten fakt, že jsem to udělal. "princezno omluvám se ti" řekl jsem, a sáhl na jeho ruku, a on úplně stuhl pod mím dotekem. "Nesahej na mě " křikl vystrašeně a viděl jsem jeho červené oči od pláče , a já si uvědomil že jsem monstrum. Zničil jsem nevinost jednoho kluka, a ještě k tomu už mi nebude věřit.
Tak co jak se vám tato kapitola líbí? :)
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
FanfictionSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...