13. kapitola

545 60 6
                                    

Už zas mě dělaly něčím jiným. Člověkem kterým ve skutečnosti nejsem a ani nebudu. Dnes je poslední den no tedy skoro večer co jsem v bezpečí. Zítra budeme vypuštěný do her, a upřímně se Harrymu vyhýbám co to jde, a jde mi to. A hlavní je, že mi to prochází. "Opravdu už zas?" řekl jsem naštvaně když jsem byl zas oblíklej a namalovanej jak ženská. "Ano, patří to k tobě " usmála se vlídně nějaká žena a já byl naštvanej a bylo my ze mě špatně. Přeci jen dělají ze mě ženu i přes to, že jsem kluk. "Nepatří, jsem kluk a tak to bude navždy" řekl jsem smrtelně vážně."Ano, ale Kapitolané tě berou za křehkého, a že jsi nádherný jako žena. Samozřejmě jsi nádherný i jako muž, ale berou tě lépe a chtějí aby si vyhrál. Jsou na tebe obrovské sázky a patříš mezi ty Kapitolská zlatíčka, a to se ne každému se to povede. " řekla ta moderátorka která tady samozřejmě nesměla chybět. "Nechápu proč si na mě vsázejí ,když hned první den a nebo spíše zítra zemřu" zamumlal jsem. "Nezemřeš máš jak ty, tak Harry dostatek sponzorů" namítla ihned "Harold je narozdíl ode mě schopnej přežít ,plus na tyhle hry trénoval celej jeho život a já jeden týden co jsem tu byl,  to je sakra rozdíl. " řekl jsem a pomalu se neovládal. "Je, ale drtivá většina těch splátců je na tom stejně jako ty " řekla, a myslela si jak mě uklidnila. "V tom případě vyhraje Harry a nebo nějaký splátce z prvního nebo druhého kraje " poznamenal jsem, a vstal z křesla."Vyhraješ určitě ty a teď už jdi na svoje místo " pobídla mě, a já jen příkývl a vyšel z místnosti a šel k pódiu a šel úplně dopředu kde jsem musel stát. Přeci jen jsem z prvního kraje,a ještě tu jsem namísto ženy takže půjdu úplně první. Nebudu lhát jsem strašně vystresovanej, a nervózní. Vždyť se mohu tak ztrapnit, a to ještě úplně před všemi. Přeci jen Kapitolané na to budou koukat jak z pódia , tak ze svých domovů a lidé v krajích na to musí povinně koukat. Celkově musí koukat na průběh her což bude hrozné pro mou mámu. Přeci jen uvidí svého syna umírat ve hrách, a následně během několika dní půjde na můj pohřeb. Nejhorší je, že ani nevím jak mě zabijí. Přeci jen mě někdo může jen klasicky zabít,  a nebo rozkrájet na malé kousky. Nad tou myšlenkou se znechuceně zatřesu, a stoupnu si před Harryho a ignoruji ho. Dělám jako kdyby neexistoval a snažím se v tu chvíli být ve svém  světě. "Princezno proč mě ignoruješ?" šeptl mi do ucha svým typickým chraplákem z čehož jsem dostal husinu, a skousl si ret. "Protože se mi chce " řekl jsem drze "Takže drzej jo? Abych tě nepotrestal " ušklíbl se. "Nemáš právo se mě ani dotknout, takže si tech těch nadrženejch keců" řekl jsem naštvaně, a díval se na obrazovku přede mnou. "Hlavmě že v posteli se ti ty keci líbí , a právo mám na všechno zlato" řekl a já chtěl něco namítnout,  a seřvat ho že je to jen arogantní debil, ale vyvolaly moje jméno takže jsem chtě nechtě musel na pódium, kde mě začal moderátor vyslýchat a já mu musel na všechno odpovídat a nemusím zmiňovat že jsem byl opravdu nervózní. Naštěstí ten rozhovor trval tak pět minut, a pak jsem mohl odejít. Byl jsem za to opravdu rád , a spokojeně jsem se šel najís. "Proč se mi poslední den a půl vyhíbáš ? Ignroruješ mě a tak ? Nechápu co jsem ti udělal" řekl Harry když přišel a měl sundaný sako a na sobě měl bílou košily ve které vypadal opravdu jako bůh.  "Ty se ještě ptáš ? To si děláš srandu ne ? " řekl jsem naštvaně, jelikož tohle bylo opravdu od něj přes čáru. "Ne, nedělám a nevím co jsem ti udělal " řekl  v klidu, a sedl si naprosti mě. "Nevíš ? Harolde jak jsi sám řekl těm dvěma splátcům z druhého kraje jsem pro tebe hračka na sex, a tak. Nic víc pro tebe neznamenám, a jen mě vlastně využíváš." křikl jsem. "Tak proto , a jak jsi to mohl slyšet ? Vždyť tam nikdo s námi nebyl " zeptal se nechápavě. "Byl jsem za závěsem a vše jsem slyšel, a doufám že jsi spokojenej Stylesi" řekl jsem, a naštvaně odkráčel do méhopokoje, a šel jsem do sprchy kde jsem si dopřál dokonalou sprchu,a jen v boxerkách jsem šel spát.

Ahoj tak tady je nová kapitola :)

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat