30. Kapitola

422 47 27
                                    

Pohled Harryho :

Probudil jsem se s ukrutnou bolestí hlavy . Chtěl jsem si stoupnout , a začít něco dělat . Bohužel jakmile jsem vstal , tak jsem spadl na zem . Točila se mi hlava , a já viděl totálně rozmazaně . Sáhl jsem si na čelo , a zjistil , že mám vysokou teplotu . Chtěl jsem se napít , ale nemohl jsem . V rychlosti i když to nebylo vůbec lehké jsem se vyškrábal na nohy, a běžel dál od místa kde jsem spal. Naklonil jsem se , a vyzvracel jsem obsah mého žaludku . Nebylo toho moc , ale přesto se mi to zvracení zdálo nekonečné. Opřel jsem se o strom a rozdýchával to . Nesnáším zvracení a ještě k tomu nevím z čeho se mi mohlo udělat takhle špatně od žaludku .

Šel jsem zpět na místo , kde jsem spal a mám tam věci . Sedl jsem si a vypláchl si pusu . Poodešel jsem kousek od toho  místa a vodu vyplivl . Vrátil jsem se zpět a pořád se mi točila hlava . Měl jsem mžitky před očima . Celkově mi bylo špatně , a já už chtěl aby mi bylo lépe .

Po nějaké době se mi opět chtělo zvracet . Vyběhl jsem a po chvilce se předklonil , a chtěl se vyzvracet . Místo obvyklého zvracení jsem začal zvracet krev . Zdědil jsem se když jsem viděl zvracet krev a pomalu , ale jistě jsem začal  panikařit . Tohle je očividně můj konec . Už nikdy se nevrátím domů , nikdy neobejmu Louise a nikdy neuvidím drobečka co má v bříšku .  Začal jsem brečet nad tím vším a dál zvracel .

Pohled Nialla :

Procházel jsem se a to poměrně dlouho . Hledal jsem Stylese a další splátce . Musím vyhrát . Chci vyhrát a koupit si továrnu na kapesníčky a také nechat udělat něco jako tělocvičnu v mém kraji . Budou tam cvičit a trénovat budoucí splátci . Prostě budu hrdina jelikož zachráním spousty životů.

Najednou jsem před sebou viděl plazit se dlouhého hada . Vypadal od pohledu dost nebezpečně , ale nijak jsem to neřešil . Z batohu jsem vyndal několik vrhacích nožů , a začal je házet po tom hadovi. Už po prvním noži , kdy jsem se strefil přímo do půlky jeho těla mu začala téct krev . Začal se různě ošívat a nebezpečně rozhlížet .

Hodil jsem druhý , třetí a jako poslední čtvrtý . Ten had v bolestech umíral a já na to přihlížel .  Bylo mi to jedno , že trpí stejně je jen uměle vytvořený tvůrci her jako všechno okolo mě .

Najednou se okolo mě snesl stříbrný padáček . Nechápal jsem co mi kdo posílá , ale vyndal jsem tu věc co jsem dostal . Dostal jsem injekční stříkačku i když jsem nevěděl na co .

Po dlouhém přemýšlení mi to došlo ! Ta injekční stříkačka slouží na jed co má had v puse .

Jelikož ten had už byl mrtvý , tak jsem k němu přešel . Pomocí dvou klacků jsem mu otevřel pusu , a do pusy mu vrazil kus dřeva abych nemusel pořád držet pomocí klacků tu hlavu a pusu hada . Pomocí stříkačky jsem z váčků co měl v puse nabral  všechen jed co tam byl .
Stříkačku jsem projistotu zabalil do několika listů , a dal do batohu .

Šel jsem a chtěl se schovat a udělat si pauzu . Viděl jsem skálu a chtěl se tam schovat . Uviděl jsem tam někoho ležet , nějakou osobu . Vzal jsem nože a jakmile jsem uviděl Stylese jsem se ušklíbl . Bylo to lehké , teď jsem ho mohl zabít a nechat vykrvácet . Mučil bych ho a užíval si to . Napadlo mě ale něco mnohem lepšího . Z batohu jsem vzal tu stříkačku , a přešel potichu k němu . Stříkačku jsem přiložil k jeho kůži , a pouhým zmáčknutim jednoho tlačítka jsem do jeho těla vpravil jed . Ušklíbl jsem se , a schoval se . Přesněji jsem se dostal na skálu , pod kterou Styles byl schovaný.

Pomocí menšího kopečku jsem se dostal na skálu . Sedl jsem si na mech co tam rostl , a díval se dolů přes menší štěrbinu co tam byla .

Během hodiny Styles vstal a běžel zvracet . Během několika dalších minut běhal ještě asi tak dvakrát zvracet . Bylo to vtipné a já si to užíval . No ostatně ještě aby ne když Styles trpí . Dobře mu tak . Tohle je má pomsta za to , že se přetvářival a dělal , že ho mé příběhy s kapesníčky baví .

Naposled když zvracel tak začal zvracet krev . To už bylo v tu chvíli i na mě dost . Bylo to nechutné ale stejně jsem se díval . Po chvilce se opřel o strom a začal brečet. Jeho slzy byli k nezaplacení . Styles pomalu ale jistě umírá a ten jeho teplej přítel se na to určitě divá . Hold si Harold Edward Styles neměl zahrávat semnou .

Takže co si o tom myslíte ? 😏❤️

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat