31. Kapitola

428 48 8
                                    

Pohled Louise :

Zatnul jsem ruce v pěst . Nenávidím Horana , zabíjí mého přítele a otce mého dítěte před očima .  Chtěl jsem vše nějak vyřešit , ale nevěděl jsem jak . Vždyť sakra je to tak komplikované . Nemohu dát ani Harrymu nijak vědět což je nejhorší . Nemohu mu to říct a ani ho nijak jinak kontaktovat .

Šel jsem a byl jsem naštvaný . Naštvaně jsem kopl do skleněné vázy co byla na chodbě . Ta se ihned roztříštila na miliony kousků , a několik střepů se mi zabodlo do nohou . Neřešil jsem to a bylo mi to jedno . Začal jsem demolovat všechno co mi přišlo pod ruku . Byl jsem na dně a byl dost naštvaný . Když se ve mě něco takového smíchá tak to hold může takto dopadnout .

Po nohách mi stékala krev , má krev   . Vzpomněl jsem si na Harryho jak zvrací krev a rozbrečel jsem se . Po stěně jsem sjel na zem a a brečel . Bylo mi líto , že se tohle všechno děje .

"Louisi co jsi to udělal ?" Vyjekla ta moderátorka když vyšla ze dveří zkontrolovat situaci a vyjmečně byla odlíčená , bez paruky a ohavných šatů. Byla oblečená zcela normálně , a musím uznat , že vypadala bez toho všeho skvěle .

"Harryho v aréně Niall mučivě zabíjí pomocí nějakého jedu a já to prostě psychycky nedávám" vysvětlil jsem jí .

"Tohle není řešení musíš myslet na to , že miminko nedává moc dobře tyto změny nálad " řekla a pomohla mi na nohy . Mávla na nějakou  avoxku a ta to chtěla po mě uklidit .

"Ne , já to uklidím ten nepořádek jsem udělal já " namítl jsem . "Louisi je to její práce a zabily by jí když by to neuklidila " řekla ta moderátorka a chytla mě za ruku a odtáhla mě do její ložnice .

"Sedni si " pokynula mi a ukázala na na křeslo. Sedl jsem si tam a pozorně koukal na to co dělá . "Ehm jak se vlastně jmenuješ ?" Zeptal jsem se trochu nervózně .  "Ashley " řekla a já přikývl . "Ashley upřímně vypadáš o dost lépe bez toho make-upu , paruk a těch šatů " řekl jsem . "Díky , ale patří to ke mě " řekla jakoby nic .  "Ne , nepatří . Vždyť v tomhle tom , že to musíš nosit tě vychovává Kapitol . Tohle všechno ti nutí už od dětství " namítl jsem .
"Možná ano , ale přijdu si tak hezčí " řekla mi a začala mi ošetřovat nohy.

"Jsi hezká takhle a ne s tunou make-upu , parukami a šatami " řekl jsem narovinu .
"To si myslíš ty " řekla a já bolestně sykl , když mi ty nohy něčím potřela . "Jsi takto opravdu hezká Ashley "

Pohled Nialla :

Trpí a dobře mu tak . Už je celý takový vybledlý což je pochopitelné . Vždyť umírá . Opatrně jsem šel k němu když rozdýchával další jeho zvracení . Nevšiml si mě tedy naštěstí . Srazil jsem ho na zem , a přetočil jsem ho tak , aby mi koukal do očí , sedl jsem si na něj a on se zatvářil dost zděšeně .

"Takže se opět setkáváme Stylesi " ušklíbl jsem se. "Bohužel ano " řekl naštvaně .                               "Tak co zvracení ?" Zeptal jsem se a vytáhl z bundy nůž , který je přesně určený na jeho smrt .

"Počkej jak víš o mém zvracení ?" Zeptal se zmateně . "Notak přeci jsi si nemyslel , že zvracíš jen tak " uchechtl jsem se .

"Jinak ta tvoje těhule také po ránu zvraci ne ? Máte to společné akorát , že on kvůli tomu frackovi co je ve vnitř něj a ty kvůli jedu " řekl jsem drze a dost se v tom vyžíval .

"Neurážej mou rodinu " zavrčel naštvaně Harry . "Budu . Ten tvůj teplouš teď určitě doma brečí nad tím , že zemřeš " řekl jsem.

"Neurážej ho , nechápu o co ti jde " řekl .                "O co mi jse ? Jde mi o to , že mám doma také těhotnou přítelkyni a chci být s ní ! Mě také nenechaly v Kapitolu abych se za ní pakvrátil " řekl jsem naštvaně .

"Takže ty prostě jen žárlíš ? O to ti jde ?" Ušklíbl se , a já mu vlepil facku za jeho nevhodné chování k mé osobě .

"Možná ano možná ne každopádně teď to ukončím a zabiju tě a ten tvůj gay bude na dně a snad potratí"  řekl jsem a jakmile jsem to dořekl , tak se mu zrychlil dech .

Pohled Harryho :
Tohleto co řekl o mé rodině a mých dvou láskách mě opravdu strašně moc naštvalo . Zrychlil se mi dech , a přetočil jsem Nialla pod sebe . Nepřemýšlel jsem nad ničím a začal ho mlátit do jeho obličeje a snažil se vybít všechen vztek co ve mě v tu chvíli byl . Po krátké chviličce začala Niallovi téct z nosu krev . Celé pěsti jsem měl od jeho krve a když jsem si to uvědomil , tak jsem přestal jelikož mi to přišli nechutné , tedy hlavně pohled na něj byl nechutný .

Na chviličku jsem nedával pozor a to se mi také vymstilo .  Niall mě ze sebe schodil na zem a vstal . V rychlosti jsem také vstal abych byl více v bezpečí a nechtěl jsem rozhodně riskovat .

Niall po mě vystartoval , a my se začali prát a bojovat . V tu chvíli mi bylo jasné, že se tato scéna jistě přehrává v televizi . Sykl jsem , když mi  Niall probodl kus stehna . Bránil jsem se ,  a snažil ignorovat bolest což moc dobře nešlo , ale snažil jsem se což bylo hlavní . Vrhl jsem po něm můj nůž , a on padl k zemi .  Na nic jsem nečekal a běžel jsem pryč , vzal jsem si moje věci pryč a i přes ukrutnou bolest jsem běžel pryč . Nemohl jsem si dovolit umřít . Prostě nemohl .

Doběhl nebo kd konci spíše doskákal jsem k nějakému úkrytu , kam jsem se schoval . Sedl jsem si na můj spacák , a stáhl jsem si kalhoty . Viděl jsem ránu co mi Niall způsobil a už od pohledu to vypadalo dost špatně . Z batohu jsem vyndal obinadlo a nejdříve jsem si tu ránu vyčistil a poté obmotal obynadlem abych nevykrvácel a nic se mi tam nedostalo .
Poté jsem si lehl a po krátké chvilce jsem usnul .

Co na to říkáte ? 😅❤️

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat