Pohled Harryho :
Zabalily jsme si naše věci a také věci co se nám dost libyly z oblečení a ano měli jsme dovoleno si to vzít .
"Můžeme jít ?" Usmál jsem se na Louise a on ihned přikývl na souhlas . Přeci jen dnes nastal ten den kdy konečně odjíždíme z Kapitolu do našeho nového domova .
V rychlosti jsem vzal naší tašku a zadival se zasněně na Louise a chytil ho za ruku a dal mu rychlou pusu , a pak jsme konečně mohly jít . Rozloučily jsme se s tou moderátorkou tedy spíše Louis a já mu řekl aby se šel posadit dolů do auta , že tam ihned budu . Na začátku trošičku hodně protestoval že nechce jít beze mě, ale nakonec šel .
"Máš to tedy pro mě ?" Zeptal jsem se jí trošku nervózně přeci jen teď jsem zněl jako když bych chtěl drogy což opravdu nechci .
"Samozřejmě že mám snad se ti to bude líbit " usmála se a podala mu černou krabičku , opatrně jsem jí otevřel a byl jsem dost překvapený . Ten prsten pro mou lásku byl nádherný . Byl takový nádherný prsten co byl opravdu jednoduchý a nebylo tam kdo ví kolik ozdob a všeho možného . Měl jsem pocit , že se Louisovi bude líbit. Ano chci si Louise vzít za manžela jelikož je to moje láska a má mou druhou lásku ve svém bříšku .
"Moc děkuju je nádherný " usmál jsem se a myslel to zcela vážně . "Není za co jinak doufám , že Louis řekne ano " uculila se a já si dal do kapsy u mého saka co jsem musel mít na sobě krabičku s tím dokonalým prstenem .
"V to já také doufám " usmál jsem se "jinak snad mě pozvete na svatbu " řekla. "Samozřejmě že ano " řekl jsem s úsměvem "to doufám a zandej tu peněženku " řekla když jsem si jí vytahoval abych jí zaplatil těm prsten . "Ale chci ti zaplatit ten prsten " namítl jsem ihned . "Je to dárek Harry " řekla a já si povzdechl . "Ale drahý navíc já mám peněz více než dost " zaprotestoval jsem .
"Harolde Edwarde Stylesi neštvi mě , ukliď tu peněženku a příjmi to že to byl ode mě dárek " řekla , objala mě , strčila mě do výtahu a zmáčkla tlačítko a poslala mě ve výtahu dolů . Jen jsem nesouhlasně zakýval ze strany na stranu hlavou a dojel jsem dolů. Posadil jsem se do auta vedle Louise a políbil jsem ho . Strašně moc mu to slušelo . Měl na sobě černé džíny a bílé upnuté tričko co jsem ho přemluvil aby si ho vzal . Sice chvilku před tím protestoval , ale nakonec se nechal překecat a já mohl krásně vidět jeho větší bříško . Ano bylo pořád malé ale stejně . Prostě podle mě mu to bříško sluší .
"Sluší ti to " řekl jsem s úsmvem "děkuju ty také nevypadáš špatně " řekl a uculil se . Bože můj tak moc byl nádherný a já byl už jen při představě Louise nahého nadržený .
Nějaký mírotvorce nám pomohl procpat se dovnitř vlaku . Opravdu tu bylo dost lidí a hlavně dost novinářů co po nás chtěli všechno možné . Žárlivě jsem chytil Louise okolo pasu když ho ten mírotvorce svlékal pohledem plus si olizoval rty při pohledu na mou lásku , tedy lásku . Louis se klepal jako štěně takže jsem ho začal hladit po zádech a nevěděl co se děje . Každopádně jsem měl chuť tomu mírotvorcovi něco vážného udělat jelikož se mi nelíbilo , jak kouká na mého skoro snad snoubence . Odvedl jsem Louise do našeho společného pokoje co jsme tu měli a sedl jsem si na postel a stáhl ho k sobě a hladil po zádech .
"Zlato co se děje ?" Zeptal jsem starostlivě. "No víš prostě jak jsi byl v aréně , tak přišel do obýváku tenhle mírotvorce , kterého jsi viděl . Ze začátku jsem si myslel , že je to tvůrce her ale není . No to je vedlejší . Prostě mě odtáhl do mé ložnice a tam mě znásilnil . Nechtěl jsem to a bylo to hrozné " vzlykl a začal brečet . "Prosím nezlob se , nechtěl jsem to " řekl mezi tím co brečel .
"Lásko na tebe se nezlobím je mi jasné , že by jsi se nenechal dobrovolně znásilnit . " řekl jsem a myslel to vážně a když se uklidnil , tak jsem ho opatrně položil do postele a zvedl se z postele . On po mě hodil nechápavý pohled a já ho políbil , stáhl mě na něj a prohloubil polibek . Dost hodně jsem na něm cítil touhu a chuť si to rozdat . Ano také jsem ho chtěl jen po jedné akci co je nesmírně hodně neodkladná.
Odtáhl jsem se od něj a on něco nesouhlasně zamumlal na protest nad čím jsem se usmál . "Kam jdeš ?" Zeptal se ihned, když jsem mířil ke dveřím .
"Zabít toho mírotvorce co ti ublížil přesněji toho co tě znásilnil " odpověděl jsem a myslel to vážně a pak jsem odešel .
Snad se vám líbí ❤️
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
FanfictionSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...