Pohled Harryho :
Probudil jsem se a vyměnil jsem si obvazy . Nebylo to nic moc , ale žiju což je pro mě v tuhle chvíli hlavní . Blíží se semifinále a právě na to se musím připravit. Bude to jak psychycky tak fyzicky náročné . Napil jsem se vody a najedl jsem se . V aréně jsme byli už jen tři . Takže já Niall a ještě jeden nějaký splátce . Ať se mi to líbilo a nebo ne , tak teď už jde o to být připravený . Neexistovala možnost být nepřipravený . Nešlo nic takového , prostě jsem to nemohl dopustit. Nemohu na tomto světě nechat Louise s miminkem samotné .
Vstal jsem a zatočila se mi hlava . Z batohu jsem vylovil nějaký prášek a pomocí vody jsem ho zapil . Zašklebil jsem se nad tou ne chutnou pachutí prášku , ale co se dalo dělat že jo . Upřímně se nedalo dělat vůbec nic . Bylo mi jasné , že během dvou dnů se rozhodne o vítězi. Vyhraje ten nejlepší a nejsilnější . Semkl jsem rty a udělal jsem si drdůlek . Vzal jsem si mou bundu a na záda si vzal batoh . Opatrně jsem šel a u toho se pořád díval zda mě nikdo nepronásleduje. Podíval jsem se na jeden ze stromů jelikož jsem měl nějaký špatný vnitřní pocit . Zadíval jsem se na ten strom a uviděl tam kameru . Bylo jasné že je z Kapitolu . Raději jsem dělal jako , že nic a pokračoval jsem v cestě .
Najednou křupla větvička v mé blízkosti , začal jsem se rozhlížet , ale nikoho jsem neviděl . Chtěl jsem dále pokračovat a nebrat si to osobně , ale měl jsem pořád takový divný pocit jako kdyby mě někdo pronásledoval . Určitě to znáte takový ten pocit , když vás někdo sleduje a dívá se na vás i když vy nevíte kde ten člověk může být ale prostě ten pohled člověka cítíte .
Dělal jsem jako že nic , ale po krátké chviličce jsem se rozeběhl pryč . Chtěl jsem mít hold jistotu , že budu mít v pořádku . Kručelo mi v břiše, a žaludek se mi bolestně svíral . Nemohl jsem ale zastavit . Riskoval bych tím vlastní život což prostě nejde . Přidal jsem a běžel rychleji , na maximum . Musím být rád , že běhám skoro celý život , protože jinak bych se dost rychle unavil . Uvědomil jsem si , že běžím k rohu hojnosti . To může znamenat dvě věci . Buď je to jen náhoda a nebo mě to něco chce nahnat k rohu hojnosti kvůli finále . Je pravda , že kapitolani chtějí akci .
Pohled Louise :
Jedl jsem popcorn a u toho ještě čokoládovou zmrzlinu . Ano vím celkem zajímá kombinace , ale nemůžu za to . Hold miminko uvnitř mě má chutě . Do pusy jsem si nastříkal šlehačku a zas jedl . Za dnešek jsem toho snědl zatraceně hodně , ale hold za to nemohu . Moje miminko má hold hlad a já mu dopřávám jen to nejlepší .Dojedl jsem , a svalil se na gauč . Hladil si svoje bříško a díval jsem se na televizi . Přesněji jsem se díval na hry . Viděl jsem tam Nialla jak je u nějakého ohně a skáče okolo něj jako magor . U toho něco vyřvával a byl polonahý . Přesněji měl na sobě jen boxerky a ponožky . Nic víc .
Nevím , ale tělo Harryho se mi líbilo o dost více . Možná i kvůli tomu že to Harryho bylo i více sexi . Harry má svaly a nádherné tetování. Když by Niall nějaké tetování či svaly měl tak by to nemuselo být špatné . Nevypadá špatně to opravdu ne , ale prostě Harry je Harry a na toho nikdo nemá . A to ani tenhle poskakující blázen .
Nová kapitola snad se blíží jinak pomalu se blížíme ke konci ❤️
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
Fiksi PenggemarSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...