Pohled Harryho:
"Nialle sakra uklidni se " vyjekl jsem , když jsem viděl jeho nebezpečný pohled. "A co když ne? Nemusím se uklidňovat a víš proč? Mám to vyhraný " ušklíbl se , bylo mi z něj špatně .
"Ty jsi fetoval ?" Zeptal jsem se , když jsem viděl jeho popíchané ruce a bylo to jen u žil. Bylo jasné, že něco takového způsobila jen injekční stříkačka .
"Možná ano možná ne " zasmál se a šermoval jeho zbraní nad mým obličejem což se mi vůbec nelíbilo . "Nialle jak jsi se sakra tady dostal k drogám ?" řekl jsem jelikož mě to opravdu zajímalo .
"Jak ? Harolde je to lehké " zasmál se "víš Kapitolani jsou schopný ti poslat cokoliv , když jsi jejich oblíbenec to je za prvé a za druhé mám skvělého trenéra co je schopný mi vše potřebné zajistit " ušklíbl se .
Vypadal dost zasněně a ono ještě aby ne když je pod sílou drog . V rychlosti , když se díval na nějaké místo v lese jsem ho pěstí bouchl do břicha , nečekal to a díky tomu s bolestí spadl na zem . Využil jsem toho , pochopitelně a sedl si na něj . V hlavě se mi mísilo miliony pocitů. Musel jsem se ovšem vykašlat na pocity , které jsem měl . Nešlo to abych nad vším přemýšlel rozhodně to nešlo v tuto chvíli .
Svýma nohama jsem přitiskl Nialla ruce pevně k zemi . Měl jsem ho chyceného a vlastně v tuto chvíli byla dost velká pravděpodobnost , že vyhraju . Zatvářil se zničeně a z očí mu začali vypadávat slzy.
"Víš slíbil jsem mé přítelkyni , že přijedu , vrátím se a budu s ní . Vezmu si jí za právoplatnou manželku a budu společně s ní vychovávat moje a její miminko . Chybí mi a v tuhle chvíli si uvědomuji , že je už nikdy neuvidím . Nikdy nebudu u toho , kdy se ten malý narodí , nikdy neuvidím jeho první krůčky , neuslyším až začne říkat slovo 'táta ' nikdy nepoznám jeho budoucí manželku a nikdy neuvidím jeho děti . Strašně moc jsem si přál je vidět a být s nimi . Nejhorší je , že se to nikdy nestane . " řekl a brečel , přišlo mi to dost smutné , ale chápu ho . Mám to stejně ohledně tohohle všeho . Prostě tohle všechno je hold pravdivé. Akorát že já prostě musím vyhrát a nemohu prohrát . Prohra by pro mě byla dost špatná jelikož se jedná o můj život .
"Nialle je mi to líto , ale musím vyhrát . Mám přítele a v něm je nádherné miminko buď můj syn a nebo má dcera . Už jenom kvůli nim nemohu prohrát . " vysvětlil jsem .
"Chápu to udělej co je nejlepší zabij mě na mé osobě přeci nezáleží " povzdechl si a začal brečet ještě více . Ani jsem si raději nechtěl uvědomovat , že nás právě upřeně sleduje tisíce lidí.
Nevěděl jsem co dělat , ano Niall je případ sám o sobě ale nemohu ho zabít hlavně když očividně má nějaké city jako normální člověk ....
Takže nová kapitola a zbytek bude příště 😂😏 takže jak si myslíte že to skončí ?❤️
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
FanfictionSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...