Pohled Harryho :
Víte co je nejhorší ? Když hned po ránu místo milého probuzení za vámi příběhne ta upištěná moderátorka a strhne z vás peřinu. Ovšem já takhle vždy spím nahý . Samozřejmě v aréně nahý spát nebudu , jelikož holka z druhého kraje se kterou budu společně se splátcem z jejího Kraje spojen mi nebude okukovat Harryho juniora.
Už jen ta představa se mi hnusí, navíc když by toho mého chudáka okukovaly lidi v televizi a ještě splátci se kterými budu spojený. Je to divný , ale pocit nevadilo by mi když by ho viděl Louis . Celkově mi opravdu připomíná holku , akorát je problém že má Louis kamaráda v kalhotech a ten fakt nevím jak bych překousl , navíc nesmím se na něj zvyknout stejně zemře mezi prvními.
Převlékl jsem se do obyčejných věcí , ve kterých jsem jako vždy vypadal skvěle a šel jsem na snídani. Všichni už tu byli, a ta kapitolanka vypadala celkem pohoršeně což rozhodně byla její chyba. Kdo si myslí že je ? Navíc nemá nárok koukat na Harryho juniora !
Něco jsem řekl na pozdrav aby se neřeklo , že jsem nevychovaný a arogantní. Tedy arogantní možná trochu jsem, ale s tím já už nic nenadělám , jsem takový jaký jsem a konec. Kývl jsem na avoxe hlavou , a on jako správný sluha došel ke mě , a já mu nadiktoval co chci aby mi přinesl za jídlo a pití . Pochopitelně jsem si objednal jen to nejlepší přeci jen kapitolský jídlo je nejlepší a tak to i prostě bude . Nejraději bych bydlel v Kapitolu mají tam vše a nemohou si ani stěžovat mají se prostě skvěle . "Harry chci tě požádat aby jsi využíval oblečení co je ti poskytováno , a aby jsi ho nosil tedy hlavně i večerní úbor tedy pyžamo " řekla ta kapitolanka , a já věděl že naráží na to ráno .
"Spím nahý jelikož mi to tak vyhovuje . Například vy milujete tuhle šaškárnu nebyli hrozný šaty, parky , make-up a podobný věci. Vyhovuje vám to , a já vám taky neříkám co máte či nemáte dělat takže mě laskavě neponaučujte " řekl jsem , a začal jíst . Ona mě probodla pohledem , a naštvaně odešla.
"Měl by jsi se jí omluvit " ozval se tiše Louis. "Neomluvím nemám důvod , ona mi nebude říkat v čem můžu a nemůžu být " řekl jsem a snažil se být v klidu . "Vím , ale nemusel jsi hned urážet věci na které je naučená " řekl "já jsem taky zvyklý spát nahý , a ona to uráží takže mám právo být naštvaný a nemusím se omlouvat " zavrčel jsem a on jen oddaně přikývl a raději se věnoval své snídani za což jsem byl rád.Pohled Louise :
Po snídani jsem se zvedl od stolu , a šel jsem za tou moderátorkou . Ze zdvořilosti jsem zaklepal , a když mě vyzvala tak jsem vešel dovnitř . "Copak se děje Louisi ?" Usmála se . "Jen jsem chtěl říct , že on to tak nemyslel " řekl jsem "vím že myslel . Řeklo mi to už spousta lidí a je to jejich problém že neumí ocenit módu " odpověděla v klidu . "Aha ale já myslel ,.." chtěl jsem pokračovat , ale ona mě přerušila . " co jsi myslel ? Že budu naštavaná a uražená ? To opravdu ne " usmála se . "Tak to jsem rád , že to bereš takhle dobře " usmála se .Ahoj další kapitola snad se líbí ❤️
ČTEŠ
Hunger Games/ Larry
FanfictionSkoro každý zná klasické Hunger Games. Z každého kraje se vybere dívka a hlapec , kteří musejí společně s dalšími vybranými lidmi bojovat o vlastní život. Co když ale v jednom z krajů vyberou dva chlapce ? Harry Styles: prakticky ničeho se nebojí...