14. Kapitola

564 59 9
                                    

Pohled Louise :
Bylo tu ráno , a já věděl že je to poslední den co žiju . Posmutnil jsem nad tím , a nechtěl ničemu takovému věřit . Vždyť je to šílené za pár hodin budu bojovat na život a na smrt a řekl bych že stejně zemřu . Vyklouzla mi neposlušná slza , a dříve než jsem se stihl rozbrecet naplno jsem vstal z vyhřáté postele . Ihned jakmile jsem si stoupl , tak se mi zamotala hlava a udělalo se mi špatně a běžel jsem do koupelny . Sklonil jsem se nad záchodovou mísou , a vyzvracel jsem se do záchoda . Vyzvracel jsem vše co bylo v mém žaludku , a pak jsem to spláchl a umyl si pusu a hlavně si začal čistit zuby . Opravdu nesnáším pachuť po zvracení.
Poté jsem šel do pokoje a oblékl si černé džíny a volné bílé triko . Nemá smysl si vybírat nějaký dokonalý outfit jelikož stejně nás asi tak za hodinu odvezou pod arénu, a tam nás připraví do oblečení , které budou mít všichni splátci stejný . Nejhorší je , že nevím a ani nikdo z nás do jakých podmínek jdeme . Můžeme být v mnoha podmínkách , které nám tvůrci připraví . Většinou to bývají kruté podmínky a taky nelítostné . Neviděl jsem snad hry , kde by byli normální podmínky .

Seděl jsem na židli , a znechuceně jsem se díval na jídlo přede mnou . Bylo mi zatraceně hodně blbě , můj žaludek se naprosto svíral a odmítal i jediné sousto jídla . "Měl by jsi se najíst " poznamenal Harry , který se cpal už třetí koblihou . "Nechci a nestarej se o mě stejně jsem byl pro tebe jen panenka na hraní tedy na sex " řekl jsem , a vadilo mi jak se o mě najednou tak stará .
"Nebyl a najez se v aréně budeš potřebovat síly" doporučil mi , a js na jednu stranu věděl že má pravdu . Chtěl jsem něco začít namítat , ale sotva jsem otevřel pusu , tak mi do ní narval koblihu a posyp který měla na sobě byl místo na koblize na mě . Nad tím faktem jsem se dost naštval , a koblihu jsem vyndal z pusy . Nechal jsem si jí v ruce a vzal si do ruky kapesník a utřel jsem si s ním můj obličej . Po tom jsem začal tu koblihu pod Harryho přísným dohledem jíst a pak jsem musel povině sníst ještě jednu . Začal jsem pít můj čaj , a najednou se mi opět udělalo špatně . V rychlosti jsem vstal , a běžel na záchod a znova se sklonil nad záchodem a začal zvracet . Cítil jsem hlazení po zádech , a moc dobře jsem věděl že je to Harry. Nemohl jsem se mu vzpírat a možná jsem ani nechtěl . Přeci jen v takové situaci je vám příjemnější , když máte oporu a už se nedalo nic dělat prostě má opora byl Harry . "Díky " řekl jsem když jsem si umyl pusu a začal opět čistit zuby . "Jo , není Za co " řekl a pokrčil rameny a díval se na mě opřený o futra dveří . Raději jsem ho ignoroval a dělal jako že tam není . Nemělo smysl na něj začít řvát , když tady byl jen kvůli mě a byl tu dobrovolně . "Stává se ti to často ? To že zvracíš ?" Zeptal se s jistým zájmem a já zakroutil hlavou na nesouhlas . "Ne, to ne zvracel jsem jen ráno a dnes jinak ne " vysvětlil jsem , a on jen přikývl a odtáhl mě do obýváku a šel za tou moderátorkou . Vše jí řekl že zvracím a já si připadal jako dítě . Jako dítě co něco provedlo . Díval jsem se na své nohy , které mi momentálně přišli neskutečně zajímavé . "Louisi pojď " řekla mile a kývla směrem k výtahu a já jen oddaně přikývl na souhlas . Pravda je , že stejně nic jiného mi nezbývalo . "Jdu s vámi " řekl hned Harry a šel do výtahu a já opravdu nechápal jeho starost . Najednou jakoby ho chytlo černé svědomí a já byl pro něj ten hlavní , jaká to ironie . "Nemusíš s námi chodit " poznamenal jsem "nemusím ale chci " řekl a já si jen povzdechl a s moderátorkou nastoupil dovnitř výtahu k němu . Sjeli jsme o pár pater níže , kde bylo nemocniční křídlo a šel jsem ihned k lékaři . Oba dva šli dovnitř semnou z čehož jsem upřímně nebyl moc nadšený .
"Dobrý den " řekl jsem stydlivě a on se na mě podíval . "Dobrý , co vás trápí ?" Zeptal se mě zdvořile . "Dneska dvakrát zvracel a to hodně " řekl za mě Harry dříve než jsem se stihl vůbec nadechnout . "Dobře " řekl ten dokttor a začala mi prohlídka a byl jsem upřímně dost nervózní když ještě u toho byla ta moderátorka a i Harry . Po prohlídce si něco napsal do svých papírů , a podíval se na mě " Takže Louisi jste ,..."

Ehm takže pokračování příště 😏😊 co si myslíte , že doktor chce říct ? 😊❤️ jinak snad se vám kapitola líbila ❤️

Hunger Games/ LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat