10. BÖLÜM

6.9K 365 33
                                    

Jason kollarının arasındaki küçük bedene baktı. Yaptıklarına o bile inanamıyordu. Genç kızın kokusu burnuna dolduğunda sertçe yutkundu. Elena'nın kalp ritmi düzene girdiğinde genç adam anladı uykuya daldığını. Başını arkasındaki duvara yasladıktan sonra gözlerini tavana dikti.

Bu kız ona neler yaptırıyordu böyle?

Ne zamandan beri merhametini kullanıyordu Jason?

Sorularının cevabını bulamayınca kafasını sallayarak bu düşüncelerden arındı. Yoksa yine sinirlenecekti. Artık nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu. Bakışlarını tavandan çekerek genç kızın yüzüne sabitlediğinde terlediğini gördü. Kendi bedenin soğuk olması genç kızı ferahlatmaya yetiyordu bile. Uyumayacaktı Jason.

Bu durumda zaten nasıl uyuyabilirdi ki?

Kollarının arasında bir insan yatıyordu sonuçta. Yüzünde harzaman ki gibi donuk bir ifade vardı. Gözlerini bir kez dahi kırpmadan Elena'yı izliyordu. Kızın fazlasıyla güzel olduğunu o da fark etmişti. Genç kız kollarının arasında kıpırdamaya başladığında kaşlarını çattı. Uyanmasını istemiyordu. Çünkü bu durumu nasıl açıklayacağını bilmiyordu. Elena kollarını genç adamın göğüsünden çektikten sonra Jason'ın boynuna sardı. Bu hareketiyle Elena'nın başı genç adamın boyun girintisine gelmişti. Jason bu hareketle bütün bedeni kasılmıştı. Çenesi gerildiğinde nefesini tuttu. Genç kızın ona bu kadar yakın olması hiç iyi değildi. Sakinleşmek adına gözlerini sıkıca yumdu. Boynuna değen sıcak nefesle irkildi genç adam. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Sakin olması için içinden kendine komutlar yağdırıyordu.

Biraz zaman geçtiğinde kasılan bedeni düzelmişti. Gözlerini karşı duvara dikmeye başladı. Kolunu kaldırarak saatin kaç olduğuna baktı. 19:33 'tü saat. Okul dağılalı yaklaşık iki saat olmuştu.

Saat onlar için öyle akıp gidecekti işte...

                      ****

Jason kaç saattir bu şekildeydi tahmin bile edemiyordu. Kolundaki saate baktığında 8:15 olduğunu gördüğünde derin bir nefes aldı. Artık kucağındaki kızın kalkma vakti gelmişti bile. Sonunda bu durumdan kurtulacağı için sevinmişti. Elini kaldırarak genç kızın beline koyduktan sonra sarsmaya başladı.

Uyanması gerekiyordu, hem de hemen.

Jason bu duruma artık dayanabileceğini düşünemiyordu. Sarstığında genç kızın uyanmadığını anladığında daha da sert sarsmaya başladı. Elena bedeninin sarsıldığını hissettiğinde gözlerini yavaşça araladıktan sonra başını kaldırdı. Ancak karşıkarşıya kaldığı bir suratı gördüğünde küçük bir çığlık atarak kaçmaya çalıştı. Jason kulağının dibinde genç kızın çığlık atmasıyla yüzünü buruşturdu. Ancak kollarını açarak genç kızın gitmesine izin vermedi. Yavaş yavaş ayağı kalktığında kollarının arasındaki bedende toplarlanmaya başladı. Elena ayakta dikildiğinde Jason kollarını genç kızdan çektikten sonra birkaç adım geri gitti. Elena şok olmuş bir vaziyetteydi.

Az önce Jason'ın kollarının arasında mı uyanmıştı?

Hâlâ şoku üzerinden atmış değildi. Yutkunduktan sonra konuştu.

"Ben... ben.."

Konuşamayacağını anladığında sustu. Jason genç kızın bu hâline gülmek istesede kendini toparlayarak konuştu.

"Dün kriz geçirdin. Sakinleştirmek için yanındaydım."

Elena duyduklarıyla derin bir nefes aldı. Hemen üzerini düzelttikten sonra boğazını temizledi. "Çok teşekkürler." Jason bu durumda sadece omuz silkmekle yetindi.  Elena bakışlarını kaçırdı.

KIZIL GECE | : TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin