Elena yorgun geçen beden dersinden sonra üzerini değiştirerek spor salonundan ayrıldı. Kendini oldukça bitkin hissederken aklına gelen ödevle sinirle ofladı. Eve giderek uzun bir süre yatmak istiyordu. Ancak bu ödevi de artık bitirmek zorundaydı. Sinirle kaşlarını çatarak okulun koridorunda kendinden emin adımlarla yürürken okuldan çıkan öğrencilerin ona attığı bakışları görünce yüzünde oluşan ukala gülümsemesine engel olamadı. Okul da uzun süredir genç kızın kavgalarını özlüyordu. Bugün yaşanan olay ile bu özlemin kısa süreceği aşikardı. Kavganın fitili bugün ateşlenmişti. Artık bu kavgadan sonra gelecek atağı herkes heyecanla bekliyordu. Şimdi atak sırası Sandra'daydı.
Elena kütüphanenin kapısına ulaştığında derin bir nefes alarak kapıyı sessizce açtıktan sonra yine aynı sessizlikte içeri girerek boş bir masaya oturdu. Ödev fizik dersindendi. Pek haz etmesede elden birşeyin gelmeyeceğini anladığında çantasından çıkardığı fizik defteri ve kitabıyla ödevini yapmaya koyuldu.
Ödevini yapmaya devam ederken artık hem sıkıldığını hem de yorulduğunu fark ettiğinde başını geri atarak gözlerini kapattı. Eve giderek güzel bir uyku çekse hiç fena olmazdı. Bugün fazlasıyla yorulmuştu zaten.
Bir süre daha öyle beklediğinde duydu gürültülü müzik sesiyle yüzünü buruşturarak başı hızla doğruldu. Burası bir kütüphaneydi. Nasıl oluyor da bu kadar yüksek sesle müzik dinleyebiliyorlardı anlam veremiyordu genç kız. Başını sinirle sesin geldiği yöne çevirdiğinde saçlarını sarıya boyatmış elindeki telefonuyla uğraşan bir kızı farkettiğinde vücudu tekrar gerildi. Hiç kavga edecek mecali yoktu. Kendini sakin tutmaya çalışarak yavaş adımlarla masadan kalktıktan sonra sağdaki masaya ilerleyerek tam önünde durdu. Bakışlarındaki umursamazlık ve yorgunlukla konuştu Elena. "Sesini kısar mısın? Ders çalışıyorum." Etraftan genç kızı destekleyen benzer homurtular da çıkmıştı. Elena'nın sesini duymayan kız telefona iyice gömülerek uğraşmaya başladığında Elena sinirle kaşlarını çattı.
Bu kız onu duymamış mıydı?
Bir yandan gerilen bedenini sakinleştirmekle uğraşırken diğer yandan da elini hızla kulaklığa götürerek çekti. Genç kız kulaklığının çekilmesiyle kaşlarını çatarak bakışlarını karşısındaki bedene dikti. Umursamazca 'ne var' bakışı attığında Elena sabır dilenircesine gözlerini sıkıca yumduktan sonra hızla açtı ve bu sefer biraz daha sesini yükselterek konuştu. "Diyorum ki şu aptal müziğin sesini kıssan da ders çalışsam." Genç kız duyduklarıyla kaşlarını alayla yukarı kaldırdırdıktan sonra konuştu.
"Yani?"
Elena duyduklarıyla sinirden sağ gözü seğirmeye başlamıştı bile. Kendine hakim olmak için elinden geleni yapmak istesede pek beceremiyordu doğrusu. Elleri her zamanki gibi yumruklarını sıkmış, kızın suratına inmemek için sıkıca yanlarında duruyordu. Aptal gibi cevap verenlere daha da sinir olurdu. Alt tarafı müziğin sesini kısacaktı işte. Ne diye uzatıyordu ki konuyu?
Daha fazla dayanamayacağını anlayınca sağ elini kaldırarak tüm gücüyle masaya geçirdi. Genç kız irkilsede bunu belli etmemek için gözlerini sinirden kısılan koyu kahvelere dikti. Elena sinirine o kadar adapte olmuştu ki kendini kapıya yaslayarak izleyen Jason'dan bihaberdi. Genç vampirin yüzü herzamanki gibi donuktu. Buraya gelmek gibi bir girişimde bulunmak istemiyordu ancak duyduğu bağrışlarla buraya gelmişti. Bağrışın sahibi elbette ki Elena'ydı.
Elena kasılan çenesini umursamadan tıslayarak konuştu. "Ya şu kahrolası müziği kısarsın ya da..." Elena'nın susmasıyla genç kız cesaret alarak tek kaşını kaldırdıktan sonra konuştu. "Ya da?" Elena kızın tartışmayı uzatacağını anladığında yüzüne soğuk bir gülümseme katarak elini kaldırdı ve genç kızın kafasını tutarak pek hızlı olmayacak şekilde masaya geçirdi. Kimse böyle bir tepki beklemediğinde yüzlerine kattığı şok olmuş ifadelerle Elena'ya bakıyorlardı. Herkes hayretler içinde olan kavgayı izliyordu. Jason yüzüne kattığı ciddilikten uzak gülümsemesiyle başını yavaşça iki yana salladı. Aslında genç kızın davranışları hoşuna gitmişti. Yaslandığı kapı pervazından doğrularak yavaş adımlarla genç kıza ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE | : TUTSAK
VampirosNot: Kızıl Gece serisinin ilk kitabıdır. Bu kitap final yapmış ve ikinci serisi profilimde bulunmaktadır. • "Arabamın dibinde sümüklü gibi ağlayan birisi var sanırım." Duyduğu sesle başını yavaşça kaldırırken başında dikilen heybetli bedene baktı. B...