#Alan Wakler - Faded
♣
Jason başını Elena'nın boynundan kaldırarak genç kızla göz göze gelirken "İyi eğlendin galiba?" dedi ve hiçbir cevap beklemeden hızla yerden doğrulurken elini genç kızın beline atarak kendisiyle beraber onu da kaldırdı. Elena bu ani atakla bir an tökezlesede ellerini her iki yandan da Jason'ın kollarına koyarak sabit durdu. Jason yan gözle genç kıza baktıktan sonra bir adım atarak boya aracını süren adamın yanına gittikten sonra başını hafifçe eğerek adamla göz göze geldi ve "Basit bir aracı dahi süremiyorsan bir göz doktoruna görünsen iyi olur..." dedikten sonra elini adamın omzuna koyarak sıkmaya başlarken kızıla dönen gözlerle adama bakarak "Aksi halde bir işe dahi yaramayan gözlerini çıkarmaktan zevk alacağıma eminim." dedi ve elini hırsla adamın omzundan çekti. Adam inlemeye başlayarak omzunu tutarken Jason arkasına dönmeden başını hafifçe geriye çevirerek Elena'ya bakarken kaşlarıyla ileriyi işaret ettikten sonra "Yürü, gidiyoruz." dedi ve ilerlemeye başladı. Elena ise bir acı içinde kıvranan adama bir yandan da ilerleyen Jason'a bakarak şaşırırken boya olan ellerine bir bakış attıktan sonra oflayarak hızlı adımlarla Jason'ın arkasından ilerlemeye başladı.
"Her tarafım boya içinde. Hem nereye gidiyoruz biz?"
Elena'nın isyankar sesini duyan Jason umursamazca ilerlerken ellerini hızla tişörtünün yakasına götürdü ve bir çırpıda üzerinden çıkardı. Elindeki tşörtü top haline getirip ensesindeki boyayı gelişigüzel silerken Elena'nın irileşmiş bakışları genç adamın üzerindeydi.
"Se-sen ne yapıyorsun ya?"
Elena'nın titreyen sesini fark eden Jason'ın dudağı yavaşça kıvrılırken gözünü çevirmeden "Üzerimi çıkarıyorum." dedi sakince. Elena'nın irileşmiş gözleri sanki mümkünü varmış gibi daha da irileşirken ellerini havaya kaldırarak "Sen-sen kesinlikle çıldırmışsın. Okulun ortasında olduğumuzun farkındasın değil mi?" dediğinde Jason yavaşça durarak bedenini ona çevirdi. Gözlerini Elena'nın gözlerinden ayırmadan havada tuhaf hareketler yapan elini yavaşça kavradıktan sonra genç kızı kendisine doğru çekerek elindeki boyayı yavaşça tişörtüyle temizlemeye başladı. Diğer eli havada kalan Elena bakışlarındaki heyecan ve şaşkınlıkla genç adamın yüzüne bakarken havadaki diğer eli de yavaşça aşağı düşmüştü. Yavaş yavaş boyayı temizlerken başını kaldırmadan gözlerini Elena'nın gözlerine dikerek "Ne o, aşık mı oldun yoksa?" dedi çarpıkça gülerken. Elena'nın bakışları ışık hızında genç adamın kıvrılan dudaklarına düşerken iç çekmemek için kendisini zor tuttu.
Bir kişiye gülmek bu kadar mı yakışırdı?
Burada ölmek istedi o an. Elleri onun ellerinin arasındayken ölmek istedi.
Gözlerini kırpıştırarak bakışlarını Jason'ın gözlerine çevirirken dedikleri aklına uçuşmaya başladı ve telaşla "Ne alakası var? Dalmışım sadece." dedi ve elini çekmeye çalıştı. Jason ellerini ellerinden çekmesine izin vermeden parmaklarını sıklaştıtarak bakışlarını avucunun arasındaki küçük ele çevirirken "Rahat dur." dedi stabil bir sesle. Elena kıbırdanmayı bırakarak genç adamın ellerini temizlemesine müsade ederken Jason tuttuğu elini bırakmış ve diğer elini temizlemeye başlamıştı. Bakışları ara ara genç adamın yüzüne bazen de çıplak göğüsüne kayıyordu. Derin bir nefes alarak bakışlarını koridorda dolaştırırken boya aracını süren adamın gözdrn kaybolduğunu temizlikçi kadının yerdeki boyayı homurdanarak sildiğini fark etti. Gözleri kısa bir an tekrar Jason'a döndüğünde onu kendisini düz bakışlarla izlerken buldu. Bakışlarına hızla merak ulaşırken kaşlarını kaldırarak gözlerini birkaç tur genç adamın yüzünde dolaştırdıktan sonra "Ne?" dedi, ne diyeceğini bilemeyerek. Jason gelişi güzel temizlediği elini yavaşça bırakırken birkaç adım atarak Elena'ya yaklaştı. Elena üzerine gelen bedenle biraz daha gerilirken göz bebekleri titremeye başladı. Sakin olmak için kendini zorlarken Jason'ın üzerine doğru eğildiğini fark ettiğinde o da ister istemez başını geriye çekti. Jason'ın dudağı yavaşça yukarı kıvrılırken elinde sıkıca tuttuğu tişörtlü kolunu kaldırarak genç kızın başının arkasına doğru uzattı. Elena'nın gözleri hızla irileşirken titremeye başlayan ellerini yumruk yaparak sertçe şortuna bastırdı. Yüzünü Elena'nın yüzüne yaklaştırırken başını hafifçe eğdiğinde ılık nefesi genç kızın açık olan boğazına çarpmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE | : TUTSAK
VampireNot: Kızıl Gece serisinin ilk kitabıdır. Bu kitap final yapmış ve ikinci serisi profilimde bulunmaktadır. • "Arabamın dibinde sümüklü gibi ağlayan birisi var sanırım." Duyduğu sesle başını yavaşça kaldırırken başında dikilen heybetli bedene baktı. B...