# Halsey - Not Afraid AnymoreGenç adam derin bir nefes alarak sinirlerini yatıştırmaya çalışırken eliyle burun kemerini sıktı. Karşısında duran Martin'e bakarak sıkılı dişlerinin arasından "Buraya girmesine nasıl engel olamadınız?" diye sertçe konuşurken Martin sertçe saçını karıştırırdı ve "Yarın dolunay var. Bu yüzden fazlasıyla hırçın ve vahşi. Onu o şekilde engellememin kolay mı olduğunu sanıyorsun sen?" diye sinirle konuşurken Jason genç adamın yüzüne yumruk atmamak için zor durdu.
Martin sertçe yutkunduktan sonra "Birşey daha öğrendik." dedi.Jason artık sinirinin sınırlarında olduğunu fark ettiğinde tıslayarak "Nedir?" diye sordu.
Martin gözlerini Jason'a dikerek "Aradığımız kişi yeni kurda dönüşmemiş. Hemen hemen bizimle aynı durumda."
Jason gözlerini yumarken ağzından koca bir küfür savurdu. Şansı yine ve yine yaver gitmemişti.
"Peki ne yapacağız?"
Soru Angela'dan gelmişti. Jason bakışlarını parti alanında gezdirerek "O kurdu kimsenin haberi olmadan buradan çıkaracağız." dedi.
Martin'e dönerek "Kurt buraya insan halinde mi geldi?" dediğinde Martin başını iki yana sallayarak "Kurt halindeydi. Ancak etrafı kontrol ettik. İnsan haline dönüştüğüne eminim." dedi. Jason başını salladıktan sonra yeni bir soru daha sordu.
"İnsan halindeyken neye benzediğini biliyor musunuz?"
Martin kollarını göğüsünde birleştirerek "Maalesef. Her seferinde onu ormanda gördük. Ve her seferinde kurda dönüşmüştü." dedi.
Jason bakışlarını önüne çevirdiğinde masadakilerin gözlerine tek tek bakarak "Plan basit. Kurdu bulan yukarıdaki bir odaya kitlesin. Yalnız buradaki hiçbir kişinin yapacaklarınızdan haberi olmayacak. İnsanlara dikkat edin." dediğinde Martin başını onaylayarak sürüsüyle beraber masadan ayrıldı.
Jason sürünün gitmesiyle hızla yanındakilere döndü. Robert'a hitaben "Müziğin sesini iyice arttır ve üst kata hiçkimsenin çıkmasına izin vermeyeceksin. Bir kişi dahi çıkarsa ...." diye konuşurken Robert gerisini anlamışçasına başını salladı. Jason kurdun evin içerisinde olduğunu düşünüyordu. Angela'ya dönerek "Bahçe kontrolü senin işin." dedi ve Peter'ın kendisiyle beraber gelmesini işaret ederek partinin kalabalığına karıştılar.
Robert seri adımlarla dj in yanına gitti ve sesi biraz daha arttırmasını söyledi. Gözlerini etrafta gezdirerek olağanüstü bir durum olup olmadığını anlamak için bakarken sesin artmasıyla partideki insanlar iyice coşmuştu. Etrafın neon ışıklarla süslemesi ortamı karanlığa boğduğundan pek net göremiyordu. Yavaş adımlarla salonu tararken bakışları merdiveni tırmanan Jason ve Peter'a takıldı.
Jason kardeşiyle beraber üst kata çıktı. Ortamın karanlık olması ile gözlerini kısarak koridoru incelerken bir yandan da kulakları bu kattaki en ufak bir çıtırtıyı duymak için hareketteydi. Koridorun ikiye ayrılan yolu fark ettiğinde yanındaki Peter'a "Sen sola git." diyerek kendisi de sağ tarafa gitti. Yavaş adımlarla koridorda ilerlerken kendisine doğru gelen adım sesleriyle olduğu yerde durdu. Gelen adımların sıklaşmasıyla yavaşça yan taraftaki duvar boşluğuna sırtını dayayarak gelen kişinin kim olduğunu anlamaya koyuldu.
"Jones, ya yukarı çıkarsın ya da ben odana girip o özenle yapıştırdığın posterleri parçalarım. Yaklaşık yarım saattir..."
Duyduğu ince sesle beraber cümlenin devamını dinlemeden gelenin kim olduğunu anladığında aşağı inip Robert'ın kafasını parçalamak istiyordu. O lanet olası herifi yukarıya birisinin çıkmaması için dikmişti. Peki gelen Elena'yı kim açıklayacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE | : TUTSAK
VampireNot: Kızıl Gece serisinin ilk kitabıdır. Bu kitap final yapmış ve ikinci serisi profilimde bulunmaktadır. • "Arabamın dibinde sümüklü gibi ağlayan birisi var sanırım." Duyduğu sesle başını yavaşça kaldırırken başında dikilen heybetli bedene baktı. B...