30. BÖLÜMDEN ALINTI 2

2.1K 103 28
                                    


Herkese merhabalar!

Uzun bir aradan sonra 2. alıntıyla birlikte geldim. Neden hâlâ bölüm gelmiyor diyenleriniz olacaktır ancak zaten ara verdiğimi belirtmiştim. Ama böyle bırakmamın doğru olmadığını düşündüm ve bir şeyler planladım.

İki hafta sonra sınavlarım bitiyor. Biter bitmez bölümü yazıp yayınlayacağım hemen, merak etmeyin. Bölüm sonunda da uzun bir açıklama sizi bekleyecek. Bu kitap hakkında büyük bir şey olacak ama en azından güzel olacak diye düşünüyorum.

Neyse konuşmayı iki hafta sonraya ayırıyorum. Sizi daha fazla tutmadan kısa bir alıntıyla bırakıyorum.

Seviliyorsunuz! 🖤

🍂

"Yeter artık."

Elena'nın keskin sesi depoda yankılanırken Jason bakışlarını karşıdan alarak Elena'ya çevirdi. Genç kızla göz göze geldiğinde onun  usul usul ağladığını gördü.

"Neden anlatıyorsun bana bunları? Sus artık. Görmüyor musun, ölüyorum. Lütfen, yeter. Dayanamıyorum ve çıldırma noktasına geldim. Sus."

Jason'ın bakışları taşlaşırken dakikalar önce yarasından ölecek gibi davranan o değilmiş gibi boğazını patlatırcasına bağırdı.

"Ne yapmamı istiyorsun benden? Susayım mı, neden? Bu aciz durumdan daha ne kadar batabiliriz ki? Sen ölüyorsan ben geberiyorum.  Peki sen beni görüyor musun? Ben durumdan hoşnut gibi mi duruyorum oradan bakınca? Ölüyorum lan ben!"

Göğsü hızla inip kalkarken bakışları da iyice koyulaşmıştı. Dudakları sinirden titrerken dişlerinin arasından sertçe konuştu.

"Ben senin için tüm gemileri yakarım Elena. Kendimi bile."

Elena duyduklarıyla öylece kalakalırken akan yaşlar durmuştu sadece. Gözleri hâlâ karşısındaki sinirden koyulaşmış harelerdeyken dudaklarını aralayıp tek kelime dahi edemiyordu. Ne diyebilirdi ki bu saaten sona zaten?  Uzun bakışmayı yeniden Jason'ın konuşması böldü.

"Eğer sana bir şey yapacak olursam gücünü kullanmaktan çekinme."

Neden ona bir şey yapacak olsundu ki?

Kaşlarını bilinmezlikle çatılırken dudaklarını araladı yavaşça.

"Neden?"

Dudaklarından çıkan tek cümle bundan ibaretti sadece. Jason kasılmaktan ağrıyan bedenini sertçe arkasındaki duvara yaslarken dudaklarının arasından kısık sesli bir inleme çıktı. Gözü kapalı mırıldandı sadece.

"Kan kaybediyorum Elena. Açım." diyebildi sadece.

🍂

Görüşmek üzere!

KIZIL GECE | : TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin