# Ed Sheeran - Shape of you
♣
"Şuan tamamen saçmalıyorsun."
İrina başını sallayarak kaşlarını kaldırırken "Ya neden saçmalıyor muşum?" dedikten sonra gözlerini kısarak ellerini kaldırdı.
"Şöyle bir düşün. Sen gidiyorsun ve karşısında dikiliyorsun. Sonra öyle havalı havalı konuşacak-"
Lafını kesen Elena'nın yüzüne attığı yastık olmuştu. İrina kahkahalarla gülerken Elena somurtarak arkadaşına bakarken göz göze gelmeleriyle genç kız da daha fazla kendini tutamayarak gülmeye başlamıştı.
Birkaç dakikalık gülme krizi son bulunca Elena arkadaşıyla beraber uzandığı yataktan doğrularak gözlerini İrina'ya çevirdi.
"Bak ben ciddiyim. O kendini bir halt sanan adama ders vermek için can atıyorum. Bana düzgün bir fikir sunmalısın."
İrina uzandığı yatakta iyice yayılarak gözlerini yumarken derin bir nefes aldı ve hayran sesiyle konuşmaya başladı.
"Adam kendini bir halt sanmakta özgür. Ondaki yakışıklılığı fark etmiyor olamazsın."
Elena kaşlarını kaldırarak İrina'ya bakarken elindeki yastığı kaldırarak kısık gözlerle "Biraz daha devam edersen ikinci bir yastığı yemene ramak kaldı." dedi.
İrina kahkaha atarak dirseklerinin üzerinden doğrularak yeşil gözlerini Elena'ya diktikten sonra küçük bir öpücük atarak "Sakin ol. Ona asıldığım falan yok." dedi. Elena'nın kaşları hızla çatılırken elindeki yastığı yatağın üzerine bırakırken gözlerini kaçırarak "Banane. Asılırsan asıl. Umrumda değil." dediğinde İrina yalancı bir kahkaha atarak yatakta iyice doğrulurken "Bu yaptıkların bana sökmez Elena. Ondan hoşlandığını biliyorum." dediğinde Elena'nın gözleri ışık hızında İrina'ya dönerken "Sen iyice saçmalamaya başladın. Yok öyle birşey." dediğinde İrina'nın gözleri kısılarak üzerinde şüpheyle dolaştı. Elena telaşla başını sallarken "Gerçekten... yok öyle birşey." dediğinde İrina gözlerini devirerek homurdanırken "Sana bu laflarını hatırlatırım ama." dedi. Bu sefer göz devirme sırası Elena'ya geçmişti. Dişlerinin arasından sinirle homurdandı.
"Öyle birşey olursa hatırlatırsın tabi."
Yatağından hızla doğrulurken koyu siyah saçlarını eliyle dağınık bir topuz yaptıktan sonra bileğindeki tokayla tutturdu. Üzerindeki tişörtün eteklerini tutarak düzeltirken kayan şortunu da çektikten sonra yatakla hâlâ oturan İrina'nın çıplak bacağına hafifçe vurduktan sonra "Kalk hadi. Yatağı düzenleyeyim. Çok dağıldı." dediğinde İrina homurdanarak yataktan doğrulurken birden aklına gelenle gözlerini irileştirerek "Aklıma birşey geldi." diye hafifçe bağırdı.
Elena yatağa eğilmiş bir şekilde yatağı düzeltirken İrina'nın bağırmasıyla yüzünü buruşturarak doğrulmadan omzunun üzerinden ona baktı.
"Ne aklına geldi yine?"
İrina neşeyle konuşmaya başladı.
"Jason'a ders verme fikri."
Elena duyduklarıyla işini bırakarak İrina'ya dönerken ellerini beline yerleştirdi ve kısık gözlerle İrina'ya bakarken İrina "Biraz çılgınca olabilir ama." dedi kısık sesle.
Elena'nın merakı iyice artarken başını hafifçe yana eğerek "Bırakta buna ben karar vereyim. Söyle bakalım fikrini." dediğinde İrina derin bir nefes alarak heyecanla anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE | : TUTSAK
VampiroNot: Kızıl Gece serisinin ilk kitabıdır. Bu kitap final yapmış ve ikinci serisi profilimde bulunmaktadır. • "Arabamın dibinde sümüklü gibi ağlayan birisi var sanırım." Duyduğu sesle başını yavaşça kaldırırken başında dikilen heybetli bedene baktı. B...