- Mi ez a ricsaj? - lépett be a konyhába Jack egy szál alsó gatyában.Mindketten odakaptuk a fejünket. Mikor meglátta Thomas, hogy hogy néz ki az éppen szemét dörzsölgető fiú eléugrott és próbált minél többet takarni belőle ami elég indétlenül nézett ki.
- Ember! - morogta idegesen a félig még alvó srácnak aki nagy szemekkel nézett rá. Nem tehettem róla, kitört belőlem a nevetés.
- Itt alszok!! Szerinted nem láttam még alsóban? - kérdeztem miközben törölgettem a szemem a könnyektől.
Thomas értetlenül kapkodta köztünk a fejét. Erre Jack is elkezdett röhögni.- Neked is szia haver!! - mondta miközben arrébb lökte röhögve.
- Na jó lúzerek én megyek felkeltem csipke rózsikát! - mondtam mosolyogva és felmentem Stella-hoz.
Gondoltam egyett és ráugrottam.- Haggyá' békén!! - kezdett csapkodni a kezével aminek hála sikeresen orrba vágott.
- Na!! - kiabáltam és lefogtam a két kezét. Erre ő elmosolyodott de a szeme még mindig nem volt nyitva.
- Ajaj! - mondtam és már azt vettem észre a földön kötök ki hangos puffanással. Minden olyan gyorsan történt. Egy picit felsikoltottam.
- Szóval így állunk?! - ugrottam fel majd szélsebesen leszaladtam a konyhába.
- Jack!! Van nagy vödrötök? - érdeztem beérve a konyhába. A fiúk éppen beszélgettek.
- Persze a mosogató alatti szekrényben. -mondta rám sem nézve.
Kivettem és oda tartottam a csaphoz és jéghideg vizet kezdtem bele engedni. Miközben vártam háttal neki dőltem a konyha pultnak és hallgattam a fiúk beszélgetését a nappaliból.
- Hát ha ennyire tetszik akkor kezdeményezz!! - ez tuti Jack.
- Hát nem tudom haver!
Azok a gyönyörű szemek és az a szőke haj! - ez tuti Thom. Szőke haj?! Csak nem Becáról beszélnek.Nem tudtam tovább hallgatózni mert már folyt a vödörből a víz annyira tele volt. Elzártam a csapot és elkezdtem cipelni ezt a dög nehéz vödröt. Nagy szenvedések árán eljutottam az emeletre pontosabban Stell szobájába.
Megálltam az ágya mellett a vödör vízzel a kezemben.- Hihetetlen hogy vissza tudsz aludni!! - mondtam de nem nyitotta ki a szemét. Gonoszan elvigyorodtam és ráöntöttem a vödör tartalmát.
- Áááááááááááááá!!!!!!!!!!! - sikított fel és kiugrott az ágyból. Én azonnal futni kezdtem, természetesen röhögve ami nagyban megnehezítette a menekülésemet de egyszerűen nem bírtam abba hagyni.
Leszaladtam a lépcsőn nyomomban az ázott barátnőmmel. Befutottam a konyhába de hirtelen kemény egy mellkasnak ütköztem. Mikor felnéztem akkor láttam hogy Thomas az. Kiakartam kerűlni de megfogott.
- Eressz! - ficánkoltam de szorosan fogta a felkarom.
- Kössz Thomas! - vigyorodott el Stell.
Oda ment a csaphoz, elvett egy nagy tálat és elkezdte teleengedni hideg vízzel.
- Thomas engedj el! - rugdostam a lábát de ő csak vigyorgott. Segítségkérően néztem a mellettünk álló Jackre de ő csak megrázta a fejét és elment mellettünk.
- Ezt még nagyon megbánod! - sziszegtem a fogam közt miközben gyilkos pillantást küldtem felé.
- Alig várom! - hajolt vésszesen közel.
Az egyik pillanatban még az arcunk mindössze pár centire volt egymástól a másik pillanatban pedig elengedett és hátrébb lépett.Éreztem hogy a fsgyos víz átjárta az egész felsőtestemet. Picit felsikítottanm a hirtelen ért hideg miatt. Megfordultam és szúrósan néztem barátnőmre aki csak vigyorgott. Mérgesen feltrappoltam a lépcsőn nyomomban a kuncogó barátnőmmel.
- Amúgy anyukádék hogy hogy nem ébredtek fel a hangoskodásunkra?- kérdeztem miközben szárítottam a hajam. Stell már készenlétben volt.
- Ja tudod elmentek dolgozni még kora reggel. - mondta pakolászva.
Lisa orvos míg Charlie taxi sofőr.- És hova is megyünk pontosan? - kérdeztem miközben már a ruhámat vettem felfelé.
- Háát....nem tom! - vont vállat az ágyon ülő lány. Nekem felcsillant a szemem.
- Tudod múltkor volt az a fogadás.. - kezdtem vigyorogni.
-Jó! Menjünk a Mekibe!- mondta szemforgatva.
Stell egy farmer rövidnadrágban és kék trikóban volt. Én egy rövid gatyát és az egy lila trikót vettem fel és kész is voltam.
- Elmentünk! - kiabáltuk az ajtóból és kiléptünk a meleg tavaszi időbe.
Stell tesója Jack
Sziasztok!!
Itt is lenne a rész amit ígértem.
Remélem elnyerte a tetszéseteket.
Ha igen tudjátok!!
Komi and csillag😊😊😊
YOU ARE READING
I hate you i love you *Átírás Alatt!!*
RomanceNem ismertem Nem törődtem vele A közelembe került Bunkó volt Gyűlöltem De végül beleszerettem Ez a történet igaz történet alapján íródik. Nagyon szépen kérlek ne kopizd! ❌ Néhol (sűrűn) tartalmaz káromkodást!!!❌ Legjobb helyezések: #16 #14 #13 #11...