36. rész Harry?! Most komolyan?

1.6K 148 37
                                    


-Na jó még álmomban vagyok?-
Kérdeztem az előttem magasodó, immár rövid hajú Harry Styles-tra nézve. Halkan kuncogva figyelte reakcióm ami picit idegesített.
Felső testén fekete ing volt aminek 4 gombja ki volt gombolva így látattni engedte pár tetoválását.
Lábait szokásához híven fekete csőnadrág takarta lábfején pedig barna csizma volt.

-Ha kibámészkodtad magad....-
Mondta vigyorogva ezzel felébresztve engem kábulatomból.

-Ja ja bocs csak......ahh gyere be!-
Emeltem égnek tekintetem és félre álltam az ajtóból hogy betudjon jönni. Becsuktam az ajtót és vettem pár mély levegőt majd utána mentem.

Kicsit meglepődtem mikor láttam hogy elterült a kanapén a nappaliban és a tévét nézi.
Mi folyik itt?

-Khm.....-
Köszörültem meg a torkom csípőretett kézzel és felhúzott szemöldökkel.

-Ja bocs Harry vagyok!-
Pattant fel és nyújtotta kezét melyen több fémgyűrű díszelgett.

-Ne mond Sherlock!-
Forgadtam meg a szemem de azért elfogadtam mancsát és megráztam azt.

-Rendben Sherlock ha bár nem szoktak így hívni szép barna hajú lányokat!-
Kacsintott rám mire azt hittem ott helyben elolvadok. Várjunk csak! Hagyjuk már ezt a hülye dumát! Így csak egy hős szerelmes beszél aki halálosan beleszeretett kedvenc sztárjába aki most éppenséggel itt áll előttem.
Tényleg? Mit csinálna most egy Directioner ha a helyemben lenne?

-Hahó föld hívja Sherlockot!-
Integetett előttem kezével mire feleszméltem és rákaptam tekintetem.

-Sam. A nevem Sam!-
Szűkítettem össze szemem mire megint felkuncogott.
-Amúgy kérsz valamit inni?-
Kérdeztem a konyhába menet. Rájöttem hogy semmi értelme az 'ÚRISTEN HARRY STYLES ITT VAN A HÁZAMBAN ÚRISTENÚRISTEN ÚRISTEN!!!'-nek hisz ő is egy ember a sok közül akit megáldott az isten gyönyörű hanggal. Ennyi.

-Egy pohár víz jól esne!-
Jött utánam. Nem igazán foglalkozva jelenlétével vettem ki két poharat a szekrényből és az egyikbe vizet míg a másikba kakaót öntöttem. A vizet átnyújtottam neki míg a kakaóba raktam egy szívó szálat és úgy kezdtem szürcsölgetni.

-Ha tudtam volna hogy van kakaó én is azt kértem volna!-
Nézett rám kiskutya szemekkel. Szemforgatva vettem el tőle a vizet és kiöntöttem majd a helyébe kakaót töltöttem. Raktam bele szívószálat is és vissza adtam neki.

-Köszi!-
Vigyorgott így előbukkantak gödröcskéi amik olyan cukik. Pár perc néma csönd és szürcsölgetés utána elvettem tőle az üres poharat.

-Na most hogy ez is meg van...-
Raktam a poharakat a mosogatóba.
-Menjünk és pletyizzünk!-
Vékonyítottam el a hangom és kurvásan kezdtem csavarni a hajam mire mindketten felnevettünk.

Elindultam a lépcsőn nyomomban Harryvel. Éreztem magamon égető tekintetét ami kicsit na jó nagyon zavart.

-Megtennéd hogy nem bámulsz?-
Fordultam hirtelen hátra de rájöttem hogy nem kellett volna. Amint megfordultam neki mentem Harrynek aki még idejébe elkapott különben hátra estem volna.

A fejünk pár centire volt ahogy tartott tekintetünk pedig összekapcsolódott. Harry már a szám és a szemem közt kapkodta tekintetét és sajnos én is. Fejével közelített és már a szemét is lehunyta én pedig kaptam az alkalmon megfordultam és beszaladtam a szobába. Tudtam hogy nem szabadott megcsinálni.Hisz én Thomast szeretem az istenért is! Egyszer már elkövettem ezt a hibát nem fogom még egyszer!

Oda mentem az ágyon pihenő laptopomhoz (amit Stelltől kaptam kiengesztelésk képp) és elindítottam a Ciao Adios-t Anne Marie-tól. A hangot teljesen feltekertem és elkezdtem énekelni.
Kiszalladtam és a lesokkolt Harryt a kezénél fogva behúztam.

Elkezdtem táncolni ami a videóklippben van mire Harry elkezdett nevetni. Egy picit meglöktem hogy táncoljon erre eleget téve kérésemnek kezdte ő is tekerni csípőjét. Elkezdett táncolni de még hogy?!
Azt tudtam hogy jó a mozgása de ennyire? A végén már nem én vezettem hanem ő és mindketten énekeltünk.

-Hú!-
Döltem az ágyamra de előtte még arréb raktam a zene forrást. Harry is ugyan így tett mellettem.

-Azt tudtam hogy jó a mozgásod de hogy ennyire?!-
Adtam hangot gondolataimnak Harry felé fordulva.

-Én meg nem tudtam hogy ilyen jó a hangod!-
Fordult ő is felém.

-Ne túlozz légyszi!-
Néztem rá könyörgőn de neki még nagyobb lett a vigyora.

-Neked van a legjobb hangod!
Neked van a legjobb hangod!
Neked van a legjobb hangod!-
Kezdett rá mint valami ovodás.
Arcom kezembe temettem hogy leplezze vörösségem ami éreztem hogy az egész arcom ellepi.

Sziasztok!
Itt lennék a következő résszel ami remélem elnyerte a tetszéseteket. Ha igen tudjátok mi a teendő!
Jöhetnek a csillagok és a kommentek amikkel mindig fel tudtok vidítani.
Köszönöm ezúton a rengeteg támogatást amit a részek után kapot.
Egy ici-pici csillag és bearanyozzátok az egész napom (vagy estém).
Imádlak mindőtök mind egy szálig.
Igen téged is aki most ezt olvasod!!!

Puszi ezerszer😘😘😘😘💕💕

I hate you i love you  *Átírás Alatt!!*Onde histórias criam vida. Descubra agora