Egy órával később mindketten készen állva léptünk ki az, egy időre otthonomul szolgáló ház bejárati ajtaján. Jobb kezemben bőrönddel, szememben pedig könnyekkel ültem be a fekete Range Rover-be mely Stelláék tulajdona volt. Szívem romokban hevert miközben a mozgó autóban ülve néztem az elsuhanó tájat.
Azt hittem nem lesz ilyen rossz. Hogy majd kibírom összeomlás nélkül. Legalább addig míg fel nem szállok arra a rohadt gépre. De az lett volna a legjobb ha nem is omlok össze. Ha magamba temetem az érzéseimet. Azt sem bántam volna ha nem is lettek volna többé érzéseim................
Jack még a reggel folyamán eltűnt. Kérdezgettem a többieket hogy hol lehet hisz tőle is elakartam búcsúzni de nem tudták megmondani. Ettől csak még rosszabb volt minden. Hisz mégis csak az életem része volt....
Viszont nekünk induljunk kellett mert a gépünk nem várt meg minket. Még az indulásunk előtt próbáltam hívni haverom de csak az üzenet rögzítő kapcsolt. Sajnos bele kellett nyugodjak hogy személyesen már nem köszönök el tőle.Szemeim szomorúan követték a fák mozgását az autóból. Kiértünk. Kiértünk a kis városából melyben az eddigi életem szinte összes percét éltem. Arcomon egyenként, kínzó lassúsággal folytak végig a sós cseppek ezzel is kínozva széttépázott lelkem. Nem mertem oldalra nézni barátnőmre aki görcsösen szorította kezem mert félő volt hogy annyira elkezdek zokogni hogy utána majd nem bírom abba hagyni.
'Csak ezt a kicsit bírd ki! Már nem kell sok! Bírd ki! Ki kell bírod! '
Mondogattam folyamatosan magamban. Egy pillanatra lehunytam szememet de nem kellett volna. Hirtelen, teljesen váratlanul megjelent előttem egy srác. Egy srác aki értetlenül bámúl a nappali közepén állva, aztán ahogy ül előttem a szőnyegen török ülésben, ahogy az ágy szélén ülve próbál vígasztali, kezében a pohárral és a narancslével, büszke mosollyal az arcán miután elénekeltem a Shape of You-t, ahogy ott áll a sarokban a bálon és gonoszan vigyorog, ahogy megvetően végi néz rajtam a kezemet szorítva, a meglepettséget a tekintetében amikor a képébe ordítottam az érzéseimet, ahogy áll előttem mérgesen miután fel lökött a folyosón, ahogy bámúljuk egymást Stellék vendégszobájában szavak nélkül kommunikálva,
ahogy egymással szemben fekszünk az ágyon és mindkettőnk arcán mosoly virít, ahogy komoran néz a kórházi ágyam mellett állva miután megcsókolt, majd legutoljára, amint a földön fekszik, felette pedig a barna hajú lány és mindketten engem néznek.A képek egyfolytában fel ugrottak lelki szemeim előtt amitől szívem ezernyi darabra hullott. Szabad kezemet számra tapasztalt próbáltam elnyomni a keserves zokogást mely hirtelen rám tört. Stella azonnal észrevette hogy baj van,. Fejemet ölébe vonta majd könnyeit viszzanyelve suttogott nyugtató szavakat melyeknek nem sok értelme volt mégis rendkívül jól estek.
Mire a reptérre értünk nagyjából megnyugodtam. Igaz hogy már nem sírtam de a látvány melyet nyújtottam eléggé kiábrándító volt. No nem mintha valakinek meg akartam volna felelni de nem igazán volt jó érzés úgy kinézni mint egy hulla. Nem csak a kinézetem de a viselkedése is eléggé nyugtalanító volt. Charlie szomorúan nézett végig rajtam miután KISZ álltunk majd egyetlen szó nélkül odajött és még ölelt. Estlenül vissza öleltem majd Lisa-tól átvettem a bőröndöt és magam után húzva be sétáltam a hatalmas épületbe de amint átlépte a belső ajtót a döbenettől azonnal visszahőköltem......
Sziasztok!
Sajnálom hogy nem volt rész újabban de most azt tervezem hogy még mindeképp ebben az évben befejezem ezt a kis könyvvecskét😄😄
Valamint nagyon sok boldog karácsonyt (így utólag is). Remélem kellemesen telt az ünnep. Ha gondoljátok szívesen rám írhatok privátban. Szívesen olvasok élménybeszámolókat! 😁😁
Azt szeretném még mondani hogy 100% hogy jövőre jön a könyvecske második része😄 Tehát attól még hogy most befejeződik nemsokára jön a második rész😃 Azt pontosan nem tudom hogy mikor de jönni fog. Itt úgyis értesítelek titeket a fejleményekről. (A 2 rész külön könyv lesz)
Mégegyszer kellemes ünnepeket!
Íme az én ajánékom😇😇
Puszi😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
I hate you i love you *Átírás Alatt!!*
RomanceNem ismertem Nem törődtem vele A közelembe került Bunkó volt Gyűlöltem De végül beleszerettem Ez a történet igaz történet alapján íródik. Nagyon szépen kérlek ne kopizd! ❌ Néhol (sűrűn) tartalmaz káromkodást!!!❌ Legjobb helyezések: #16 #14 #13 #11...