Gyorsan lépkedtünk az iskola bejárata felé magassarkúnkban.
Tavaszhoz képest elég hűvös van.Mikor beértünk megkönnyebűlve fújtam ki a levegőt. Utunkat az óriás torna terem felé vettük ahol tartják a bulit.
Már a folyosóról lehetett hallani a dübörgő zenét.Mel és Stell már a folyosón elkezdte rázni a csípőjét a zene ütemére. Én csak karba tett kézzel és lehajtott fejjel kullogtam utánuk.
Nem kellett sokat sétálni és már megis érkeztünk.
Bent volt egy viszonylag nagy színpad amin egy banda játszott.
Nem igazán ismertem őket.A színpad előtt hatalmas tánctér volt ami tele volt táncoló tinikkel.
A tánctér után, leghátul pedig voltak az asztalok. Nemsokan ültek mindenki inkább táncolt.Hirtelen a semmiből Jack termett elénk vigyorogva.
Karon ragadott ENGEM és az egyik asztalhoz húzott.Leültem vele szembe és a körmömet kezdtem el vizslatni.
-Gyönyörű vagy!-
Szólalt meg megtörve a köztünk keletkezett kínos csendet.-Köszönöm!-
Mondtam halvány mosolyra húzva számat miközben ráemeltem szemem.Haja tökéletesen be volt állítva mint mindig.
Felső testét egy kék ing takarta melynek első három gombja ki volt gombolva.Arcán pajkos mosoly ült szeme pedig megcsillant abban a kevés kis fényben ami a színpadra világító reflektorokból jött.
-Hozok inni valamit!-
Mondta majd felállt és ott hagyott.
Még időm sem volt ellenezni.Néztem távolodó alakját mely másodperceken belül eltűnt a táncoló tömegben.
Néztem az embereket ahogy táncolnak.Voltak köztük kurvák akik úgy tekerték magukat mint a kígyók.
Voltak kicsit ügyetlenebbek.
Voltak akik hülyéskedtek.
(Pl: Stell és Mel)
Voltak akik ugráltak a zene ütemére.
Egyszóval minden fajta.-Parancsolj!-
Szakította félbe gondolkodásomat Jack azzal hogy letette elém a narancslevet.
Tudja hogy imádom.-Köszi!-
Mosolyogtam rá hálásan mire ő picit bólintott és újra helyet foglalt elém.-És most egy kis figyelmet kérek!!-
Mondta a mikrofonba a banda énekese.-Kaptunk egy jelentést hogy egy bizonyos lány szeretne énekelni a nagy közönségnek!!!-
Mondta mosolyogva mire a tömeg elkezdett tapsolni és ujjongani.
Szegény lány!Nem igazán figyeltem rá.
Jobban érdekelt az ízletes narancslevem.
Már emeltem is és kortyoltam bele amikor:-És a szerencsés lány nem más mint Sam Parker!-
Mondta kiabálva mire a tömeg elkezdtett vadul tapsolni.Mikor meghallotram a nevem rögtön félre nyeltem.
Én??!!!
Az képtelenség.
Elkezdtem hangosan köhögni.
Majdnem megfulladtam. Mikor észre vette Jack mi történik rögtön oda jött és elkezdte gyengéden paskolni a hátam.Még mindig nem fogtam fel.
Én.
Én megyek énekelni.
Úristen!!
De ki volt aki bemondott??!!-Jól vagy?!-
Kérdezte aggódóan Jack miközben simogatta a hátam.
Annyira szeretem mikor ilyen aranyos.Csak egy aprót bólintottam és a tömegre néztem. Mindenki jobbra balra forgatta a fejét.
Gondolom engem kerestek.Csak magam elé bámultam és próbáltam felfogni az előbb hallottakat.
Én.
Miért pont én?!A másik pillanatban Jack megragadta a kezem és elkezdett húzni a színpad felé a tömegen keresztűl.
Mikor felnéztem rá ő bíztatóan mosolygott.
Én csak megráztam a fejem és már hullott is le az első könnycsepp.
Próbáltam kiszabadítani kezem az övéből de ő erősebb volt.Mikor észre vettek az emberek utat engedtek és lecsendesettek.
Sőt.
Síri csend lett az egész teremben csak a cipőm kopogását lehetett hallani.Szégyenlősen lesütöttem a szemem miközben botladozva baktattam Jack után.
Jack megállt majd egy ugrással fent is volt a színpadon.
Lehajolt hozzám és a derekamnál fogva emelt fel.Az emberek elkezdtek susmorogni.
Gondolom most azt gondolják hogy mi együtt vagyunk.Lehajtott fejjel álltam Jack előtt aki a két kezem fogta.
Elengette kezeim és két keze közé fogta arcom.-Bízol bennem?-
Kérdezte mosolyogva.
Én csak bólintottam miközben gyönyörű barna szemeibe néztem.Ellépett tőlem és felkapta az egyik gitárt majd két széket.
Letette őket a színpad közepére és leült az egyik székre.
A fejével a másik szék felé intett amin volt egy mikrofon.Remekve tettem meg azt a kis távolságot ami köztem és a szék közt volt.
Sziasztok!!
Meglepetés!!!
Még egy rész!!
De ne szokjatok hozzá!!!😘😘💕💕💕💕😍😍😍
KAMU SEDANG MEMBACA
I hate you i love you *Átírás Alatt!!*
RomansaNem ismertem Nem törődtem vele A közelembe került Bunkó volt Gyűlöltem De végül beleszerettem Ez a történet igaz történet alapján íródik. Nagyon szépen kérlek ne kopizd! ❌ Néhol (sűrűn) tartalmaz káromkodást!!!❌ Legjobb helyezések: #16 #14 #13 #11...