A Perfect Strangers hallgattam miközben sétáltam haza felé a suliból. Apu nem tudott értem jönni mert szerelőnél van a kocsink egy öreg Range rover. Régi és sok vele a gond de mi szeretjük és nem tudnánk megválni tőle.Miközben sétáltam elhaladt mellettem pár autó de nincs túl nagy forgalom. Mi a város szegényebb negyedén lakunk. Hát igen nem vagyunk pénzes zsákok. De engem nem érdekel. Mindenem meg van ami kell. Miközben gondolkodtam észre sem vettem hogy hazaértem. Apu a teraszon ült és újságot olvasott.
Oda mentem és adtam egy puszit az arcára.-Szia hercegnőm!-
Puszilt meg ő is.
Letette az újságot én pedig leültem a hina ágyra.-Hogy telt a napod?-
Kérdezte kedvesen.-Hát semmi érdekes csak feleltem töriből ami 4-es lett meg picit összekaptam Becával.-
Mondtam unottan miközben kényelmesen elhelyezkedtem.
-Neked?-
Mosolyogtam rá.-Hát reggel elmentem dolgozni aztán hazajöttem mert James átvállalta a műszakom és főztem neked spagettit.-
Mondta még mindig mosolyogva.Apu biztonsági őr a plázában.
Imádja a munkáját.
És ismerem Jamest. Olyan mintha a pót apám lenne.-Köszi!-
Ugrottam a nyakába. Tudja hogy az a kedvencem.
-De akkor most este bemész dolgozni?-
Kérdeztem szomorúan mikor elváltam tőle.-Igen de ne aggódj! Nem lesz semmi bajom! Remélem neked sem!-
Hát igen. Eléggé aggódom érte mióta meghalt anyu.
Szomorúan bólintottam, felkaptam a táskám és bementem.Ahogy belépünk a házba egy folyosón találjuk magunkat. Bal oldalt van 3 ajtó. Az első a konyha. A konyhából és a folyosórol is egyaránt nyílik az étkező. A harmadik pedig a kamra.
Jobb oldalt van két ajtó. Az első apu szobájának ajtaja. A második pedig az én birodalmam ajtaja.
A folyosó legvégén pedig a fürdő ajtaja látható.Bementem a szobámba de csak annyira hogy ledobjam a táskám.
Az utam a konyhába vezetett ahol már meg volt terítve két személyre. Leültem de még nem kezdtem enni.-Apu gyere enni!-
Kiabáltam neki.5 percel később már ketten falatoztuk a finom spagettit. Imádom apu főztjét. Egyszerűen mennyei. Mikor befejeztük az evést elkezdtem mosogatni. Általában én szoktam a házi munkákat elvégezni.
-Figyelj el szeretnék menni valahova!-
Mondtam miközben beraktam a lecsorgóba a tálakat.-Hova?-
Kérdezte kíváncsian apu.Én csak megfordultam és formáltam egy szívecskét a két, vizes kezemmel. Ez nálunk azt jelenti hogy
"Elmegyek a temetőbe anyuhoz"
Mivel egyikünk sem szeret erről beszélni kitaláltuk ezt.
Ő csak szomorúan bólintott majd felállt az asztaltol és bevonult a szobájába.Mikor végeztem felkaptam a táskám és indultam.
Mielőtt még kiléptem volna a bejárati ajtón kiabáltam egy "elmentem"-et. Mikor kiléptem megcsapott az a tipikus tavaszi illat.
De mit is várunk áprilisban?Bedugtam a telómba a füllhallgatót és elindítottam a hangulatomhoz legmegfelelőbb számot.
Lost on you.Nincs messze a temető a házunktól így viszonylag hamar odaértem.
Letérdeltem anya sírja elé és végig húztam kezemet az írott márványköven.
Barbara Parker
1970-2013
Élt 43 évetEmlékül
Hogy emlékezz
Mikor emlékem
Már csak emlék leszEz volt a kedvenc idézete.
Az volt a kívánsága ha egyszer meghal ezt irassuk a sírjára.-Miért anya?
Miért hagytál itt?-
Zokogva öleltem meg a sírkövet.
Nem érdekelt ha hülyének néznek.-Képzeld Becának már megint új fiúja van. Nála sosem lehet
tudni. -
Kezdtem el mesélni a sír előtt ülve.-Nekem is kéne már egy fiú nem gondolod?-
Kérdeztem mosolyogva. Mióta itt van, mindent elmesélek neki, ha meglátogatom. Szinte az egész életemet tudja mivel egy apró részletet sem hagyok ki ha egyszer elkezdem a mondókám.H
irtelen egy papir szivecske hullott az ölembe.
Egy kicsit meglepődtem. Ugyanakkor még is ijjedtem.
-Szóval igen.-
Mondtam nagyot sóhajtva.Még beszéltem egy kicsit utána pedig indultam haza mert már kezdett sötétedni.
Egész úton ezen a fiú dolgon gondolkodtam.
ESTÁS LEYENDO
I hate you i love you *Átírás Alatt!!*
RomanceNem ismertem Nem törődtem vele A közelembe került Bunkó volt Gyűlöltem De végül beleszerettem Ez a történet igaz történet alapján íródik. Nagyon szépen kérlek ne kopizd! ❌ Néhol (sűrűn) tartalmaz káromkodást!!!❌ Legjobb helyezések: #16 #14 #13 #11...