38. rész Balfasz

1.5K 128 21
                                    


-Harry!!-
Szóltam rá mikor megláttam hogy barátnőm combjára csúsztatta kezét. Na jó azért álljon meg a menet. Az egy dolog hogy szegénykém elájúlt Harry látványától de az nem azt jelenti hogy akármit tehet vele!
Ijjedten kapta  el a kezét és feltartotta védekezés képp.

- Na jó vigyük át a szobájába!-
Néztem szúrósan Harryre aki egyetértően bólintottam és könnyűszerrel felkapta barátnőm aki öntudatlan állapotban volt.

Remélem nem lett nagyobb baja. Éppen egy kis sokk de semmi több. Mondjuk nem minden napi hogy egy világsztár van a házadban.
Biztos ki fog nyírni amiért nem szoltam neki hogy itt lesz Harry. De hát én sem tudtam!

-Most mi lesz?-
Kérdezte Harry a szobámba menet. Én a háta mögött kullogtam és Thomason gondolkodtam. Mi legyen most? Lehet igaza van Harrynek és el kell mennem hozzá. Igen. Biztosan ezt kell tennem!

-Sherlock mit csináljunk?-
Fordult meg hirtelen így újra neki mentem. Na jó erről le kéne szoknia. De sűrgősen!

-Sam! A nevem Sam!-
Néztem rá szúrósan kicsit meghátrálva és elmentem mellette be a szobámba. Leültem az ágyra és az ölembe tettem a laptopom.

-Mondjuk nézzünk filmet?-
Kérdeztem Harrytől aki helyet foglalt mellettem. Két kezével megtámasztotta magát és úgy vizslatta a kügyüt az ölemben.

-Nézzük mondjuk......a Nagyfiúkat!!-
Kapta ki kezemből és kezdte gyorsan bepötyögni a betűket. Egy pillanatra meglepődtem de utána felocsúdva dőltem hátra a pihe-puha ágyamban.
Úgy voltam vele hogy úgy is ért hozzá meg amúgy is túl fáradt vagyok még kutakodni is.

-Na kész!-
Vigyorodott el és elhelyezkedett mellém. Közénk tette a laptopot és rákattintott az idításra.

Kíváncsian vizslattam a képernyőt. Nem láttam még ezt a filmet csak hallottam róla. Állítólag nagyon jó.

-ÚRISTEN!!-
Kiálltottam és eltekartam a szemem egy párnával. Ez nem a nagyfiúk! Ez valami....valami undorító! A nő meztelen és....úristen!

-Kapcsold ki!-
Mondtam Harrynek ellentmondást nem tűrő hangon aki jót kuncogott reakciómon. Hallottam hogy kattan valami így elvettem a párnát de hiába ugyanis még mindig ott virított az a nő meztelenül. Ijjedten csaptam le a laptomon és jó erősen fejen vágtam Harryt.

-Mégis mi a franc volt ez?!-
Kiabáltam le. Ő csak kuncogott és a fejét simogatta.

-A szürke ötven árnyalata!-
Mondta úgy mintha ez egyértelmű lenne. A számat eltátottam a szemem pedig szikrákat szórt. Mi az hogy a szürke ötven árnyalata?! Mégis....hogy gondolta ezt?!

-Mond te normális vagy?!-
Ültem fel és kiabáltam le a fejét. Harry nagyon jó úton halad ha azt akarja hogy megutáljam.

-Miért? Tizen hét éves vagy! És még szűz! Tudod jó lenne felkészíteni magad az ilyenekre!-
Ült fel ő is és halál komoly arckifejezéssel nézett rám. Na jó nagyon kezdi kihúzni nálam a gyufát ez a hülye gyerek!

-Na ide figyelj! Köszi a tanácsokat és hogy meghallgattál de ahhoz kurvára nincs jogod hogy bele szólj a nemi vagy intim életembe!!-
Ordítottam és a karjánál fogva kezdtem rángatni. Lerángattam a lépcsőn egészen a bejáratiajtóig ahol megtorpant.

-Ugye tudod hogy sokkal erősebb vagyok?-
Kérdezte kuncogva de én nem foglalkozva beszólásával nyitottam ki az ajtót és tuszkoltam ki rajta.

-Majd szólj ha normális leszel!-
Csaptam rá az ajtót és mérgesen trappoltam fel a lépcsőn.

Mit képzel ez magáról?! Mi az hogy elő kell készüljek?! Hallodta ez egyáltalán magát? Ezzel azt hiszem örökre megutáltatta magát velem. Most egy ideig biztos nem hallgatok One direction számot!

Puffogva dőltem az ágyamba és a hátamra fordultam. De most a legkisebb problémám ez az egoista balfasz.
Most mi legyen? Menjek el Thomashoz? De....de nem túl késő? Hisz egy hét az még is csak egy hét! Ki tudja? Lehet azóta összeszedett valami csajt. Vagy már el is felejtett.

És ekkor eldöntöttem! Most azonnal elmegyek hozzá!

Sziasztok!!
Tudom nem valami résszel jöttem és hogy már hiányoljátok Thomast de őt is hozom hamarosan. Most viszont elégedjetek meg ennyivel.
Hamarosan hozom a következő részt! Addig is ezer puszi és szivi mindenkinek😆😍😘💞

I hate you i love you  *Átírás Alatt!!*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora