55. rész. Elérhetetlen

552 63 5
                                    


Ösztönösen az éjjeliszekrényen fekvő telefonomért nyúltam, majd a képernyőzárat feloldva szembe találtam magam egy két szavas üzenettel. Szemöldököm enyhén összehúzva nyitottam meg az üzeneteket és azt hiszem még a léglegzetem is elakadt amikor elolvastan azt a két szót.

"Nagyon sajnálom"

Thomas

Szívem kihagyott egy ütemet miközben már hetedszerre is elolvastam ezt a pár szót. Pislogtam párat mire felfogtam, hogy nem képzelődöm. Tényleg Ő írt.

Agyamban újjabb kérdéseket szült ez a két sor köztük a miért? és a honnan? játszott nagy szerepet.
Megdörzsöltem a szememet párszor és megcsíptem a karom vagy nyolcszor hogy biztos legyek benne nem álmodom.

Mielőtt még átgondolhattam volna a dolgokat, ujjaim sietősen pötyögtek a kijelzőn és a végén pedig elküldtem amit sikeredett remegő ujjaimmal írni.

Nincs szükségem a sajnálatodra!

Lehet hogy durva volt. Lehet hogy nem kellett volna ilyen bunkónak lennem.......lehet hogy nem is kellett volna válaszolnom. Fogalmam sincs. Viszont akárhányszor meglátom a nevét beugranak arról a napról képek és az agyamat már nem tudom kontrolálni. A szívem felé húz, hisz szeretem viszont az eszem azt mondjam hagyjam, hisz csak fájdalmat okoz.
Össze vagyok zavarodva.

Mindenesetre nem vártam meg míg újjabb üzenet érkezik, teljesen kikapcsoltam a készüléket, nyakig betakaróztam és enyhe hányinger kíséretében újra álomra hajtottam a fejem.
Álmomban Thomas-t láttam állni egy réten, én pedig szaladtam felé de ahogy közeledtem észrevettem hogy ugyan olyan messze van. Mintha végtelen futnék és sosem érném el.
Talán így is van.

######### Thomas ########

Izgatottan oldottam fel telefonomat és olvastam el az üzenetet mely Tőle érkezett.
Kicsit sem lepődtem meg ezen a három szón mégis sziven ütöttek.
Megértem, persze hogy megértem. És teljességgel igaza is van. De attól még én rosszul érzem magam tőle.

Nincs szükségem a sajnálatodra!
Nincs szükségem a sajnálatodra!
Nincs szükségem a sajnálatodra!!

Ezekkel a szavakkal hajtottam álomra a fejem.
Álmomban egy tenger parton voltam. Sam egy fekete bikiniben futott nevetve a sós tengerbe utána pedig én de hiába futottam, úsztam sehogy sem értem el. Talán így kellett lennie.............

Sziasztok!
Mint láthatjátok megjöttem az újjabb résszel. Tudom, hogy ez most nagyon rövid de szerintem ez most így jött ki jól.😊
Nagyon sajnálom hogy ilyen ritkán vannak részek de tényleg nagyon elvagyok havazva. Higgyjétek el amint van egy kis szabadidőm írom a részeket dehát olyan nem sűrűn van.
A másik pedig, hogy ekkora nyomás alatt igen nehéz egy részt összehozni. A fejemben már összeállt a kép csak a részek hiányoznak még de sajnos nagyon nagy a nyomás így az ihlet is felszívódik.

Nagyon szépen kérlek titeket hogy értsétek meg a helyzetem!😐
Mindenesetre nagyon szeretlek titeket és ezt a könyvet is!😍😘😘😋😝

I hate you i love you  *Átírás Alatt!!*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora