JÓ SOK DÍJ

969 48 13
                                    

Sziasztok! Mielőtt még meghoznám az új fejezetet arra gondoltam, hogy igazán ideje lenne kitöltenem a díjakat, amiket kaptam. Igazán köszönöm őket, nagyon hálás vagyok értük! ♥

A könyvek elolvasásába pedig ígérem, hogy belekezdek, csak nincs sok időm.

Szabályzat:

- Rakd ki a szabályzatot!

- Köszönd meg a díjat!

- Olvasd el a könyvét annak, akitől a díjat kaptad!

- Írj magadról 10 tényt!

- Válaszolj 10 kérdésre!

- Tegyél fel 10 kérdést!

- Küldd tovább max. 10 embernek!

Szóóóóval... 10 tény rólam:

1. Hihetetlenül szerencsétlen vagyok, komolyan ügyetlenségemnek nincsen párja. Legutóbb majdnem lábon szúrtam magam, amilyen "ügyes" vagyok.

2. Az utóbbi időkben nagyon lefoglaltak a próbaérettségik, pedig lószart se tanultam rájuk. Igen, ilyen nyomi vagyok.

3. Imádok öltözködni, viszont nem igazán követem a divatot. Ezt nem úgy értem, hogy most teljesen múlt századbeli ruhákban járok, egyszerűen csak azt viselem, ami tetszik.

4. Ezt a posztot hajnali három körül kezdtem írni, így nézzétek el az esetleges hibákat.

5. Éjjeli bagoly típus vagyok, írni is leginkább este szoktam.

6. A hozzászólásokat rendszeresen nézegetem, de egyszerre szoktam rájuk válaszolni. Idk why.

7. Elég jól beszélek angolul.

8. Pár évvel ezelőtt kis ideig vezettem blogot, ám akkor a blogspot világában.

9. Hihetetlenül sok új ötletem van, jelenleg is 5 könyv vár megírásra a munkáim között.

10. A Logolepsy első részét többé-kevésbé megálmodtam, innen jött az alapötlet.

A kérdések:


heni0418 kérdései:

1. Mi a kedvenc ünneped és miért?
- A kedvenc ünnepem határozottan a Karácsony. Imádom a telet alapból, és olyankor pedig nagyon szeretem a hosszú vakációt, és azt, hogy végre kilustálkodhatom magam.

2. Szeretsz suliba járni? Ha igen miért, ha nem, akkor miért nem?
- Ez leginkább a hangulatomtól függ. Vannak napok, amikor már alig várom, hogy bemehessek és egy jót szórakozhassak az osztálytársaimmal. Viszont vannak olyan pillanataim is, amikor mindenkit elátkoznék a pokolba és felgyújtanám az egész épületet is. Mellesleg a tanáraim egy részét ki nem állhatom, mert lekezelőek. Amiért nem szeretek suliba járni az leginkább a tanügy hibája, mert rohadtul nincs kedvem napi jó sok órában olyan dolgokat tanulni, amikre később baromira nem lesz szükségem.

3. Milyen nyelveket tanulsz?
- Ideszámoljam a magyart? Na mindeeegy, szóval az az anyanyelvem, és a suliban is tanulom. Azon kívül még románt, angolt és németet tanulok.

4. Várod a tavaszi szünetet?
- Nagyooooon.

5. Mit csinálsz a legszívesebben a barátaiddal?
- A barátaimmal legtöbbször csak együtt lógunk, valahol a szabadban. Imádom, amikor zenét hallgatunk és közben megosztjuk egymással a gondolataink.

Logolepsy (BTS Suga ff) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now