Sziasztok! Most kivételesen nem résszel érkezem, hanem végre sikerült kitöltenem a K-pop taget. A jelölést köszönöm G93Suga
(Az új rész valószínűleg ma este érkezik, tovább kaptam egy díjat is, amit nem tudoooom mikorra fogok kitenni.)
Kezdjünk is bele:
1. Mióta vagy rajongója a műfajnak?
- Ha jól emlékszem (ami nem biztos, mert rohamosan vénülök), akkor tavaly tavasszal kezdtem el érdeklődni a műfaj iránt. Az egyik barátnőm akkoriban óriási dorama fan volt, miatta azzá váltam én is, aztán együtt kezdtünk ismerkedni a k-pop csodáival.
2. Melyik a kedvenc bandád?
- BTS ♥♥♥ (luvluvluv)
3. Ki az Ultimate Biasod?
- Min Yoongi (Nem hiszem, hogy ez bárkit meglepett volna)
4. Kedvenc fiú együttes(ek)?
- BTS (of course), BIGBANG. Még rengeteg fiú együttest hallgatok, de a legtöbbel úgy van, hogy csak egy-két számukat szeretem úgy igazán.
5. Kedvenc lány együttes(ek)?
- Mamamoo (emiatt Solar a neve a cicának), Red Velvet, viszont mostanában rákattantam másokra is. Például ott van a Blackpink és a Twice.
6. Birtokában vagy bármilyen formájú merchnek?
- Nem :c
7. Voltál már Koreában?
- MÉG nem.
8. Voltál mát K-pop koncerten?
- LOL, a béka segge alatt élek, ide a kutya se jön. Szóval nem, sajnos nem voltam még, pedig minden vágyam.
9. Találkoztál már egy bálvánnyal?
- Erre is sajnos nem a válaszom :c
10. A Wattpadon kívül van egyéb rajongói fiókod a kedvence(i)dről?
- Nincseeeen.
11. Írsz fanfictionöket és ha igen, akkor melyik az az eddig legnagyobb kedvenced a saját írásaid közül?
- A Logolepsy az első fanfiction, amit írok. Ez az első wattpados történetem, omg. Szóval azt hiszem, ezt jelölöm meg automatikusan kedvencemként, hiszen nagyon szeretem ♥ De még rengeteg ötlet van a fejemben, amint befejezem ezt a sztorit, azonnal neki is ülök egy újat megírni, mert már egy ideje piszkálja a gondolataim. (Már borítót is készítettem hozzá.)
12. Olvasol k-pop fanficecet?
- Magyarul általában csak belenézegetek a történetekbe, úgy igazán még egyet sem olvastam. (Nem tudom miért, mindig elfelejtem olvasólistára helyezni őket.) Ezen persze dolgozom, igyekszem minél többet felfedezni. Egyelőre aktívan angolul szoktam fanficet olvasni. (Ha esetleg valaki ajánlana egy jó kis magyar k-pop fanficet azt szívesen venném.)
13. Inkább fanficet olvasol vagy írsz?
- Inkább írom őket. Hmm.. Csak ezt az egyet írom, miért fogalmaztam többes számban? Hamarosan úgy érzem, hogy több fanfichez is közöm lesz.
14. Idősebb vagy fiatalabb vagy, mint az ult. biasod?
- Fiatalabb :c De azzal vigasztalom elkeseredett pillanataimban magam, hogy még pár hónap és legális leszek.
15. Melyik az a k-pop koreo, amit tudsz/meg szeretnél tanulni?
- A legtöbb BTS számnak a koreográfiáját szeretném megtanulni. Most hiába írnék erről listát, mert konkrétan mindegyiket imádom ♥
16. Rookie csapat(ok), amik érdekelnek?
- Nincs igazán.
17. Egy k-pop szám, amit sosem tudnál megunni?
BIGBANG - BANG BANG BANG. Ahányszor meghallom bulizni támad kedvem. Ráadásul ez az első számok között volt, amik miatt megszerettem a k-popot.
18. A barátaid is szeretik a k-popot? Ha igen, ők mely' rajongó táborokba tartoznak bele?
- Egyetlen barátnőm van, aki nagyon nagy k-pop fan, együtt kapunk fangörcsöt, amint meglátunk akármit, aminek köze van a BTS-hez.
19. Shippeled egymással az idolokat, és ha igen, akkor melyikek a kedvenc shipjeid?
- Namjin ♥
20. Vezető, rapper vagy vokalista?
- Rapper.
21. Kedvenc rapper(ek)?
- Of course, hogy BTS rapper line.
22. Lemondanál a k-popról azért, mert a barátodnak/barátnődnek nem tetszik, hogy rajongsz érte?
- A legutolsó barátommal nem voltunk annyi ideig együtt, hogy rájöjjön az óriási rajongásomra. Mellesleg nem, soha nem mondanék le róla. Valaki vagy szeressen a k-pop mániámmal együtt vagy sehogy. Fel is út, le is út.
Olyan szívesen jelölnék most meg embereket, de senki olyat nem olvasok, aki már ne kapta volna meg :c Ezért írtam az előbb is, hogy szívesen venném, ha esetleg valaki ajánlana pár történetet. Nagyon keveset olvasok wattpadon, és azt is leginkább angolul, így örülnék pár javaslatnak ☺
ESTÁS LEYENDO
Logolepsy (BTS Suga ff) /BEFEJEZETT/
FanficLogolepsy. Egy lefordíthatatlan szó, melynek jelentése: megszállottság a szavak iránt. Aubrey menekül - a szülei elől, akik mindenképpen orvost akarnak faragni belőle, és a tény elől, hogy hiába végzett eredményesen a bölcsész karon, nem sikerült...