Min mobil blinkade när jag slog upp ögonen och jag sträckte mig försiktigt efter den för att inte väcka Kenna. Ett kuvert visades på skärmen, jag hade fått ett meddelande. Jag låste upp skärmen genom att skriva in min fyrsiffriga kod och öppnade meddelandet som var från Aaron.
God morgon babe
Jag var tvungen att kalla hem Kenna tidigt i morse, behövde henne till att göra det hon är bäst på.
Snälla svara när du vaknar så jag vet att du är okej.
Saknar dig
-A
Jag rynkade på ögonbrynen, så att han vet att jag är okej? Hade han verkligen lämnat mig helt oskyddad? Jag kollade tiden han hade skickat det, klockan tre i natt. Snabbt skrev jag ett meddelande till honom.
Jag är vaken nu och jag mår bra.
Lämnade du mig verkligen själv sen klockan tre?
Puss
***
Tro mig, det är något av det svåraste jag gjort men jag behövde verkligen alla och jag vill verkligen inte kväva dig.
Jag älskar dig
-A
***
Tack
Är det okej om jag springer en runda idag? Det var verkligen längesen och jag behöver det verkligen, jag måste rensa huvudet. Snälla...
Älskar dig mer
Jag såg på skärmen några minuter men fick inget svar, motvilligt drog jag av mig täcken men klockan va tio och det var ändå dags att stiga upp. Mina fötter landade på golvet och jag skulle just resa mig när ett illamående sköljde över mig, snabbt slog jag handen för munnen och sprang ut till toaletten. Precis hann jag öppna dörren och slänga mig över toalettstolen innan jag tömde allt vad min mage innehöll. Jag la handen för magen och kände hur den krampade av att vilja kräkas mer. Herregud. Suckandes la jag mig ner på det kalla kakelgolvet och höll om mig själv, min kropp skakade.
Efter några minuter när jag kände mig bättre reste jag mig sakta upp i sittande ställning, det måste ha varit för all stress jag varit med om på senaste tiden. Jag reste mig upp och sköljde munnen med vatten och borstade mina tänder. Som tur var så hade jag haft mitt hår uppsatt i en knut på huvudet så det slapp bli kletigt av spya. Snabbt gav jag mig själv en blick i spegeln och jag såg inte direkt sjuk ut, bara nyvaken och jag hade lite tårar i ögonen av att jag nyss kräkts.
Aarons tjocktröja hängde på stolen och jag drog den över huvudet innan jag la mig ner på sängen igen med ansiktet begravet under kudden. Doften från tröjan, doften av honom fick mig att le och jag påmindes om kolla efter om han svarat. Jag lyfte huvudet och sträckte mig efter mobilen, den blinkade.
Okej, jag ber Mark och Claire hålla koll på omgivningen under tiden.
Du kommer inte märka av dom.
VOUS LISEZ
The Real Me
Loup-garouHögsta rank #1 Varulv- * Selena flyttar till en ny liten by med sina föräldrar för att börja sista året på gymnasiet. Hon har inga vänner och har inte haft det dom senaste tre månaderna. Selena kände alltid att hon inte passade in varken i staden ho...