Festen var fortfarande i full gång och klockan var redan två på natten. Kenna och jag stod på dansgolvet och svängde på höfterna tillsammans med några andra tjejer och även killar. Jag hade inte haft såhär kul på väldigt länge, kanske aldrig. En fullträff på min alldeles egna födelsedag. Om jag skulle beskriva mig själv just nu med ett ord så skulle det vara lycklig. Kenna hittade en kille i mängden som hon nu stod och kysstes fullt ut med, jag bara skrattade åt henne och fortsatte dansa med dom andra tjejerna. Om jag hade hört rätt så var deras namn Theresa och Cindy. Låten började tona ut och en lugnare melodi började spelas, tjejerna framför mig fick ögon stora som tennisbollar och deras hakor flög ner i golvet, då kände jag honom. Hans varma beröring längs min midja och hans andedräkt mot min nacke. Jag lutade huvudet lätt åt sidan och han kysste mig försiktigt på halsen och fortsatte upp bakom örat, jag slöt ögonen och rös bekvämt av hans beröring."Du är så vacker." sa han tyst i mitt öra med sin varma sexiga röst.
Jag log och vände mig om för att lägga mina armar om hans hals sedan rörde vi oss sakta till musiken. Hans händer vilade precis ovanför min rumpa och han drog mig lite närmre så att vi stod alldeles intill varandra. Hans svarta t-shirt smet åt musklerna över hans bröst och armar. Mina händer följde längs hans axlar, ned för armarna och stannade vid hans underarmar. Min blick fastnade på hans tatuering och jag smekte den med fingrarna. Jag suckade, mötte hans blick och han rynkade frågande på ögonbrynen men jag bara skakade lätt på huvudet och borrade in mitt ansikte vid hans hals. Han luktade verkligen så gott.
Aaron strök med handen över min rygg. "Är allt okej Selena?" Han lät orolig. Jag nickade mot hans hals men han tog min hand och ledde in mig till ett sovrum och stängde dörren efter oss för att stänga ute folket och ljudet. Rummet var vitt och lystes bara upp av en liten sänglampa som stod bredvid den enorma sängen. Golvet var en ljusgrå heltäckningsmatta. Han tog mitt ansikte i sina händer och hans ögon sökte oroligt mina. Jag såg ner i golvet och jag var lite lätt berusad.
"Nu är det din tur att prata med mig." Sa han lugnt men bestämt.
Jag knep ihop ögonen och suckade innan jag sa något. "Jag är bara rädd Aaron" Han såg oförstående på mig och jag fortsatte "Hur kan jag vara säker på att du inte kommer göra som sist och lämna mig imorgon igen?" Jag slog ut med armarna och såg på honom.
"Åh Selena." Han kramade om mig och pussade mig på huvudet "Mitt största misstag är något jag aldrig kommer göra igen!"
Jag såg upp på hans underbara ansikte. "Jag skulle inte klara av det, inte en gång till." Viskade jag. Han suckade och kramade om mig hårdare.
"Aldrig, jag släpper dig aldrig igen. Jag lovar." Mumlade han i mitt hår. Jag andades ut och höll om honom hårdare.
Dörren öppnades plötsligt och vi båda vände oss mot den samtidigt som en kille med en tjej slingrad runt halsen halvt trillade in. Aaron stelnade till och jag såg att killen hade ett sår över ögonbrynet. Jag ställde mig mellan dom då Aarons ansikte blev spänt av ilska. Killen fick syn på mig, han var märkbart onykter och tjejen bredvid honom var ännu värre.
"Nämen tjena Selena!" Sa han och släppte tjejen så hon fick klara sig själv. Han tog ett steg mot mig, ett morrande dovt ljud hördes, jag rynkade på ögonbrynen sedan kände jag Aarons grepp om min midja och han flyttade mig bakom sig. Nu stod dom öga mot öga och jag såg hur varenda muskel på Aarons kropp spände sig.
"Men hallå slappna av, du kan väll låta mig titta lite på henne?" Sa killen till honom med ett hånleende men Aaron rörde inte en min. Han knöt sin hand och jag tog den fort. Jag visste inte vad som skulle hända men jag visste att jag var tvungen att göra något.
YOU ARE READING
The Real Me
WerewolfHögsta rank #1 Varulv- * Selena flyttar till en ny liten by med sina föräldrar för att börja sista året på gymnasiet. Hon har inga vänner och har inte haft det dom senaste tre månaderna. Selena kände alltid att hon inte passade in varken i staden ho...