— Alicia!Bine ai venit în Miami! Îmi spuse tata luându-mă în braţe când mă văzuse în pragul uşii.
— Intră,nu te sfii.
Din câte am înţeles,tatăl meu e împreună cu o doamnă cam de vârsta sa,divorţată,având doi fii. Pe mine nu mă deranjează,atâta timp cât pe el îl face fericit.
— Totul bine la mama ta? Mă întreabă tata cât timp închide uşa la spate ajutându-mă cu valiza.
— Da! E ocupată la muncă mai tot timpul.
Înghite în sec ştiind foarte bine cum stă treaba,de aia povestea lor s-a terminat,mama nu avea timp suficient pentru a se dedica familiei.
— Da,ţin minte,ea aşa a fost întotdeauna,plasa munca pe primul loc,dar ceea ce contează acum e că eşti aici şi mai ales sunt lânga tine. Îmi spuse zâmbind şi sarutându-mi fruntea.
— Margot astăzi lucrează până târziu,o să iţi fac cunoştinţă cu ea deja mâine dimineaţă.
Dau din cap cât timp analizam fiecare centimetru din casă. Casă? Puţin spus! E o vilă uriaşă,cu o gradină înverzită şi acoperită de razele soarelui iar peretele din sala de oaspeţi e plin de rafturi în care stau aranjate cu grija culoare dupa culoare,ogrămada de cărţi.
— Alicia? Sa te conduc pâna în camera ta? Sunt sigur ca eşti foarte obosită după o călătorie de şase ore cu avionul.
— Da! Într-adevăr sunt epuizată dar, mai intâi trebuie să îmi aranjez lucrurile.
Îmi iau valiza şi merg în spatele tatalui cu paşi micuţi,totul e atât de diferit aici,atât de curat, încât îmi e frică să fac ceva gresit. Urcăm împreuna scarile iar eu analizez din mers cateva poze ce erau ataşate pe peretii înguşti al holului. Dintr-o dată o poză îmi captează atenţia iar corpul mi se opreşte din instant. E tata,Margot si înca 3 băieţi.
— Alicia? Mă intreabă tatăl când observă că nu îl mai urmez.
— Cine sunt ei?
— Păi ăştia sunt Daniel si Alex, fiii Margotei si viitorii tăi fraţi. Îmi spune zâmbind.
— Iar el? Spun indicând băiatul cu ochii verzi ce stă lânga Daniel.
— Ah da! El e Lucas,cel mai bun prieten al lui Daniel!
Pare a fi o poză de familie,dar de ce e prezent acest "Lucas" în ea?
—Haide Alicia,să îţi arăt camera! Vei putea admira pozele după. Îmi spuse râzând.
Merg în cameră condusă de tata. Deschid uşa si ridic privirea din pamant ca mai apoi sa rămân înţepenită,nu imi puteam imagina vreodata asa o camera,e atat de mare,niste geamuri imense, larg deschise,ce se aflau in dreapta patului,situat la peretele. E atât de mare încât gândurile mele se pierd şi rămân fără cuvinte:
— W-wow. E e-extraordinară!
— Mă bucur că îţi place,Margot s-a ocupat de aranjarea camerei.
— Chiar se pricepe în asta!
— Acum,te las să îţi aranjezi lucrurile. Mă duc să pregătesc cina căci peste câteva minute băieţii trebuie să vină din oraş.
— Bine,voi coborî şi eu imediat.Îmi deschid valiza şi încep să scot hainele şi să le pun în dulap. Nu trecuse mult timp căci aud din bucătarie mai multe voci. Ies din camera coborând scările în grabă,pâna când mă lovesc de cineva şi cad jos. Îmi ridic privirea,îmi pare destul de cunoscut.
— Iar tu,cine eşti? Mă întrebă.
— Sunt Alicia,fiica lui Eliot.
— DANIEL!hai vino! Striga cât timp eu îi admir corpul perfect plin cu tatuaje.
— Hei,ai nevoie de o poză cu mine? Imi spune râzând.
— Ce? Mie? Nu am nevoie de poza ta. Îi spun sculândumă de la căzătură.
— Am văzut cum ma priveai,aşa că...nu minţi. În orice caz,sunt Lucas.
Îmi simt inima cum bate de două ori mai repede la auzul numelui său dar, încerc să alung acest sentiment.
— Nu mă interesează cine eşti. Spun eu urcând înapoi scările pentru a pleca în cameră să îmi iau telefonul. Simt cum mă urmăreşte şi mă întorc brusc spre el:
— Nu ai alt ceva de făcut decât să mă urmăreşti?
— Nu ai alt ceva de făcut decât să mă priveşti şi să îţi placă ceea ce vezi? Îmi spuse ridicându-si spranceana stângă şi zâmbindu-mi.
— Mă iriţi deja! Nu te priveam! Spun enervată.
— Nu te îngrijora,mâine îţi aduc o poză cu mine,aşa măcar mă poţi admira.
— Gata! Mă enervezi!
— Păi ăsta e scopul meu.
Intru în cameră trântind uşa aşa încât să fiu sigură că nu va avea tupeul sa o deschida din nou. Doamne,pe cât de drăguţ e,pe atât de enervant!
CITEȘTI
Îndrăgostită de tine
RomansDouă lumi diferite,două persoane complicate. Viaţa Aliciei a fost una simplă,dar nu şi in cazul lui Lucas care după acei ochi stinşi se află un trecut dureros si mii de mistere. Odată intrată în mintea sa nu va mai putea sa plece la fel de usor. ...