— Hai acasă! Îmi spune Daniel privindu-mi încheietura.
— Ba nu,nu e nimic grav.
— Ali,uite ce mâna ai,nu-i deloc bine.
— Bine cum spui tu,hai să mergem.— Intră,eu mai am treburi prin oraş. Spune când mă vede în faţa casei aşteptându-l sa coboare din masina.
— Să nu faci prosti! Spun râzând.
— Stai liniştită. Spune cu un zâmbet pe faţă pornind motorul maşinii.
Intru în casă ştiind deja că nu-i nimeni,toţi sunt la muncă. Merg în cameră şi închid uşa la spatele meu,am nevoie de o baie caldă. Îmi iau tot necesarul şi merg la baie. Mă privesc în oglindă observând obrazul şi apoi încheietura cu acel semn visiniu rămas,înca mă mai doare.
Intru în cada cu apa caldă lăsând toate gândurile care îmi ocupau mintea deoparte.După aproape jumătate de oră ies şi îmi usuc părul. Îmi iau lenjeria intima pe mine şi îmbrac un tricou negru lung. Îmi prind părul într-o coadă şi mă îndrept spre cameră. Mă aşez în sfârşit pe pat dar dint-o dată sună cineva la uşă. Oftez ieşind din cameră şi cobor scarile.
Rămân şocată la vederea sa în pragul uşii.
— Ce vrei? Spun iritată.
— Să îmi cer scuze. Face un pas spre mine dar îl opresc.
— Nu am nevoie de scuzele tale,pleacă.
Îşi trece mâna prin păr:
— Nu ştiu ce m-a apucat,am acţionat greşit,ştiu dar,eu nu am lovit nici o fată până acum, iar Daniel mă respinge. Iartă-mă,te rog.
În ochii săi căprui,trişti,se citeşte uşor sinceritatea.
— Mai şi făcut curvă,nu mi-ai spus-o dar ştiu că la asta te gândeşti.
— Ba nu,nu gândesc asta despre tine,tu nu eşti ca altele,eşti,eşti extrem de diferită.
Vroiam să îi răspund dar mi-o ia înainte.
— Chiar dacă te cunosc de puţin timp, simt cum schimbi ceva din mine. Îmi spune zâmbind sincer.
— Pari dulce dar nu eşti.
— A fi dulce nu-i genul meu. Spune zâmbind.
— Deci,mă ierţi?
Ştiu că nu ar trebui să îl las să câştige,mi-a dat o palmă dar totuşi, mi-am căutat-o singură.
Dau din cap în semn de da.
— Mersi Ali. Îmi spune sarutându-mi obrazul care încă mă durea.
— Au!
— Iartă-mă,nu vroiam.
— Nu îţi fă griji. Spun liniştindu-l. Vrei să intri?Alicia,ce faci?
— Dacă nu deranjez.
Intră în casă iar eu închid uşa la spate.
— Vino în cameră. Spun eu urcând scările iar el urmândumă din spate.
— Trebuie să recunosc...dar ai un fund perfect.
Mă întorc brusc spre el privindu-l cu răutate.
— Okay,okay,e doar un compliment.
Îmi dau ochii peste cap.
— Nu e momentul potrivit pentru complimente. Îl văd zâmbind iar inima mea pierde o bătaie.Ce-i cu mine?
CITEȘTI
Îndrăgostită de tine
RomanceDouă lumi diferite,două persoane complicate. Viaţa Aliciei a fost una simplă,dar nu şi in cazul lui Lucas care după acei ochi stinşi se află un trecut dureros si mii de mistere. Odată intrată în mintea sa nu va mai putea sa plece la fel de usor. ...