|Petrecerea|

1.9K 97 6
                                    

— Ar trebui să îmi spui de ce Lucas te-a invitat la petrecerea asta. Ţi-am spus să stai departe de el.
Spune cât timp mergem pe holul lung a clădirii unde se ţinea petrecerea. Îmi caut cuvintele perfecte pentru a da un raspuns cât de cât convingător. Oare să îi spun de palma pe care mi-a dato? Nu,mai bine nu o fac.
— Ţi-am mai spus,vine des pe acasă ca să îl vadă pe Daniel,chiar nu ştiu de ce m-a invitat şi pe mine.
— Okay,acum înteleg, stai lânga mine pentru orice eventualitate. Spune cât timp îmi aranjez rochia neagră. Ea m-a obligat să mi-o iau aşa scurtă cu nişte pantofi cu platformă tot negri. Părul mi l-am lăsat desprins iar machiajul nu-i exagerat.
Nina poartă o rochie albă, mai scurtă decât a mea,cu nişte tocuri negre exagerat de înalte,ea e în stare să meargă pe ele. Părul său lung şi blond e prins într-o coadă inalta.
— Hei Nina.
Amândouă ne întoarcem cu privirea spre o voce necunoscută mie.
— Kevin! Urlă ea sărind în braţele băiatul.
Dintr-o dată o pierd din priviri din cauza aglomeraţiei.
Aş spune că-i perfect.
Mă duc să mă aşez pe o canapea din apropiere căci de la mirosul ăsta de fum şi alcool îmi vine să vomit.

— Ai venit!
Îmi ridic privirea instant auzindu-i vocea.
— Hei!
— Ai venit singură? Mă întreabă asezându-se lânga mine.
— Nu,am venit cu Nina,nu ştiu dacă o cunoşti.
Dă din cap uşor,zâmbind pervers.
— Sigur că o cunosc,mergeam cu ea la pat cu 2 ani în urmă.
Rămân şocată,de ce Nina nu mi-a spus asta? Ba din contra,m-a avertizat să stau departe de el.

— Ah,nu ştiam.
Reuşesc să spun după câteva secunde de tăcere.
— Nu era nimic între noi,nu o plăceam.
— Nu cred că e treaba mea să ştiu detaliile astea.
— Sunteţi prietene.
Spune apropiidu-şi corpul său de al meu.
— Deci ar trebui sa ştii ceva despre ea.
Respiraţia sa miroase a vodka,şi chiar mă deranjează.
— Eşti beat.
Spun ridicanduma.
— Mai bine plec. Spun pornindu-mă spre baie fără să îi ascult rugaminţile de a rămâne.

Stau în această baie deja de vreo zece minute uitându-mă la persoana din oglindă ce arată perfect, până când aud două voci vorbind după uşă.
— Nu e nimeni aici,spune-mi,cum o cheamă?
— Alicia. Răspunde acea voce cunoscută de mai devreme.
— Şi ce ai spus că are ea?
— Nu are nimic bă idiotule, vreau să o forţez să mă culc cu ea,de ce crezi că am invitat-o la petrecere,să îl fac pe romanticul? Spune Lucas râzând.
— Eşti bestial frate!

Nu pot să cred,ăsta e scopul său? Perversul ăla nu mă va mai vedea în viaţa lui,nu sunt o jucarie. Nina avea dreptate,trebuia să stau cât mai departe de prostul ăla,dar uite unde am ajuns.

Îndrăgostită de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum