— Hmm,văd că destinul ne vrea împreună.
— Sper ca glumești.
Îi spun privindu-l cu ură.
— Ali,uite cum stă treaba,nu am vrut sa te rănesc...
— Ai făcut-o Lucas,acum lasă-mă în pace și nu îmi vorbi pe tot parcursul zborului.
Ii spun punându-mi căștile și dând la maxim muzica.
El îmi scoate o casca din urechea stânga punându-șio în a sa.
Cântecul ăla era cantecul nostru iar expresia feței i se schimba dintr-o data.
— Ali...
— Lucas nu e ceea ce crezi,e doar un cântec.
— E cântecul nostru...
Îi iau înapoi casca din ureche și o pun la loc.
El iarăși mi-o scoate incercand să mă facă sa îl privesc.
— Uite,îmi pare rău,sunt eu ăla dobitoc în toată povestea asta,da,as putea sa am orice fata,dar eu te vreau pe tine,am spus chestia aia mai mult pentru a te face geloasa,Ali,sunt îndrăgostit nebunește de tine.
— Lucas,nu știu...
— Dă-mi încă o șansă.
Îmi spune luându-mă de mână. Instinctul ar fi vrut sa o retrag deodata dar am rămas nemișcată din cauza bătăilor inimii ce începeau a o lua razna.
— Deci?
Îmi spune zâmbind știind ca sunt blocată din cauza atingerii sale.
— Ți-o dau,dar e...
Nu reușesc să termin fraza căci se năpusteste asupra buzelor mele,sarutândule de parcă nu mai există un mâine. Îl împing uşor iar el ma privește confuz.
— Lucas suntem în avion știi ca nu îmi place sa ma sărut în public mai ales cum o faci tu.
Spun zâmbind întorcându-mi capul spre fereastră auzindu-l cum râde și simțindu-mi obrajii roșii.
____________________________________In sfarsit in camera mea,nu pot sa cred ca într-o săptămână viața mea s-a schimbat atât de mult. Nici măcar Crăciunul nu l-am sărbătorit cu Marcus dar nu mai puteam rămâne acolo nici măcar o zi. Telefonul îmi vibrează din buzunar,îl iau iar pe ecran e scris numărul lui Lucas.
— Da?
Spun răspunzând cu un zâmbet imprimat pe chip.
— Ce faci micuțo?
— Imi aranjez hainele,tu?
— Mă gândesc la tine.
— Lucas,a trecut doar jumătate de ora de când nu ne vedem.
Spun facându-l să râdă.
— Stiu dar îmi e deja dor de tine. Ce zici sa ieșim seara sa luam cina impreuna?
— Hmm,e o invitație la o întâlnire?
— Ceva de genul. Vin sa te iau pe la șapte.
Spune chicotind.
— Bine voi fi gata.
Spun închizând telefonul rămânând cu un zâmbet tâmpit pe față. Îmi aranjez hainele rămase prin dulap și îmi rămâne sa aleg cu ce sa ma îmbrac. Optez pentru o rochiță neagră cu mânecile lungi și pentru o pereche de balerini. Am doar o ora rămasă în care ar trebui să-mi aranjez părul și sa imi fac machiajul.Aud soneria de la usa si ma cobor stiind ca e Lucas căci e aproape șapte. O deschid văzându-l pe el in prag îmbrăcat decent pentru o ieșire și zâmbesc.
— Ești gata domnişoară Steel?
— Da.
Spun râzând.
Ies din casa tinandu-ma de mâna sa stânga și mergand spre mașina.
Îmi deschide portiera iar eu intru zâmbind. Doar știind ca el e lângă mine mă face să zâmbesc. Mai apoi se așează și el la volan și începe să pornească mașina.
— Si...unde mergem azi?
— Pai,dacă ți-aș spune n-ar fi interesant.
Îmi spune intorcandu-se spre mine zâmbind. Inima o ia la galop și simt cum obrajii îmi devin roșii. Îmi întorc capul spre geam ca el sa nu observe asta.
— Ești frumoasă când înrosești.
Simt obrajii cum îmi iau foc și îi răspund doar cu un zâmbet.După zece minute merse cu mașina am ajuns în centru. Îmi deschide portiera iar eu cobor văzând în fața mea un restaurant luxos.
— Lucas ești sigur ca nu ai greșit adresa?
Spun râzând.
— Ali,lasă totul pe mine.
Îmi zâmbește luându-mă de mână și mergând spre intrare. Îmi deschide ușa și mă lasă să intru. Lucas e prea ciudat astăzi,nu a fost niciodată atât de amabil.
Ne așezăm la o masă și comandam ceva. Am stat vreo două ore povestind și mâncând iar spre final am comandat o prăjitură de ciocolată pentru a-mi îndulci gustul.
___________________________________Intrăm în mașină iar Lucas mă duce pâna acasă.
— Mulțumesc pentru aceasta seara. Ne vedem mâine.
Îi spun zâmbind și sarutandu-l pe obraz. Deschid portiera dar el mă oprește.
— Crezi ca un sărut pe obraz îmi ajunge?
Îmi spune ridicând o sprânceană.
Ma apropii de el sarutandu-l pe buze și zâmbind.
— Acum ești mulțumit?
— Nici acum.
Îmi spune chicotind luându-mă de talie și ridicându-mă pentru a mă pune în brațele sale.
Se apropie încet cu buzele de mine iar eu simt ca o iau razna,le vreau,asa că mă năpustesc asupra lor sarutândule. Sărutul devine unul pasional ce îmi trezește noi stări prin corp. El își pune mâna pe piciorul meu ridicându-se spre rochie și ajungând pe fund. Îl opresc brusc iar el mă privește confuz.
— Sunt...
— Ești ok?
Mă întreabă preocupat.
— Da,dar nu puteam sa fac ce vrei acum,sunt...
— Ah e ok am înțeles,o vom face când dorești,eu voi aștepta ca tu sa fii pregătită micuțo.
Îmi spune sarutându-ma pe frunte.
Simt cum obrajii devin o bomba iar dacă nu ies acum de aici vor exploda din cauza situației jenante în care sunt acum.
— Trebuie să plec.
Spun fără aer.
— Bine,ne vedem mâine puiuț.
Ies din mașină îndreptându-mă spre casă,la naiba cum îl voi privi mâine în ochi după situația asta? Ok Alicia,calmează-te.
Aud claxonul masinei sale și mă întorc văzându-l cum dă geamul în jos și cum îmi dă din ochi.
— Noapte bună frumoaso.
Inimă îmi bate tare iar eu găsindu-mi cheile în geanta încerc sa deschid ușa cu mâinile care îmi tremură.
— Noapte bună.
Îi spun zâmbind reușind sa deschid ușa. Intru știind ca toți dorm asa ca încet urc scările spre camera mea. Mă trântesc pe pat gândindu-mă la tot felul de lucruri care puteau sa se intample dacă nu îl opream. Inima cred ca e obosita,în seara asta a pompat sânge de doua ori mai mult iar obrajii mi-au fost într-una roșii.
————————————————————————————————
Îmi cer scuze pentru cei care au așteptat capitolul ăsta,nu am postat de aproape o lună din cauză școlii și a temelor. Vă mulțumesc pentru susținere și voturi,iar dacă doriți puteți să dați o privire pe descrierea contului actualizată de curând. Va pup și ne revedem în următorul capitol. <3 <3
CITEȘTI
Îndrăgostită de tine
RomantizmDouă lumi diferite,două persoane complicate. Viaţa Aliciei a fost una simplă,dar nu şi in cazul lui Lucas care după acei ochi stinşi se află un trecut dureros si mii de mistere. Odată intrată în mintea sa nu va mai putea sa plece la fel de usor. ...