|Afară!|

1.6K 88 1
                                    

Fug în camera mea sperând ca nu mă va opri,dar îi simt mâna oprindu-mă de încheietură și tragându-mă spre el.
— Lasă-mă! Ii spun încercând să mă eliberez dar mă strânge mai tare.
— Cât esti de insuportabil,atât de arogant. Imi spui ce dracu vrei de la mine?
Mă eliberează din strânsoarea sa privindu-mă.
— Eu,arogant? Spune încrucisând bratele la piept și zâmbind.
— Nu stii,eu. Încep să urc scările mai departe pentru a pleca în cameră. Mă întorc să văd dacă mă urmăreşte şi e exact cum credeam. Perfect,acum nu pot scapa de el. Îmi continui drumul fără să-i atrag atenția.
— Ţi-am mai spus că ai un fund apetisant? Îl aud din spatele meu dar nu îi atrag atenția. Intru în cameră lăsând uşa deschisă după mine,e inutil să o închid,oricum va intra. Mă îndrept spre dulap și îmi iau un tricoul alb și pantaloni scurți de casă. Îmi aleg lenjeria intimă și mă duc în baie ignorând persoana care stă pe patul meu privindu-mă încontinuu.
— Pleci în baie? Ignor vocea sa şi îmi continui drumul.
— Haide Ali,revino-ţi la viață și răspunde-mi. Nu mă provoca să intru cu tine în baie.
În acel moment mă opresc și mă întorc spre el cu o privire confuză:
— Cine te-ar vrea în baie? Spun deschizând uşa şi intrând. Când vreau să o închid piciorul lui o blochează. Încerc să o împing dar puterea mea nici nu se compară cu a sa și în felul ăsta o deschide și intră.
— Lucas,ieşi!
— Cred că voi rămâne aici.
Închid ochii respirând adânc si încercând să nu ţip de nervi la el.
— Ieşi! Dacă nu...vei vedea ce îţi fac!
Se apropie de mine iar eu dau câţiva paşi în spate.
— Da? Si ce o să îmi faci?
Mă provoacă cumva?
— Ai pierdut vocea Ali? Spune apropiindu-se și mai aproape iar eu dau un pas în spate simţind peretele.
— Si acum? Cum scapi? Spune punându-şi mâna pe perete lângă capul meu.
— Şi dacă acum...te voi săruta?
— Voi fugi. Spun încrezută.
— Esti sigură?
Nu mai rezist,îi simt respirația de mentă și dacă nu ies de aici mă va săruta. Îl împing și mă îndepărtez de corpul său.
— Nu încerca, Lucas, nu ai șanse.
— De ce nu ne putem distra Ali? Doar o dată.
— Cu tine? În veci. Spun luându-mi hainele cu intenția de a pleca dar mă blochează din nou.
— Vreau doar să mă culc cu tine, nimic mai mult. Când aud acele cuvinte rostite simt cum inima se sare cateva batai. Mă doare să aud asta. Chiar dacă nu simt nimic pentru el,doare. Nu sunt o jucarie cu care te distrezi ca dupa să o arunci când te-ai plictisit.
— Nu sunt o curvă.
— Nici nu am spus că eşti,dar din câte am auzit te-ai culcat cu multe persoane și mi-au spus că eşti foarte bună în pat. Vreau să te încerc și eu. Spune zâmbind iar eu fac ochii mari:
— Poftim? Nu-i adevărat.
— Haide Ali nu te comporta ca un copil. Vreau să încerc cum e cu tine în pat.
— Ţi-am spus,nu sunt o curvă! Spun strigând la el.
— Da? Pai cum numești acea persoană care se culcă cu toți? Curvă! Evident. Spune râzând. Începe să mă irite,nu mai suport. Îi dau o palmă peste faţă nervoasă.
— Eşti cea mai groaznică persoană,un idiot...eşti ca o cârpă,căci îmi vine sa șterg pâna și o toaletă cu tine. Lasă-mă și nu mai apărea vreodată în viaţa mea. Ies din baie trântind ușa cât de tare pot. Cu ce am greșit să merit toate acestea?

Îndrăgostită de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum