Decembrie.
Au mai rămas câteva zile până la Crăciun iar străzile din Miami sunt decorate cu luminițe colorate ce atrag atenția tuturor. Chiar dacă nu ninge aici,se simte acea atmosfera de sărbătoare. Copiii așteaptă cadourile,iar clasa noastră așteaptă să se termine cât mai repede semestrul sa plece în vacanță cu familia. Eu...nu am răbdare să îl văd pe Marcus și să petrecem Crăciunul împreună. Nu mai am nevoie de nimeni în-afară de el,căci el e singura persoană care mă înțelege și știe cum sa mă liniștească când mă enervez.
Oftez dând pătura ce mi-a ținut cald pâna acum și cobor leneșă din pat. Mă îndrept spre baia din camera mea pregătită să fac un duş lung și relaxant. Deschid ușa rămânând blocată văzându-l fără tricou în baia mea și privinduse în oglindă.
— Ce dracu cauți în baia mea?
El se întoarce spre mine zâmbind.
— Baia de la parter e ocupată și știind ca tu ai baia ta personala m-am gândit sa îmi fac rutina de dimineață aici.
Mă las dusă de val privindui corpul bine făcut. Are câteva tatuaje pe mâna dreaptă și câteva pe piept.
— Mă consumi.
Spune râzând trezindu-mă din transă.
— Taci cretinule.
Spun coborând privirea și simțind cum obrajii îmi iau foc.
— Eu o voi spune întotdeauna, pe acest cretin îl placi.
Ridic brusc privirea dându-i o palmă peste braț.
— Nu o să îmi placi niciodată,îți admiram tatuajele,atât.
Ridică umerii.
— Da,sunt sigur.
Spune sarcastic.
— Acum poți sa ieși din baie și să nu te mai întorci pe aici?
Îi zâmbesc fals dându-l la o parte pentru a mă putea vedea în oglindă. Îmi pieptăn părul cât timp el se așează pe marginea căzii privindu-mă încontinuu.
— Ce te holbezi?
Spun luându-mi elasticul să îmi prind părul într-o coadă înaltă și lejeră.
— Ești frumoasă.
Îmi spăl față încercând să-mi ascund obrajii roșii.
— Termin-o cu prostiile. Spun luand prosopul în mână.
— Dar nu spun prostii.
Îi simt brațele sale cuprinzând talia mea din spate și simtindui pieptul gol.
— Lucas...
Spun dar el mă întrerupe.
— Nu spune nimic.
Mă strânge mai tare simțindu-mi inima luând razna.
— Parcă încercam sa fim prieteni,nu?
Spun eu dar nu primesc nici un răspuns. Mă sărută lent pe gât provocând mii de fiori să mă răscolească prin tot corpul.
— Îți fac acest efect?
Spune sarutândumi gâtul din nou,vreau sa îl îndepărtez de pe mine dar nu reușesc.
Mă trage spre el privindu-mă în ochi.
— Lucas,te rog,pleacă.
Își scutură încet capul.
— Tu mă vrei,eu te vreau.
Se apleacă să mă sărute dar eu îmi dau capul în alta parte.
— Nu te vreau în sensul ăla.
Îmi pun mâinile pe pieptul său împingându-l.
— De ce nu înțelegi? Te dai la toate fetele din liceu,te porți cu mine oribil, vorbesti urât pe la spate de mine cu prietenii tăi și acum ești pe punctul de a mă viola.
Spun facând o pauză.
— Nu voi ajunge niciodată în patul tău.
Spun ieșind din baie și intrând în cameră. Mă trântesc pe pat exasperată.
— De ce crezi că vorbesc urât despre tine?
Îl privesc dezgustată de cum se preface că nu știe.
— Am și eu martori.
Își trece mâna prin păr venind spre mine să se aşeze pe pat.
— Nu-i adevărat,eu nu am vorbit urât despre tine cu nimeni.
Spune punându-şi mâna pe genunchiul meu.
— A nu?
Râd sarcastică continuând să îl citez.
"Știți baieti? O să o oblig pe acea curvă proastă pe nume Steel să ne-o tragem odată că sa va dovedesc ce fraieră e."
Îi îndepărtez mâna de pe genunchiul meu ridicându-mă din pat.
— Pe asta nu o ții minte?
— Eu...nu asta...eu doar...ai înțeles greșit.
Ma îndrept spre el cu toată puterea rămasă să-i trag o palmă peste față.
— Am înțeles gresit? Ce...sunt atât de proastă încât să înțeleg nu pot? Știi ce Lucas,te-aș trimite și dracului dar e prea puțin pentru câte mi-ai făcut.
Își atinge obrazul roșu ca apoi să mă privească. În ochii săi se pot citi un mist de emoții,furie,tristețe și vinovăție. Nici nu îmi imaginez să creadă că e vinovat,nu are sentimente.
— Lasă-mă să-ți explic.
Încercă sa îmi spună dar îl întrerup.
— Ieși din viața mea,acum.
Îi spun indicând ușa.
— Ali...
Spune sculându-se de pe pat cu tricoul în mână.
— Afară! Spun urlând!
Se îndreaptă spre ușa uitându-se la mine.
— Nu vroiam,iartă-mă.
— Pleacă.
Spun șoptind cu ultima suflare.
Iese din cameră trântind ușa iar eu cad în genunchi. Îmi simt obrajii umezi,plâng...ca o fraieră plâng și simt cum mă doare în piept,acolo unde se află inima mea frântă.
CITEȘTI
Îndrăgostită de tine
RomanceDouă lumi diferite,două persoane complicate. Viaţa Aliciei a fost una simplă,dar nu şi in cazul lui Lucas care după acei ochi stinşi se află un trecut dureros si mii de mistere. Odată intrată în mintea sa nu va mai putea sa plece la fel de usor. ...