Ochii săi mă privesc fără oprire,de parca aş simți ca sunt prinsă în transă. E ora patru și sunt aici încă în spital,cu un prieten intre viața și moarte și cu un baiat care mi-a făcut o specie de declarație de dragoste. Nu știu ce sa fac,sa îl cred?
— Alicia, încercam?
Îmi mușc buza de jos coborandu-mi privirea.
— Si dacă nu va merge?
Îl întreb în șoaptă.
— Dacă nu încercăm nu vom ști niciodată ce pierdem.
Mă incurajează zâmbindu-mi.
— Nu vreau sa te schimbi.
Mă privește confuz.
— Nu vreau sa te schimbi pentru mine,vreau sa rămâi același cretin pe care l-am cunoscut în prima zi,nu un băiat cu caracterul dulce.
Își scutură capul.
— Nu am fost niciodată dulce.
Spune zâmbind.
— Acum câteva minute ai fost.
— Atunci da,acum nu.
Îmi spune cu zâmbetul său larg pe chip.
— Deci acum...noi doi...
Mă întrerupe cu un sărut luându-mă de talie. Îmi pun palmele pe gâtul său jucându-mă cu părul lui ciufulit. Buzele noastre se mișcă perfect împreună iar el mă lipește ușor de peretele rece ridicându-mă în brațe și sarutându-ma. Mii de emoții îmi explodează în inimă iar pielea îmi arde sub atingerile sale. Întrerup sărutul respirând sacadat dându-mi seama ca suntem încă în spital.
Mă privește confuz.
— Suntem în spital,Lucas.
Dă din cap zâmbindu-mi.
— Nu ești obosită?
Mă întreabă asezându-se pe scaun.
— Un pic,dar trebuie să aflu cum se simte.
Mă așez și eu pe scaun lânga el.
— Du-te și odihnește.
Îmi spune iar eu scutur capul.
— Voi sta eu aici.
— Lucas,nu te voi lasă de unul singur în spital.— Totusi,de ce ai venit înapoi în Londra?
— Eram enervată pe tine,plus că vroiam sa o vad și pe mama,dar după ce sa intâmplat nu-mi doresc nici sa aud despre ea.
— Îmi explici cine e acea persoana?
Întreabă.
— Tatăl lui Marcus. Mi-a distrus viața mea cat și a lui.
— Adică?
— Marcus a plecat la o petrecere,fiind foarte departe de casă,a sunat-o pe mama sa,să îl ia la unu noaptea. Mama sa niciodată nu spunea 'nu',chiar dacă în ziua următoare trebuia sa se trezească la cinci să plece la muncă. Nu a mai ajuns niciodată la petrecerea aia,a fost lovită de un camion care nu a văzut-o.
— Si ce avea tatăl său? Nu putea să îl ia el?
— Atunci se droga,iar după ce a aflat ca soția sa a murit pentru ca trebuia să-și ia fiul de la o petrecere tâmpită a început să îl bată pe Marcus și să îl amenințeze,zicea că doar el e de vină că mama ia murit.Mă ridic de pe scaun simțindu-mă rău.
— E totul ok?
Spune ridicându-se preocupat.
— Da.
Spun zâmbindui lejer.
— Dacă vrei putem sa vorbim despre asta altă dată.
Scutur din cap.
— Mai bine acum,nu vreau sa deschid subiectul ăsta după.
Dă din cap iar eu continui.
— Cred că te întrebi ce are familia mea de a face cu el. Pai tatăl său a intrat în depresie,era dator cu multi bani "șefului" său,fiind bun prieten cu părinții mei,ne-a spart contul bancar și am rămas fără nimic în perioada aia. Am aflat că a furat toți banii pentru a-și plăti datoria.
Spun oftând.
El rămâne în liniște șocat.
— Si acum mama ta se întâlnește cu el?
— Se pare că da.
Îmi cobor privirea pe podea dar el îmi ridică bărbia ușor.
— Hey, totul va fi bine.
Îmi spune.— Voi sunteți rude cu Marcus?
Mă întorc către vocea bărbătească.
— Prieteni.
Îi răspund doctorului.
— Trebuie sa vorbesc cu părinții.
Îmi spune.
— Ne știm de când eram mici,vă rog,sunt aici de ore în șir,îmi puteți spune cum e?
— E treaz,dar are coastele și piciorul stâng rupte de la impactul violent cu mașina. Din fericire capul nu a avut probleme.
Îmi pun mâna pe piept liniştită.
— Pot să îl văd?
— Mai bine să îl lăsăm să se odihnească,puteți să vă duceți acasă.
Spune el plecând.
— Hai.
Imi spune Lucas luându-și rugzacul de pe scaun.
— Nu vreau sa plec acasă.
Îi spun oprindu-l.
— Nu vom merge acasă.
— Dar unde?
— La mine acasă.
Îl privesc confuză.
— Mătușa mea are o casa aici pe care mi-a dat-o.
Îmi spune zâmbind.
— Trebuie sa am încredere în tine, Belton?
Îl privesc luându-l peste picior.
— Micuța mea nu are încredere în iubitul său?
Inima începe să o ia la galop la acele cuvinte.
— Mmmh, poate.
Spun zâmbind.
— Vino aici nebunatico.
Îmi spune râzând și luându-mă de mâna dreaptă.
CITEȘTI
Îndrăgostită de tine
RomanceDouă lumi diferite,două persoane complicate. Viaţa Aliciei a fost una simplă,dar nu şi in cazul lui Lucas care după acei ochi stinşi se află un trecut dureros si mii de mistere. Odată intrată în mintea sa nu va mai putea sa plece la fel de usor. ...