6o κεφαλαιο

3.5K 374 75
                                    

Αγγελινα

Με νευριασε τοσο πολυ η Αρτεμης που ευχομαι να μπορουσα να της βγαλω το κεφαλι. Το βρηκα τι θα κανω για να κανω τον Δημητρη να με εμπιστευτει και να γνωρισει και αλλο κοσμο. Ετσι,αποφασιζω να στειλω ενα μηνυμα στον Τεο για να δω αμα θα συμφωνησει με την ιδεα μου.

Προς: Τεο

Λες να κανω ενα παρτυ την Παρασκευη;

Τον ρωταω και κλεινω το κινητο για να μπω στο μαθημα. Προσεχω παρ απολυ κραταω σημειωσεις και ετσι περνανε οι επομενες τεσσερις σχολικες ωρες. Αλλη μια ωρα και τελος το σχολειο για σημερα. Βρισκομαι καθισμενη στο παγκακι και παρατηρω το κινητο μου ευχοντας να μου στειλει απαντηση οσο το δυνατον γρηγοροτερο. Μετα απο λιγη ωρα μου απανταει.

Απο:Τεο

Γουσταρω τρελα. Μα γιατι να περιμενεις μεχρι την Παρασκευη,ενω αυρο δεν εχουμε σχολειο μιας και γιορταζει ο Πολιουχος μας; Κανε το σημερα κοπελια. Στις οχτω μιση.

Μου στειλει. Αα, ναι σωστα το ειχα ξεχασει πως αυριο δεν θα εχουμε σχολειο. Καθως μπαινει ολη η ταξη μεσα σηκωνομαι και πριν ερθει ο δασκαλος τους ανακοινωνω πως θα κανω παρτυ και ειναι ολοι καλεσμενοι αμα το επιθυμουν.

"Τελεια,παρτυ στην Αγγελινα. Σιγουρα απο τα καλυτερ!" Λεει ενθουσιασμενα ενα αγορι στον διπλανο του και συμφωνει. Καθομαι στην θεση μου και η Αρτεμης με σκουνταει. Αχ,το ξεχασα πως ειναι και εκεινη στην ταξη μου.

"Σε πειραζει να πω και τον Τολη με τον Αρη; Γιατι θα ηθελαν παρα πολυ να ερθουν!" Με ρωταει με ενθουσιασμο και εγω αναγκαστικα της χαμογελαω.

"Φυσικα,πες ολους οσους ξερεις." Της χαμογελαω. Θα γινει τρομερο παρτυ.

Η ωρα περναει γρηγορα και το αυτοκινητο που με πηγαινει στο σπιτι εχει μολις καταφτασει. Επιβιβαζομαι και χαζευω στο κινητο μου. Ξαφνικα,κοιταζω απο εξω και βλεπω τον Δημητρη να περπατα μονος του ξεψυχισμενα.

"Κυριε Θωμα,σταματηστε και ανοιξτε λιγο το παραθυρο." Λεω στον οδηγο και εκεινος εκτελει με επιτυχια τις εντολες μου. Πλησιαζω στο παραθυρο και χαμογελαω.

"Γεια σου Δημητρη! Συγνωμμη για πριν,και για αυτο θα ηθελα να σε καλεσω σε ενα παρτυ που διοργανωνω σημερα στις 8 μιση σπιτι μου. Θα ηθελες να ερθεις;"Τον ρωταω ευγενικα με ενα πλατυ χαμογελο. Εκεινος με κοιταζει γουρλωνοντας τα ματια του.

Bad ThingsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant