Αγγελινα
"Και μου απαντησε αυτο! Δεν ξερεις ποσο αναυδη εμεινα απο την απαντηση του! Ειμαι εγω κακια;"Ρωταω τον Θοδωρη καθως καθομαστε στο κρεβατι του δωματιου του και εκεινος με κοιταζει με ορθανοιχτο το στομα του.
"Ενταξει,οντως ηταν παρατραβηγμενα τα λογια του,αλλα δεν εισαι κακια μην ανυσηχεις. Απλα λιγο του κολλας." Μου λεει και εγω τον κατανοω και του γνεφω.
"Δεν θα του ξαναπω τιποτα,μεχρι να ερθει εκεινος να μου μιλησει. Τι λες;"
"Τωρα εισαι σωστη." Ειπε ο Τεο και εγω παρατηρω το μαυρο περιγραμμα γυρω απο το ματι του. Ακομα δεν εφυγε; Τοποθετω τον αντιχειρα μου στην περιοχη γυρω απο το ματι του και την αγγιζω.
"Ακομα δεν εφυγε;"Ρωταω ανυσηχη.
"Τιποτα,ιδιο ειναι αν και εχει ξε- μαυρισει καπως. "Μου απανταει και εγω σκεφτομαι εκεινους τους τεσσερις ηλιθιους που ηθελα και εγω σαν χαζη να καλεσω και να με βοηθησουν στο παρτυ. Αυτο ηταν αυριο το πρωι θα αλλαξω θεση και δεν θα καθομαι πια με την Ηρω,γιατι και εκεινη συμφωνησε και βοηθησε τους αλλους τρεις. Ωρα να καθισει με την στριμενη κολλητη της.
"Πρεπει να δωσουμε ενα γερο μαθημα σε αυτους τους τεσσερις." Του λεω με νευρα και σφιγγω τα χερια μου.
"Εχεις δικιο και θα γινει και πολυ συντομα κιολας." Μου απανταει με ενα σατανικο χαμογελο ο Τεο.
"Ρωτησες την Αριαδνη για το πως βρηκε το τηλεφωνο του;"Τον ρωτησα για να αλλαξω λιγο το θεμα. Ελπιζω να του απαντησε για να λυθει επιτελους η απορια μου.
"Ναι,αλλα με λιγη δυσκολια. Δεν μου απαντησε στην αρχη,αλλα μετα μου ειπε πως εχουν ενα κοινο γνωστο και πηρε μια μερα απο το τηλεφωνο της τον Δημητρη." Μου απανταει χαλαρα αλλα εγω παραξενευομαι.
"Μα αφου ο Δημητρης δεν εχει γνωστους!" Του ομολογω την σκληρη αληθεια.
"Αγγελινα! Ηρεμησε,επειδη το παιδι δεν μπορει να κανει φιλιες στο σχολειο και κυκλοφορει συνεχεια μονος του,δεν σημαινει πως δεν εχει κανεναν." Κοιταζω εντονα τον Τεο.
"Ενταξει,εχεις δικιο. Αυτο υπονοειται." Μου απανταει και του γνεφω.
"Ανεπτυξες περισσοτερο το θεμα με εκεινη;"
"Βασικα,αλλαξε αμεσως συζητηση." Μου απανταει και εγω σκεφτομαι πως αυτο ειναι πολυ περιεργο.
"Κατι κρυβει. Πρεπει να επιμεινεις και αλλο στο θεμα." Του λεω με λαχταρα για να μαθω την αληθεια.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Things
Genç KurguΗ Αγγελινα ειναι μια μαθητρια της Δευτερας Λυκειου,οπου ειναι ενα πολυ προσεγμενο κοριτσι και εχει εναν κολλητο. Προσπαθει να ειναι οσο πιο κοινωνικη μπορει,αλλα δεν τα καταφερνει καλα στο να κανει φιλιες,σε αντιθεση με τον κολλητο της. Απο το δημοτ...