20o κεφαλαιο

2.3K 311 83
                                    

Αγγελινα

Τι εγινε μολις τωρα;

Εγω κοιταζω τρομαγμενη και σοκαρισμενη τον Δημητρη. Τι ηταν αυτα τα λογια που μολις βγηκαν απο το στομα του; Δεν το πιστευω,ισως να ακουσα λαθος. Οχι,οχι,δεν μπορω να το κανω. Ποτε δεν κοιταξα ερωτικα τον Δημητρη και δεν με εχει αφησει να γνωρισω τον χαρακτηρα του. Πως του τα λες τωρα αυτα;Με πληγωνει παρα πολυ που πρεπει να του πω πως δεν μου αρεσει και θελω να κλαψω για αυτο,διοτι απο τοτε που τον ξερω η ζωη του δεν ειναι ευχαριστη.

"Δημητρη,εκτιμω πολυ τα λογια σου,αλλα δεν νιωθω κατι παραπανω απο την φιλια μας. Ευχομαι να το καταλαβεις. Εισαι ενταξει;"Τον ρωταω και εκεινος με κοιταζει λες και του ανακοινωσα τον θανατο του. Εχει αφαιρεσει βιαια τα χερια του απο τα δικα μου. Εχει σηκωθει και πεταξει βιαια πανω στο τραπεζι μερικα χρηματα και εχει φυγει τρεχοντας. Δεν ακουει που τον φωναζω,οποτε η μονη λυση ειναι να τον ακολουθησω. Τρεχω γρηγορα,αλλα εκεινος φαινεται πως εχει εξαφανιστει. Τρεχω τριγυρω στην γειτονια μεχρι που τον βρισκω σε ενα παγκακι να κλαει. Πλησιαζω με αργα βηματα προς το μερος του και καθομαι διπλα του.

"Εισαι ενταξει;"Τον ρωταω παρηγορωντας τον.

"Γιατι; Γιατι,ασχολησουν μαζι μου,με αγκαλιαζες και μου εστελνες μηνυματα στο κινητο; Γιατι με προσκαλεσες στο παρτυ σου; Γιατι ησουν η μονη που ηρθε στο παρτυ μου; Γιατι θυμωνες καθε φορα που εβλεπες την Νικη μαζι μου; Ν-Νομιζα πως σου αρεσα εστω και λιγο." Μου φωναζει και επειτα σκυβει το κεφαλι του.

Οντως,απο μια αποψη αμα μου τα εκανε ακριβως αυτα ο ιδιος,θα νομιζα πως θα του αρεσα. Αλλα καμοια σχεση,νομιζω,απλα ηθελα να ενταχθει ξανα στον κοσμο,να ξαχασει τις σκοτουρες του και να κανει παρεα μαζι μου. Τιποτα παραπανω,τιποτα λιγοτερο απο αυτο.

"Δημητρη ηρεμησε." Του λεω καθως αγγιζω με τα δαχτυλα μου τα μαλλια του.

"Ενταξει,ενταξει ειμαι μια χαρα. Ξεχνα ο,τι και αν ειπα. Μπορουμε να μεινουμε τουλαχιστον φιλοι;"Με ρωταει και εγω του χαμογελαω.

"Μα φυσικα και ναι." Του λεω και σηκωνομαστε απο το παγκακι. Καθως περπαταμε εκεινος με κοιταζει προβληματισμενος. Τι εγινε παλι;

"Ηταν ακριβος τα χρηματα που αφησα στο τραπεζι,σωστα;"Με ρωταει και εγω θυμαμαι πως ουτε καν που νοιαστηκα να δω.

"Ε,δεν θα'ταν." Του λεω και επειτα γελαμε μαζι. Το κινητο μου χτυπαει και βλεπω πως ειναι ο Κωνσταντινος στο τηλεφωνο. Το σηκωνω αμεσως.

Bad Thingsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن