Αγγελινα
"Θα σου πω μετα ας πληρωσεις πρωτα." Μου ψιθυριζει και εγω του γνεφω. Δεν μπορω να σκεφτομαι το τι εχει παθει. Στην δεξια μερια κατω απο το ματι του υπαρχει μια μεγαλη μελανια που φαινεται πως ξεθωριαζει βεβαια. Επισης τα χειλια του δεν ειναι πια οσο κοκκινα τα θυμομουν παντα,εχουν ασπρισει,απο τον φοβο λογικα. Πληρωνουμε και οι δυο αυτα που εχουμε αγορασει και επειτα μολις βγαινουμε εξω τον σταματαω για να μου πει τι συμβαινει.
"Ενταξει θα σου πω. Συναντησα παλι τον Τολη και τον Αρη. Και ετσι μπορεις να καταλαβεις τι εγινε." Μου απανταει κοιταζοντας αοριστα καπου μακρια. Μα γιατι εγινε παλι αυτο; Ο Τολης μου ειχε υποσχεθει πως δεν θα ξαναγινει αυτο."Θα παω να βρω τον Τολη και θα του τις πω μια χαρα!" Μουρμουριζω νευριασμενη και εκεινος με πιανει.
"Μην του πεις τιποτα. Δεν πειραζει και εγω τους εδωσα καποιες καλες." Χαμογελαει και εγω τον αγκαλιαζω σφιχτα. Το ιδιο κανει και αυτος κανοντας τον να μοιαζει με γιγαντα μπροστα μου,παρολο που δεν ειμαι κοντη.
"Απλα δεν θελω να παθεις τιποτα σοβαρο." Του λεω αν και ξερω πως θα παω να του μιλησω συντομα."Το ξερω,για αυτο μου αρεσεις. Εισαι παντα πολυ προστατευτικη. Απο την πρωτη μερα που με γνωρισες." Μου χαιδευει τα μαλλια και εγω γελαω. Βγαινω απο την αγκαλια του και περπαταμε καθως εκεινος με πιανει απο την μεση μου.
"Και λοιπον,ποτε θα φυγει το σημαδι;"Τον ρωταω και εκεινος ανασηκωνει τους ωμους του.
"Σιγουρα θελει καμια εβδομαδα. Ισως και παραπανω. Θα το δουμε." Μου απανταει και εγω του γνεφω. Περπαταμε προς το σπιτι μου,λεγοντας ασχετα πραγματα. Σταματαμε σχεδον στην γωνια απο το σπιτι μου. Ειναι πολυ κριμα που δεν μπορω να φερω τον Δημητρη σπιτι. Αναθεματισμενοι γονεις..
"Μακαρι να ερχοσουν σπιτι μου. Δεν ξερεις ποσο πολυ θα το ηθελα." Του λεω και εκεινος μου χαιδευει το μαγουλο.
"Μην ανυσηχεις,δεν με πειραζει καθολου." Μου απανταει αλλα ξερω πως καπου βαθια ειναι πολυ στεναχωριμενος. Και τοτε μου ηρθε μια ιδεα.
"Θελεις να ερθεις το βραδυ; Θα σου ανοιγω την πορτα εγω και μπορουμε να ανεβουμε στο δωματιο μου." Του λεω ενθουσιασμενη αν και δεν ξερω κατα ποσο θα πετυχει. Εκεινος με κοιταζει ελαφρος προβληματισμενος.
"Ειναι σιγουρα καλη ιδεα; Διοτι αμα μας πιασουν οι γονεις σου θα εχουμε κακα ξεμπερδεματα." Μου λεει ελαφρως νευρικα.
ČTEŠ
Bad Things
TeenfikceΗ Αγγελινα ειναι μια μαθητρια της Δευτερας Λυκειου,οπου ειναι ενα πολυ προσεγμενο κοριτσι και εχει εναν κολλητο. Προσπαθει να ειναι οσο πιο κοινωνικη μπορει,αλλα δεν τα καταφερνει καλα στο να κανει φιλιες,σε αντιθεση με τον κολλητο της. Απο το δημοτ...