49ο κεφαλαιο

1.6K 234 248
                                    

Παμε για 150 σχολια;😄😃
Θα σας κανω οτι χαρη θελετε😂

Παμε τωρα στο κεφαλαιο.

Αγγελινα

Καθομαι μεσα στο δωματιο του Δημητρη στο νοσοκομειο και τον περιμενω να ξυπνησει. Οχιι,δεν με ενδιαφερει πια οπως σας εχω ξαναπει,απλα θελω να επιβεβαιωσω πως ειναι καλα,ας μην γινουμε και τοσο απανθρωποι. Εχω επικοινωνησει και με την Αριαδνη για να ερθει να τον δει οταν ξυπνησει. Περιμενω καπου στις δυο ωρες αλλα δεν με πειραζει,δεν εχω και κατι αλλο ιδιαιτερο να κανω. Οι γιατροι μου ειπαν πως χρειαστηκε δυο ραμματα στο μετωπο και πως τωρα κοιμαται. Αυτην ειναι η δευτερη μερα που ειναι στο νοσοκομειο,για να δουνε αμα ολα πηγαν καλα και να του δωσουν εξιτηριο σημερα. Χτες δεν ηρθα,γιατι οπως μου ειπε η Αριαδνη οπου επικοινωνησαμε,τον ειχαν μεσα στο χειρουργειο και μετα κοιμοταν. Ετσι εχω πιο πολλες ελπιδες να τον δω σημερα ξυπνιο,μιας και εχω πολλες ωρες που κοιμαται.
Εντομεταξυ,και ο Κωνσταντινος δεν μιλαει στον Δημητρη,μιας και το βρηκε πολυ λαθος για αγορι να το κανει αυτο σε μια κοπελα. Οπως λεει θελει να ειναι πιστος στις σχεσεις του. Νομιζω πως μου ειχε πει πως ειχε κανα δυο τρεις σχεσεις και ηταν πιστος μεχρι που τις βαρεθηκε και χωρισαν.
"Ευχαριστω πολυ για την γλαστρα στο κεφαλι και για τα νεα μου δυο ραμματα." Μου λεει ειρωνικα με μια δοση γελιου ο Δημητρης. Ωραια,μολις ξυπνησε,οποτε εγω θα την κανω τωρα. Ετσι σηκωνομαι ορθια. Τα ραμματα του δεν ειναι μεγαλα ευτυχως και εκεινος φαινεται απολυτα υγιης. Και αγουροξυπνημενος.

"Τι; Που πηγαινεις;"Λεει ελαφρως πληγωμενα.

"Φευγω,ηθελα απλα να δω αμα εισαι οντως καλα. Και αυτην η γλαστρα σου αξιζε. Αντιο." Του λεω αλλα πριν λιγο βγω απο την πορτα του δωματιο,με σταματαει η φωνη του. 

"Να,ξερεις θα ξαναπερασω απο το σπιτι σου και ελπιζω να μην μου ξαναριξεις τιποτα στο κεφαλι,μιας και δεν θελω να μπαινοβγαινω στο νοσοκομειο. Αντιο,γλυκα." Με χαιρεταει με μια πληγωμενη και σιγανη φωνη,αλλα σιγα μην τον λυπηθω.

"Ευχαριστω για την ειδοποιηση. Λογικα δεν θα με βρεις εκει." Του λεω σκληρα και φευγω αφηνοντας τον μονο. Λυπαμαι που του συμπεριφερομαι ετσι,αλλα δεν θελω να λυγισω μπροστα του και να δει ποσο πολυ με πληγωσε. Περπαταω με τα ποδια μεχρι το σπιτι μου,διοτι θελω να χαλαρωσω και να σκεφτω. Καποιες φορες θα ηθελα να εχω εναν μεγαλο αδερφο ή αδερφη για να με βοηθαει και να με νοιαζεται. Δεν εχω ανθρωπους να με νοιαζονται και ο αριθμος αναλογα με τις μερες αρχιζει να μειωνεται. Μηπως εγω ειμαι το προβλημα τελικα που φευγουν ολοι; Στελνω μηνυμα στον Κωνσταντινο να συναντηθουμε. Εχω μπουχτησει μεσα στο σπιτι εγω και τα προβληαματα μου. Παλι καλα εχω και τον σκυλο μου να παιζω,οταν βαριεμαι αλλα θελω να μιλησω σε καποιον παρολο που ο σκυλος μου ειναι καλος ακροατης. Η απαντηση του Κωνσταντινου ερχεται πολυ συντομα. Ωραια,στις εξι,σε τρεις ωρες περιπου θα ερθει να με παρει απο το σπιτι. Ξεκλειδωνω την πορτα και βρισκω μεσα τους γονεις μου. Η μητερα μου σηκωνεται ορθια με φορα.

Bad ThingsOnde histórias criam vida. Descubra agora