43o κεφαλαιο

1.7K 254 42
                                    

Αγγελινα

Μετα απο μια εβδομαδα

Εχω τοσα πολλα νευρα.

Αυτην η γυναικα με εχει φυλακισει εδω μεσα ηδη μια εβδομαδα. Μου ανοιγει για να μου φερει μονο φαγητο,μιας και εχω ενα μπανιο στο δωματιο μου που δεν το πολυχρησιμοποιουσα. Ουτε η Ραπουνζελ να ημουνα! Τελικα,καταλαβαπως μπορω να παιρνω τον Τεο ή τον Κωνσταντινο,για ενα λεπτο την ημερα. Καθισα και τα μετρησα. Τα παιδια δεν πηγαν τελικα θαλασσα,μιας και ο Κωνσταντινος τιμωριθηκε,αλλα οχι τοσο αυστηρα οσο εμενα. Εκεινος απλα δεν μπορει να βγει εξω για μια εβδομαδα. Μου ειπε να μην στεναχωριεμαι και πως σε λιγο η μητερα μου θα λογικευτει και τετοια. Ναι καλα! Η Ζωη, με λυπαται οταν μου φερνει το φαγητο και μου δινει κανενα γλυκακι καθε φορα. Απο την αλλη, η Ζωη μου ειπε οτι η Σοφια συμφωνει με την μητερα μου. Ημουν σιγουρη πως θα επαιρνε το μερος της για να μην απολυθει. Μιας και να τα λεμε,δεν κανει και τοσο καλη την δουλεια της.
Αυτο που με κανει να μισω τον εαυτο μου,ειναι πως δεν εχω δει ακομα τον Δημητρη και μου λειπει παρα πολυ. Δεν ξερω πως μπορω να επικοινωνησω μαζι του. Εχω μεταφερει καποια μηνυματα στον Κωνσταντινο να τα πει στον Δημητρη,αλλα μου λεει πως εχει χαθει απο προσωπου γης. Και αυτο με κανει να ανησυχω ακομα πιο πολυ. Τι να κανει αραγε; Μηπως ειναι κλεισμενος μεσα στο σπιτι του; Πραγματικα δεν ξερω. Ελπιζω να μην εσπασε και αλλα πραγματα. Επρεπε να το ξερω πως ηταν κακη ιδεα να παω να κοιμηθω στο σπιτι μου. Μα τι,η μητερα μου δεν ειναι χαζη,εχει και στενες σχεσεις με την μητερα του Κωνσταντινου,λογικο να μιλησουν. Θα το βρηκε και σαν αφορμη η μητερα μου πως επειδη θα κοιμομουν εκει να μιλησουν. Ηλιθια Αγγελινα,αμα ησουν λιγο πιο εξυπνη δεν θα ειχε γινει αυτο εδω τωρα. Το μονο που κανω ειναι να διαβαζω βιβλια και να κοιμαμαι. Σε λιγο θα μου τελειωσουν τα βιβλια μιας και τα διαβαζω πολυ γρηγορα και θα καθομαι και θα κοιταζω απλα το ταβανι.
Ναι,πολυ ενδιαφερον ζωη.

Δημητρης

(Καιρο εχουμε να δουμε😏)

Εχω κλειστει στο δωματιο και κανενας απο την "οικογενεια" μου δεν το εχει παρει χαμπαρι. Δεν το βρισκω και παραλογο,μιας και κανενας δεν ενδιαφερεται για εμενα. Το κινητο μου το εχω αφησει αφορτηστο και απλα καθομαι στο κρεβατι βλεποντας ταινιες. Ναι,μου αρεσουν οι ταινιες,ετσι σπαταλαω τον χρονο μου οταν δεν εχω τι να κανω. Δηλαδη συνεχεια. Αν και,πριν μου ξεφορτισει τελειως το κινητο,ειδα πως εχω μηνυματα απο τα παιδια. Αφου δεν ηταν της Αγγελινας,δεν με ενδιαφερουν.
Ναι,και τωρα καποιοι θα πειτε πωα δεν με ενδιαφερουν οι φιλοι μου. Βασικα,ο φιλος μου. Ο Θοδωρης θα μου εστειλε απλα για να ευχαριστησει την Αγγελινα. Μα,ακομα δεν μπορω να καταλαβω την λογικη του,απο τα λογια που μου εχει πει πως αρπαξα την Αγγελινα μεσα απο τα χερια του,αφου δεν του ανηκε ποτε. Εχω τρελαθει που δεν την εχω δει εδω και μια εβδομαδα. Εσπασα ηδη μια λαμπα και σχεδον κατεστρεψα την ντουλαπα μου. Ή εχω προβληματα ή μου αρεσει να σπαω πραγματα.
Εσεις που το διαβαζετε αυτο τωρα να μου πειτε.
Εγω κλινω προς το πρωτο.

Bad ThingsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant