geçmişten beklenmedik misafir

241 17 3
                                    

Serkan geçen bu 4yılda farklı bir şey yaşamamıştı.Sadece Nazana Eylülü kabul ettirmeğe çalışmıştı Babası bile Nazanın gerçekten çekilmez  olduğunu anlamıştı.Tevfik şirket borclarını Cemrenin babasıyla geçmişte yaptığı,erazi yatırımından kazandığı paraya kapatmıştı.Bu parada Cemrenin de payı vardı.Bu his onu rahat bırakmazken Nazan paranın Cemreye verilmesinin karşısını her defa alıyordu.İşte bu sebepden Tevfik parayı da onlara bırakıp ne haliniz varsa görün dedi ve evi terk etmişti.Yeniden zenginliği Cemrenin paralarına borclu olduklarından habersiz olan Serkan, sürekli annesiyle Eylül yüzünden kavga ediyordu.En sonunda annesinden habersiz nişanlanmıştı.Böylece Nazan onu durduramıycaktı.Ama elinde bir şey bırakmayan Nazan Serkanı çalışmaya mecbur bırakmıştı.Gündüzleri Eylülle birlikte,kafelerde çalışıyorken akşamsa klüplerde gitar çalıyordu.Böylece geçiniyordular.Defneyse annesinden aldığı paraları rahatca harcıyordu.
Kısa süre sonra... Lüks hayat yaşayan Defne ,son model arabasıyla kaza yaptı ve tekerlikli sandaliyeye mahkum oldu.Sağalması için de bir ton para gerekti.Böylece Nazan elindeki son parayı Defnenin emeliyat masraflarına döktü.Elinde kalan üç beş kruşla,fakir insanların mutlu yaşadıkları mahalleden küçük bir ev aldı ve kızıyla ora taşınmıştı. O sırada Güney de Songülle evlenmiş,küçük ama mutlu bir evde yaşıyordu.
Eylül kardeşleri için endişeleniyordu bu yüzden annesiyle kalmak istemişti.Üvey babasının onlara bir şey yapmasından korkuyordu.Serkan buna itiraz etmedi,son zamanlar Eylülün panik halleri Serkanı çok endişelendiriyordu.Bide nerden geldiği belli olmaya fotoğrafcı,Eylülün boy-boy resimlerini çekmesi yetmezmiş gibi,Eylül onunla iyi arkadaş olduğunu da söylüyordu.Eylül fakirlikten biran evvel kurtulmak istiyor gibi görünüyordu.Serkan şu an kırgın olduğu anne ve kız kardeşine de bakmak zorundaydı.
Ama bu gün çok kötü......aslında  Serkan endişelendiricek bir şey oldu.
SERKAN:Güney neymiş benimle acilen konuşmak istediğin?
GÜNEY:Serkan,belki bilmek istersin dedim şey......Cemre.....

Serkanın az evelki sakinliği kayb oldu.
SERKAN:Ne olmuş Cemreye???!! Söylesene?!
GÜNEY:   Şey... geçen gün sana söyleyecektim, Hani Cemrenin motor yarışcısı sevgilisi vardıya..
SERKAN:Evet sizde fotorafını görmüştüm.
şu an  Serkan fotoğrafı gördüğü zamanı hatırladı.Güneyler tatili Cemrenin yanında geçirmiş, onunla resim çektirmişlerdi.Resimlerde Cemre Gökhanın boynuna sarılmış;elinden tutmuş,hatta yanağından öpmüştü.Kısacası çok mutlu görünüyordu.Ama bu Serkanın tuhaf bir şekilde kalbinin sızlamasına sebep olmuştu.Sonuçta  Serkan Cemrenin yanında bir başka erkek görmesine alışık değildi.Bir bakmıştı ki, elleri Cemrenin resmini okşuyor.Yanındakınaysa sinirli bir bakış atmıştı.Bu kıskançlık neden? Diye kendine soru sorsa bile cevab yoktu.
GÜNEY:Serkan?burdamısın?
SERKAN:Evet ne olmuş Cemrenin arkadaşına ?
GÜNEY:arışırken kaza yapmış ve hayatını kayb etmiş...
SERKAN:Ya Güney ,sen ne diyorsun,şimdi Cemre nasıl?
GÜNEY:Konu da o zaten...
Cemre o olaydan sonra hiç konuşmazken,iki gün önce dalgın halde yolu geçerken kaza olmuş....sakin ol O iyi....ama...
SERKAN:Aması ne ????Cemreye ne oldu..?
GÜNEY:Cemrenin artık gözleri görmüyor....
Serkan duygulandı.Yerinden kalktı
GÜNEY:nereye oğlum,
Serkan?
Ama Serkan şimdi son söylenenleri düşünüyordu.Akşam babasını  aradı ve almaniyaya gitmeğe yetecek kadar para aldı.Eylüle söylemek istedi.Ama Eylül ondan önce davrandı.
EYLÜL:Serkan ben bir kaç hafta annemlerde kalıcağım,bence sende annenlere yardım et.
SERKAN:Eylül ben.....
EYLÜL:Serkan sonra konuşsak olurmu,benim şimdi dergiye yetişmem gerek! Atakanı bekletirsem hiç iyi olmaz.Hoşçakal.
Serkan şu an Eylüle kızsa bile,bunun için vakit yoktu.Acilen akşam için bilet sifariş etti.
Almaniyaya vardığında,Güneyin verdiği adrese yetişti.Kapıyı bir teyze açınca
SERKAN:Merhabe ...Cemre...burda mı oturuyor?
-Evet oğlum,yoksa sen onun arkadaşı Serkanmısın? Songül geleceğini söylemişti de...geç içeri lütfen.
Serkan eve girdiğinde,koltukta onunla aynı yaşlarda olan iki kişi daha vardı.Onları da Cemrenin resminde görmüştü.Arkadaşlarıydı .
-Meral ,Mert bu Cemrenin arkadaşı..Serkan........ 
Meral :"tamam teyze ben Serkanı Cemrenin odasına götürürüm...
Oda  çok sessizdi ,kapı açılınca yatakta oturmuş Cemre
-Meral senmisin? Diye konuşmaya başladı.Cemre çok tedirgin ve solgundu.
MERAL:evet canısı benim ve sana birini getirdim...

Cemre  görmese bile kim olduğunu anladı,gözleri doldu .Dilinden onun ismi döküldü
....Serkan.....

 #cemser     Bir başka hikaye :sen ve ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin