Evden çok uzaklarda......
BİLAL:Rıdvan öldü mü?
RIDVAN:evet abi!
BİLAL:kaç kurşun?
RIDVAN:iki!
BİLAL:güzel! Ben senin yaşlarında senden daha tecrübesizdim....
Nazlı bunu duyduğu an elini çözdü ve ağzındakı bandı kopardı.Bir anda Rıdvanın silahını aldı ve arabanın ön koltuğunda oturmuş olan Bilal ağaya doğrulttu.NAZLI:allah belanı versin!!! Sen benim hayallerimi yine mi yıktın? öğretmenime nasıl kıydın? !!! O sadece beni senin kanlı ellerinden ,kirli hayatından uzak tutmaya çalışıyordu Ama ben senin yaşamana izin vermiğcem!!!!
Rıdvan olanları sakince izledi ve aniden silahı almaya çalıştı.Ama Nazlı onun parmağını ısırdı.Silahdan o sırada ateş açıldı ve şöför direksiyonu kayb etti.Araba yoldan çıkarak büyük bir ağaca çarptı.Nazlı kendine gelince kaçmaya başladı.Alını kanayan Bilal ve Rıdvan onun peşinden..
Kız koşuyor arkasında gördüğü katillere inat daha yükseğe kalkıyordu .Ama Bilal bir anda ona yetişti ve onun kolundan tuttu.
BİLAL:ne o? Annenin, öğretmenlerinin yanına mı gitmek istiyorsun? Üzgünüm ama ben sana kıyamam....senin evlenip mutlu olmanı istiyorum.
Bunları duyan Rıdvan sadece bir şeye takılmıştı..
"Annenin" " Senin anneni Bilal öldürdü" "onun suçu yoktu" Cemrenin sesi onun kafasında dolaşmaya başladı.Ama Nazlının konuşmasıyla taşlar yerine oturdu.
NAZLI:senden öyle nefret ediyorum ki,Baba demeye utanıyorum!! Senden korkmuyorum bile....sen bizi korumaya çalışan masum annemi kardeşimin ve benim gözlerimizin önünde vurdun.!!!
Öğretmenim beni o gece senden uzak tutmak için kaçırıcaktı.Ama sen onu da vurdun!!! Senden NEFRET ediyorum!!!!!
Daha fazla buna seyirci kalamayan Rıdvan onlara yaklaştı.
RIDVAN:Nazlı doğrumu söylüyor.....?
BİLAL:öyle olsa ne olucak
Rıdvan ?
Artık sende bizden birisin !!! Senin de elinde öğretmenin masum kanı var !!!!! Şimdiyse kızımı susturmam gerekiyor onun dili çok uzamış......
Bilal silahını Nazlıya doğrulttu.Ama Rıdvan öne geçti ve Bilalın silahın almaya çalıştı.
RIDVAN:sen bana süt annemin kötü kadın olduğu için öldürdüğünü söylüyordun...YALANDI HA? SÖYLESENE bunu nasıl yaptın ?!!!!sen anneme nasıl kıydın???!!!!!
NAZLI: .......
RIDVAN:Nazlı kaç kendini kurtar...
BİLAL:Rıdvan asıl sen ne yapıyorsun????
Bana karşı mı geliyorsun? Ama sen de masum değilsin !!! Sen onun öğretmenini öldürdün,ve sakın arabada olduğu gibi "hamileydi öldürmesemiydik!!!" Falan filan numara yapma! Sende benim gibisin...
RIDVAN:Hayır ben senin gibi değilim !! Ben seninle ilgili gerçekleri öğrendiğimde ona birşey yapmadım.İlk başta Ateş açtım,allah beni kahr etsin!!! Ama sonra ateş etmedim.Duydun mu amca onu öldürmedim!! ben senin gibi olmuycağım!!! Nazlıyı sana bırakmam!!
Bilal bunu duyduğunda silahını bir anda Rıdvana doğrulttu.Ateş açınca Rıdvan yere düşmemek için kendini zor tuttu.Nazlı
" abim" diye bağırdı ve onlara doğru koştu.
NAZLI:abi abim lütfen ölme...
RIDVAN:Nazlı sana gitmeni söylemedim mi?!!!benim küçük prensesim beni affet ben seni koruyamadım aksine canını yaktım...
NAZLI:hayır abi!! Annem hep senin iyi kalbin olduğunu söylüyordu...lütfen annemin emanetine Ceydaya sahip çık! Ben yapamadım!
RIDVAN:Nazlı sen......Nazlı hayır!!!.
Ama Nazlı uçurumun kenarında sigarayı yakmış, mutlu şekilde Rıdvanın ölmesini bekleyen Bilalın üzerine koştu ve onunla beraber kendini de uçurumdan aşağı küçük kayalarla çevreli denize attı.Belki de Bilal bunu anlasaydı ,Uçurumun kenarında hiç durmazdı.Ama koşarak gelen Nazlının itmesi karşısındada fazla duramadı ve ayağı kaydı.
Böylece o kadar yükseklikte sadece tek insanın sesi çıkıyordu.
O da "HAYIR" "KARDEŞİM" diğe bağıran Rıdvandı.Serkanın odası
Bütünlükte oda cam kırıklarıyla kaplanmıştı.Gürültüye Eylül kapıyı açtı ve içeri geçti.
EYLÜL:Serkan sakin olurmusun? Emeliyat sürüyor....
SERKAN:Eylül ben sakin olamam.!!
.... Cemre ne halde görmedin mi?
EYLÜL:Biliyorum,haklısın ama Melek için güçlü olmalısın,kız perişan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
Acak#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...