CENGİZ:evet, o zaman ben evrak işlerini hall edeyim, sizde çoçuklarla tanışın,
Adam gitmek üzereydi yine geri döndü
CENGİZ:Birde kapıcınız Ahmet bey birazdan gelir.Cemre hanım bir daha hayırlı uğurlu olsun
CEMRE:Sağolun Cengiz bey.
Cemre orda çoçukların hepsiyle tanıştı.Odaları gözden geçirdi.Çoçuklar koridorda koşarken dadı da onları durdurmaya çalışıyordu.Dadıları Leyla çok iyi kadın dı.Kızları da çok seviyordu.
Cemre bu iyi haberi Serkana vermek için sabırsızlanıyordu.
Ama şu an Serkan oda da akşam için planlar yapıyordu.Evlilik teklifi çok özel farklı bir şey olmalıydı.Sebebi çok basitti,karşısındakı insan çok özel biriydi.Çoçukluktan en iyi arkadaşı,
onu en iyi anlayan insan
sevgilisi
gerçek aşkı
ismini bile söylerken yüzünde mutluluk dolaşan insanla kaderlerini birleştirmeğe çalışsalar bile bu kez onu resmiyete de dökmeğin planlarını yapıyordu. Serkan şimdi kaldığı yerden devam etti.Son aramaları da yaptı.Kapı çaldı.Serkan elindeki, dosyaları masaya bıraktı
SERKAN:girin..
Cemre yüzünde mutlu bir ifadeyle içeri geçti.
SERKAN:Cemre?
Serkan yerinden kalktı ve sevdiği insana doğru gitti.Cemrenin yanaklaından öptü ve ona sarıldı.
SERKAN:Hoş geldin!Cemre:hoş bulduk,şaşırdın mı?
SERKAN:biraz ,sonuçta aşkım ilk defa geliyor,...
CEMRE:çıkalım mı?
SERKAN:tamam
Akşam Melek Nazan hanımda kalıcaktı.Serkan Cemreyle baş-başa vakit geçirmek istiyordu.Cemre onun ne planlar yaptığından habersizdi.Yemek çok güzel geçti.Ama olay yemekle bitmedi.Serkan Cemreyi çoçukkken gittikleri parka götürdü.Serkan Cemreyi arkadaşlıktan aşık olduğu döneme kadar yalnız bıraktığı her anı için bir hediye bir çiçek veriyordu.Her bir hediye onları bir-birine sımsıkı bağlayan anılarla kaplıydı.Ama aniden telefon çaldı.Serkan cevap verdi.Bir anda yüzü düştü.Ünlü şarkıcı arkadaşı sahne almadan önce Serkanla acilen konuşmak istiyordu.Tabi Serkan şarkıcı arkadaşının konserine Cemreyle birlikte gitti.Cemre için ön sırada koltuk ayarlamışlardı.Serkan arkadaşına bakma bahanesiyle gözden kayb oldu.Biraz sonra beklenen şarkıcı sahne aldı.Şarkı biter bitmez Cemrenin şarkıyı dinleyip te beklemediği bir şey oldu.Serkanın arkadaşı binlerce izleyicinin karşısında ........
-arkadaşlar bu gün çok güzel bir gün,bu sahnede az sonra önemli bir olaya hepimiz şahitlik yapıcağız......benim kardeşim aslında onu o kadar çok seviyor ki,benden böyle bir oyuna katılmamı istedi,onu kıramadım.Mutluyum bu gün benim çok sevdiğim arkadaşım sevgilisi için şarkı söylüyor.Cemre kimden bahs edildiğini bile anlamadan sahneye çıkıcak diğer şarkıcının yerinde Serkanı görünce çok şaşırdı.Serkan gözleriyle Cemreyi buldu ve güldü.Gerçekten de Cemrenin şaşkın yüzü çok komikti.
"Başıma bir şey gelse yanımda olurmuydun,
bir meselem olsa beni dinlermiydin,
başından mı atardın bağrına mı basardın
Acımı taşırmıydın istersem.....
Şarkı bitti.Alkış sesleri bir anda yükseldi.Serkan bir kez daha Cemreye baktı
SERKAN:Cemre..............bana evet dermisin.......?
Hayatını benimle sonsuza dek birleştirirmisin?
Her kes 'evet ' söylemesi için baskı yaparken Cemre bütün ona dikilmiş gözlerle aldırmıyordu.Sadece onun bakışlarında kenetlenmiş,onun merak dolu gözlerini daha fazla bekletmeden,
"Evet" dedi .
İşte o an sahnede Cemrenin parmağına tektaş takan Serkan, evlilik için hazırdı.Düğün için Meral ve Emi burdaydı.Cemre yurda zor yetişiyordu.Meralin gelinlik seçimi çok etkiliydi.Hatta kızlar 'Serkan Cemreyi böyle görürse bir hafta kendine gelemez' diyorlardı.Gelinliğin işlemeleri ve sırt dekoltesi düğünde her kesin Cemreyi konuşacağını söylüyordu. Düğün yerini Tuncay ve Elif araştırıyordu.Bir tek akşamlar her şeyden uzaklaşmış ,baş başa kalan Serkan ve Cemre kızlarıyla beraber düğün eksiklerini,davetyeleri gözden geçiriyordu.Cemre evdeki eşyaları yenilemiş,parasının kalan kısmını yurt için ayırmıştı.Çoçukların doğum günlerinde Cemre kimseyi unutmuyor,hediyeler,pastalar yaptırarak ,çoçukların gerçek aile hasretini az da olsa gidermeğe çalışıyordu.Serkan da kendi işinde....
.......
... bütün işleri bir an önce hall etmeğe çalışıyordu.Bir yandan hastane bir yandan yurt ,bal ayı tatilinin yalnız bir hafta ola bileceğini söylüyordu.Asllnda Cemre bir haftalık olsa bile yurtdan ayrılmak istemiyordu.Ama Serkan çoktan biletleri sifariş etmişti.
Düğün günü yetiştiğinde ,her şey çok güzeldi .Düğün açık havada havuz başındaydı.Davetliler gelin ve beyi beklerken Serkan Cemrenin odası önünde bekliyordu.
MELEK:biraz daha bekle baba ,az kaldı.
Sonunda içeri adım atan Serkan Cemreyi böyle görüceğini hiç düşünmemişti.Açık saçılarıyla duvağıyla ,üstündeki zarif dantel işlemeli,sırtı açık gelinlikle Cemre gerçektende Serkanın şaşırmasına sebeb olmuştu.
CEMRE:nasıl oldum?? Serkan?
SERKAN:sen ...sen ..çok güzelsin....melek gibi.....
Serkan Cemreye doğru bir kaç adım attı.
SERKAN:Seni böyle görmek ........
İyi ki hayatıma girdin,.....seni çok seviyorum Cemre Derinoğlu.
CEMRE:Ben de seni seviyorum,ama bana böyle bakmaya devam edersen....ben yürüyemem ki...
SERKAN:ama senden gözümü alamıyorum.....düğünü falan boş verip seni kaçırsam mı????
CEMRE:demek Serkan bey benimle evlenmek istemiyorsunuz?
Serkan Cemreye baktı ve güldü.
SERKAN:senin gibi bir güzeli asla bırakırmıyım hiç.....
MERAL: HMMM o zaman acele edermisiniz her kes sizi bekliyor.Serkan Merali kapı önünde panik görünce
SERKAN:tamam geliyoruz.
-Cemre benimle bu yolda sonsuza kadar,ölüm bizi ayırana kadar yürümeğe varmısın?
CEMRE:evet,sonsuza dek seni sevecek ve senin elini tutup......,bu yolda seninle beraber yürümeğe ,her zaman senin yanında olmaya varım....
Serkan Cemrenin elinden tuttu.-siz Cemre Derinoğlu Serkan Özgürü eşinuz olarak kabul ediyormusunuz?
Cemre önce tutduğu ele sonra o gözlere baktı.
CEMRE:....evet!-Siz Serkan Özgür hiç bir baskı altında kalmadan Cemre Derinoğlu kızımızı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?
SERKAN: EVET! EVET!! EVET!!
****
Dans, eğlence hepsi çok güzeldi.Meleğin küçük gelin gibi annesi kadar güzel gözükmesi Serkanı çok mutlu ediyordu.Meral ve diğerlerinin çoçukları da beyaz elbiseler içinde geline destek oluyordu.Gerçektende sonunda istediği gerçekleşmişti.
Melek anne babasını uğurladıktan sonra mutlu şekilde babannesine sarıldı.Serkan ve Cemre uçak biletlerini almak ve kiyafetlerini değişmek için eve gidiyorlardı.Araba kapı önünde durdu.Ama Serkan Cemrenin inmesine izin vermedi .Kendisi bir şövalye gibi prensesini kucağına aldı.Yukarı çıkardı.Yatak odalarına götürdü.Bavullar akşamdan hazırdı.Cemre kot pantolonu giymek için hazır etmişken duvağını ve gelinliğini çıkarmak için çaba harcıyordu.Serkan bunu fark etti Cemreye yaklaştı .
SERKAN:bu gün çok güzeldin....şimdi de ...
Serkan Cemrenin kızardığını görünce ,Cemrenin boynuna bir öpücük kondurdu.Duvağı Cemrenin saçından sökünce bu kez de dudaklarında hafif öpücük bırakan Serkan Cemrenin
CEMRE:hadi Serkan senin yüzünden uçağı kaçırıcağız....
SERKAN:tamam gidiyorum ,sen hazırlan,ben de bir eksi varmı ona bakıyım,ama orda da benden böyle kaçıcağını sanma......
Cemre Serkanın peşinden gülmeğe devam etti.
Onlar uçakla tatile giderken,polisler yurda yeni bir kız bırakmışlardi.Cemre olmadığı için onlarla Hayat hoca ilgilenicekti.
"Nazlı ve Ceyda Bilal ağa isimli bir qaddar babanın kızlarıydı.Ceydanın 5 yaşı vardı.Ama annesi öldüğünden beri hiç konuşmazdı.Nazlının durumu daha da zordu.Onun 13 yaşı vardı.Ama artık zorla evlendiriliyordu.Son anda öğretmeni polislerle yetişip ,kızı yaşlı bir adamla evlendirilmekten kurtarmıştı.Babası o gece öğretmeni evinde öldürmüştü.Onu hapse,kızları da bu yurta göndermişlerdi.Babası hapise girerken,"Nazlı bu iş burda bitmedi,seni kimse benden alamaz!!!!
Gerçektende kurtulduğunu düşünen Nazlı kardeşiyle ayrılmadan mutlu yaşamayı hayal ediyordu.Ama ......kader...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
Random#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...