Yeni hikaye:
YENİDEN BAŞLA
1.bölüm
Eski eve dönmek çok zordu benim için.Herşey orda başlamış ,orda bitmişti.Üstelik benim için rezillikle bitmişti.On beş yaşındaydım o olay olduğunda...aslında kaç defa kendimden o olay olmasa hayatım nasıl olurdu sorusuna dair bin türlü senaryo uyguluyordum.Ama olan olmuştu.Yeni derinden nefes aldım ....artık geçmişimden daha fazla kaçamayacağımı biliyordum.
CEMRE:Baba daha ne kadar kaldı,keşke hiç gelmeseydik....belki şimdi çoçuklarla ne güzel takılıyordum.
HAKAN:kızım öyle söyleme,buralar sana yabancı değil ki,bak çoçukluğun burda geçti,eski anılarını hatırlarsın işte.
CEMRE:Bende ondan korkuyorum ya.
HAKAN:Efendim kızım,bir şey mi dedin?
CEMRE:Yok birşey baba yok birşey.
HAKAN:Hadi ama ,üzülme bu kadar altı üstü üç ay için gidiyoruz,sonra söz geri dönücez.
CEMRE:demesi kolay,geçmesi zor.
HAKAN:Cemre kızım anla beni,bu şirket için çok önemli,bende istemezdin dönmeyi, Meleyi kayb ettikten sonra buraya geri döneceyimi hiç düşünmemiştim.
CEMRE:Baba sen üzülme ,bak dediğin gibi sadece üç ay,sonra yeniden Bodruma geri dönücez alt tarafı burda 90 gün geçiricez. Hadi gülümse biraz.
HAKAN:tamam benim güzel prensesim.Şey Cemre biliyorsun seni okula kayd ettirdim,üç ay olsa bile boş boş oturmanı istemiyorum.
CEMRE:peki ,baba ne yapalım İstanbula döndüysek,okuldan kaçmam da mümkün değil.
****
EYLÜL:aşkım ,ne yapıyorsun?
SERKAN:hiç biraz ders çalışmak istedim.Eylül bak ne diyceğim, sen matematiğim zayıf diyordun .Bu gün okul çıkışı kızlarla beraber bize gelsenize?
EYLÜL:Harika olurdu ama evdekiler..
SERKAN:annemi diyorsan o birşey demez merak etme.
EYLÜL:Ya Defne? biliyorsun o bizim kızları sevmiyor.
Defne o sırada mutlu haberi vermek için Serkanı arıyordu
DEFNE:Serkan ne duyduğuma inanmıycaksın.
EYLÜL:Yoksa notların mı yükselmiş?
DEFNE:sen bi susana ,gerizekalı
SERKAN:Defne!!!!
DEFNE:Neyse ya ben güzel haberi vereyim de....Serkan bil bakalım kim geliyor?.
SERKAN:Nerden bileyim.. ünlü falan mı?
DEFNE:Hayır Cemre....Cemre geri dönüyor...Metin hoca az önce söyledi.Yani temelli değil ama bir kaç ay burda olucak.
Bu zaman Defnenin yanında biri gözüktü.
GÖKHAN:sen az önce Cemre dönüyor mu dedin?
DEFNE:Evet?
GÜNEY:desene eski arkadaşlar bir araya toplanıyor.Ne dersin Serkan?
SERKAN:Sen asla arkadaşlık için uygun aday olmadın.
GÖKHAN:Hadi ama neden yüzün asıldı.Yoksa yakında geçmişinle yüzleşeceğin için mi?
Serkan bir anda masadan kalktı ve tam Gökhanın karşısında durdu.
SERKAN:İkimizde iyi biliyoruz ki, olanların tek suçlusu sendin.
GÖKHAN:Ama onu üzen sendin.Üç yıl falan oldu dimi? Sence Cemre o olayı unutmuşmudur.?
SERKAN:Onun ismini ağızına alma sakın!
GÖKHAN:Neden sana sürekli vicdan azabı mı yaşatıyor? Neyse seni iç dünyanla baş başa bırakıyorum.Benim yarın için hazırlanmam gerekiyor malun bizim egolu prensesimiz geri dönüyor.
Gökhan ordan gittiğinde Serkan uzun bir süre onun peşinden baktı
***
EYLÜL:Serkan senin Gökhanla ve o kızla aranda ne geçti?
SERKAN:Önemli birşey değil.
EYLÜL:Serkan bak ben buraya geldiğim günden senin Gökhanla bir türlü anlaşamadığını duymuştum Üç yıl önce ne oldu?
SERKAN:Eylül anlatırım,ama şimdi biraz dolaşmalıyım.
EYLÜL:sahile mi? İstersen bende geliyim?
SERKAN:Eylül dedim ki yalnız gidicem.
***
CEMRE:Baba peki Beren? o nasıl?
HAKAN:nasıl olsun kızım, Alinin ölümü en çok onu etkiledi.Yurtdışından yeni geldi.Bu projeyi de o bana önerdi.
CEMRE:annesi ve kardeşleri Ankaradaydı değil mi? Biliyormusun hala Kerim amcanın ailesini kızı yaşta biri için bıraktığına inanamıyorum.
HAKAN:bende kızım,ama zaten benim gözüm o Nesrini hiç tutmamıştı.Kendini hizmetçi gibi değil,evin hanımı gibi gösteriyordu ve yaptıda.
CEMRE:keşke Ali hayatda olsaydı ,belki şimdi Beren ablayla evlenmişlerdi.Ama onun hayatını da Şüle mahv etti ya.
HAKAN:ama bence Kerim kızının Aliyle evlenmesini hiç istemiyordu.Ama ben de en çok Beren kızım için üzülüyorum.Bu yüzden senin ona iyi geleceğini düşünüyorum.O seni çok seviyor.
CEMRE:evet,haklısın biz onunla çok iyi anlaşıyoruz.Umarım o benimle uğraşmaya hazırdır.
Cemre gülümsedi.Babası kahkasını saklayamadı.
HAKAN:Eski prensesimi görmek güzel.
***
SERKAN:evet anne bende seni arayacaktım,ben bizimkilerle biraz ders çalışacaktım da,sen evdemisin?
NAZAN:oğlum hayır evde değilim komşudayım. Hakan amcanlar geri döndü ya,onlara gidiyorum bende.Birşey mi isteyecektin?
SERKAN:yok anne......
..anne....?
NAZAN:efendim oğlum?
SERKAN:....Hakan amcalara selam söyle.
NAZAN:tamam ,oğlum bak ne diycem istersen akşam sende gel?
SERKAN:yok anne ben ders çalıştıktan sonra uyuyucam.
NAZAN:Tamam sen bilirsin.Dikkat et kendine.
SERKAN:Sende.
****
Cemre kendi eşyalarını Berenin tarif ettiği odaya götürdü.Ev çok büyük ve çok güzeldi.Cemre bu kadar büyük evde Bereni nasıl bulucağına bile şaşırıyordu.
Son çantayı almak için Cemre yeniden aşağıya indi.Odasında herşey tamamdı.Beren onun rahat etmesi için her eşyayı özel olarak yaptırmıştı.
BEREN:Cemre dikkat etsene o kadar ağır bavulu neden sen taşıyorsun?
CEMRE:Beren ben alıştım artık kendi işimi kendim yapmaya,hem içindekiler o kadar ağır değil,kiyafetlerim sonuçta.
BEREN:hala inatçısın,ama seni çok özlemişim.
CEMRE:Bende seni,şimdi odamda eşyalarımı yerleştirmeliyim ama akşam seninle eski zamanlarda olduğu gibi uzun uzun konuşuruz.
BEREN:ama canım galiba bu mümkün olmayacak....dışarı baksana komşularımız geliyor.
Cemre Berene doğru gitti ve kapıdan dışarı baktı ve Defnenin onlara doğru geldiğini fark etti.
CEMRE:annesi yetmiyordu,şimdi de Defne de geldi.Tam kadro oldu yani!
BEREN:daha değil.
CEMRE:Ne? Neden bahs ediyorsun?
BEREN:Tam kadro olması için,Serkanın da gelmesi şart.
Beren mavi gözleriyle Cemreye baktı.Ama Cemre onun ismini duyunca bu sefer hiç bir tepki vermedi.
CEMRE:o gelmez,neden gelsin ki zaten.Hadi ben aşağı iniyorum.Sende geliyormusun?
BEREN:Evet.Ha canım unutmadan söylemeliyim ben birazdan toplantı için birkaç saatliğine çıkıcam.Sen yalnız kala bilecekmisin?
CEMRE:Babamda mı gidiyor?
BEREN:evet Hakan amcanın da orda olması şart ama istersen..
CEMRE:ya merak etme ben çoçuk değilim başımın çaresine bakarım...hiç endişelenme ...
CEMRE:gidelim mi artık?
BEREN:Olur.
Defnenin gelişi Cemre için iyi olmasa da Cemre hiç bir şey demeden onu dinliyordu.Defne durmadan Serkanın fakir sevgilisini rencide edecek şekilde anlatıyordu.Akşam olmuştu Defne hala Cemreyi yalnız bırakmıyordu.Cemre Beren ve babasının biran önce dönmesi için içten içe dua ediyordu.
DEFNE:Biliyormusun Gökhan senin geleceğini duyunca çok sevindi.
CEMRE:Gökhan mı?
DEFNE:eveet? Ay Cemre görsen bir yakışıklı olmuş,zaten yakışıklıydı ama şimdi tüm kızlar peşinde koşuyor.
CEMRE:Galiba senin de onlardan bir farkın yok.
DEFNE:yoo onu nerden çıkardın.
Cemre bir bardak su almak için ayağa kalktı ,ama bir anda elektrik kesildi.
DEFNE:Cemre baksana elektrikler gitti,mum varmı?
CEMRE:Hayır bence yok;çünkü Beren burayı sık sık kullanmadığını söylüyordu.
DEFNE:Zaten olsa bile bu kadar büyük bir evde küçücük mum bulmamız imkansız.Hadi kalk bize gidiyoruz.
CEMRE:Hayır biraz bekleyelim belki elektrik geri gelir.
DEFNE:Ya kızım ,gelmez
burda bazen oluyor böyle, hadi kalk gidiyoruz,seni burda yalnız bırakamam.
CEMRE:Size mi?
DEFNE:evet!
CEMRE:Ama....
DEFNE:Cemre hadi...
Defne Cemrenin kolundan tuttu ve peşinden sürükledi.
***
Serkan elektriğin kesildiğini görünce telefonunu eline aldı ve aşağı kata indi.O sırada Defne Cemreyle eve girmiş salonda annesini arıyordu.Cemre onun peşinden gitmek isterken nerdivende birine çarptı Başını kaldırdığında telefondan gelen ışıkta onu gördü.Serkan elinde telefonuyla Cemrenin tam karşısında duruyordu.İkiside birşey söylemek istiyor,ama önce konuşmaya cesaret edemiyordu.DEFNE:Cemre bak annem mumlardan fazla verdi.Ama istersen burda kalalım elektrik ..
Serkan? Sende mi burdaydın?
SERKAN:Evet anneme bakıcaktım da,merhaba Cemre nasılsın?
CEMRE: iyiyim,sen ?
SERKAN:İyi, anne sen birşey biliyormusun elektrikler neden gitmiş?
Serkan bu konuşmayla salona doğru gitti.
NAZAN:oğlum ,ben...
Tam o anda elektrik geri geldi.
NAZAN:bak geldi işte,kızlar gitmeden gelin sıcak birşeyler için.
CEMRE:Yok Nazan teyze benim gitmem lazım,Beren nerde olsa gelir şimdi.
Cemre bunları söylerken Serkana baktı .Serkan kendine bir fincan kahve almış koltuğa doğru ireliliyordu.
NAZAN:O zaman Serkan eve kadar sana eşlik etsin.Defne kızım lütfen Aleynayı ararmısın? Kız sabahdan seninle konuşmak için bin kere aradı.
DEFNE:Tamam anne, o zaman, Cemre yarın okulda görüşürüz
CEMRE:olur...şey Nazan teyze bence Serkan gelmesin zaten iki adımlık .Ben kendim giderim.
NAZAN:Olmaz hırsız falan olur,yalnız olmaz ..dimi Serkan?
Serkan sanki şimdi ondan bahs edildiğini fark ettti.
SERKAN:tamam anne ,hadi Cemre ben seni geçiriyim.
NAZAN:Eve kadar tamam mı oğlum?
SERKAN:evine kadar götürücem anne oldu mu?
Cemre şu an karmaşık duygular içindeydi.Onu yeniden görmeğe hazır değildi.Ama Serkan şu an onunla aynı yolda ireliliyordu.Cemre addımlarını hızlandırdı ,biran önce eve varmak istiyordu.
Sessizlik sinir bozucu geliyordu onlara.
SERKAN:Cemre Defne bana okula geri döneceğini söyledi.
CEMRE:evet ,senin için bir sakıncası mı var?
SERKAN:Hayır, ne alaka?
CEMRE:her neyse bak geldik, iyi geceler.
Cemre hızla kapıya doğru yürüyorken Serkanın üzgün sesi onun durmasını sağladı.
SERKAN:Cemre....
ben...........
...şey....
CEMRE:Birşey mi diyecektin?
SERKAN...Şey .....yok birşey ....iyi geceler.
Serkan elini saçına götürdü ve evlerine doğru geri gitti.Cemrenin içeri geçince kapıyı kapatması ,Serkanın rahatlamasını ve adımlarını yavaşlatmasını sağladı.
SERKAN:kızdan bi özür bile dileyemedim...
Ama Cemre Serkanın endişesini onun elini saçlarına götürmesinden anlamıştı.Serkanın ona ne demek istediğini ve neden son anda vazgeçmesini bilmiyordu.Bildiği tek şey geçireceği üç ay kolay olmayacaktı.....***
Değerli okuyucular bölümün devam etmesi için lütfen oylamayı unutmayın♡
İsteyen herkes hikaye ile ilgili fikirlerini ve önerilerini yorumda bildire bilir♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
De Todo#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...