Serkan kapını açık görünce, anladı.....koşarak içeri girdi
-CEMRE, CEMRE NERDESİN?
Bütün eşyalar ortalığa dağılmıştı.Masanın üstünde hazırlanmış salata ve çorba bile sanki ellenmişti.Serkan bütün odalar baktı.Ama Cemreyi bulamadı.Aklına ilk gelen isim Songül oldu
"Kesin o biliyordur"
SERKAN:Songül Cemre nerde?
SONGÜL:Serkan...şey...şey Cemre
SERKAN:Songül söylesene Cemre sizde mi ? Bana kırgın mı neden telefonu kapalı?
SONGÜL:Serkan aslında biz de bu yüzden seni arıyacaktık ....Cemre bir kaç saat önce Merali aramış ve çok tuhaf konuşmuş.Peşinde birilerinin olduğunu söylemiş.arıyoruz açmıyor, biz de çok merak ediyoruz..
Serkan:Sen ne söylüyorsun...Songül....?Serkan bunu kimin yaptığını anlamıştı.Şerfsiz eğer Cemrenin tek bir teline zarar verdiysen..
Bu zaman Serkan arkada araç dayandığını fark etti.Gelen Polis memuru Cemrenin bir kaç saat önce onları aradığını sonra Meral diye bir kızın onları aradığını falan anlattı.
SERKAN:Peki şimdi nerde söylesenize?
POLİS:Malesef , onun kullandığı araç uçurumun kenarında boş bulundu
SERKAN:Ne ? Siz ne diyorsunuz????
POLİS:Çok üzgünüz ama Cemre denize düşmüş ola bilir ....
Serkan artık dinlemiyordu arabaya bindi.Uçurumun kenarına geldiğinde Songül ,Güney , Mert Meral Emmi hepsi arama timinden zor olsa bile iyi haber bekliyordu.Serkan onlara yaklaştı
SERKAN:Meral?????
MERAL:Sen hangi yüzle,burdasın.Madem Cemrenin elinden tutup ta buralara kader getirdin.Neden onu yalnız bıraktın
MERT:Meral sakin ol.
Ama Merali kimse sakinleştiremiyordu.Cemrenin son konuşmasını hatırladıkca,Meral
Serkana daha da öfkeleniyordu
MERAL:Sen arkadaşımın hayatına hep mutsuzluk getirdin.Senin haberin varmı ki,Cemre son konuşmasında nasıl korku ve endişeli haldeydi.Benimle vedalaşamadı bile...
Serkanın konuşucak kelimesi yoktu.Boğazında sanki bir şey kalmıştı,Cemremin o halini düşündükçe nefes alamıyordu.
1saat önce
-Sinan bir kere seninle baba oğul balığa çıkalım dedik,onu da mahv ettin .Bari ağları sudan çıkar da gidelim .
-Baba..babba...?
-ne oldu ?
Hasan Tekneden hemen indi,onlar denizin kenarında baygın her tarafı yarayla kaplı bir kız buldular.
-Sinan kızı arabaya götür,hemen
Sinan babasının dediklerine harfiyen uydu.Hasan çok düşündü,eyer kız uçurumdan atladıysa,demek başı beladaymış,peki ya polisten kaçıyordusa?Bu yüzden şimdilik onu eve götürdü karısı onun yaralarına melhem koydu.Kızın durumu baygın olsa bile,şimdi iyiydi.Denize düşmek onu kurtarmıştı.Allahtan deniz kızı diğer kıyıya vurmamıştı.Yoksa orda ki taşlar yüzünden şimdi kız hayatta olmaya bilirdi.
-Efendim sadece telefonu bulduk
-Bu onun telefonu mu?
Emi öne geçti ağlayarak "evet" dedi.
Aramalar sürdü ama hiç bir netice vermedi.
Serkan haftalarca aramaya devam etti.
-Ben seni yalnız bıraktım, bu yüzden bu kadar kötü cezalandırıyorsun ,değil mi Cemre.....keşke zamanı geri ala bilseydim......
Aylar yıllara değişti.Serkan acıyla yaşamayı kabullendi.Gitar çalmayı bıraktı.Ünversteyi yeniden okudu...Şimdi ünlü bir hastanede Eylülle beraber doktor olarak çalışıyordu.Eylülle mi?Evet doğru duydunuz! Geçen bu beş yılda Serkanın acılarına Eylül ilaç sürmeye çalıştı.Aynı ünversteyi okudular,En sonunda da evlenmiştiler.Ama mutlu evlilik miydi sorusunu sorarsanız ? Hayır! Serkan zamanın çoğunu hastanede geçiriyor akşam eve gelince de sinirli oluyordu.Bu beş yılda onların çoçukları olmamıştı.Belki de Eylülün Cemreye karşı yaptıklarının cezasıydı bu.Kim bilir?!!!
*****
HAYAT:Melek nerdesin?
SİNAN:ne oldu arkadaşım?
HAYAT:Meleği bulamıyorum da?
SİNAN:Melek, hemen çıkmazsan senin sütünü de ben içicem!
Melek:tamam amca geliyorum
HAYAT:küçük cadı nerdeydin
MELEK-anne
-annecim,senin beni bulmanı bekliyordum
Kız sarı uzun saçlarını arkaya itince deniz mavisi gözleri annesine üzgün bakışlarla baktı.
HAYAT:Tamam gel gel affettim,ama bir daha böyle yapma
MELEK:tamam .... güzel annecim
SİNAN:yalakalık yapma,bak anneni bi daha da üzme tamamm mı?
MELEK:peki,AMCA tamam ama sende benim sütümü içmekten vaz geç
HAYAT:Yapmaz merak etme değil mi Sinan ?
****
MELEK:Dede sen ne zaman döndün?
HASAN:şimdi döndüm ya,Meleğim dedesine sarılmıycak mı?
Bu aile tablosundakıların kim olduğunu merak ediyorsanız ?
Hasan bey geçmişte bazı kötü olaylara bulaşmış olsa bile büyük oğlunu kayb edince tövbe eden iyi biri. O bir daha kirli işlerle uğraşmıyor.
Ama küçük oğlu babası gibi kardeşinin ölümüne kolayca alışamıyor.Aklı dengesi bir az geride.Kimseye zarar vermiyor,ama kendisi de bazan çoçuk gibi.
O gece onların denizden bulduğu o kız onların hayatını tamamen değişti.Kızın geçmişle ilgili hiç bir şey hatırlamaması,
Hasanın ailesini üzse de o hayatın onların karşısına çıkardığı şu kıza "hayat " ismi takmışlardı
Aradan bir kaç ay geçti,yaraları iyleştikten sonra sürekli bayılma sonucu doktor kızın hamile olduğu söylemişti.Aslında Serkan Cemreyi kaçırdığı gece ,onun elini asla bırakmıycağını söylese de,şimdi çoçuğu olucağından habersizdi.O Cemrenin yanında yoktu.Cemrenin geçmişle ilgili hatırladığı tek şey arabadan denize düşüşü, ve o adamın "nerde olursan ol benden kurtulamazsın !"
konuşmasıydı.
Hayat kızı doğduğunda ona Melek ismini koymuştu.Bazı şeyler hatırlanmasa bile Melek ismi ona çok tanıdık geliyor,sanki bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.
Hayat köy hayatına alışmıştı.Onların evi köyden biraz uzakta sessiz bir yerdeydi.Hasan Meleği o kadar çok seviyordu ki, nereye giderse onu da kendisiyle götürürdü.
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
Random#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...