Arkadaşlar bu yeni bir hikayenin ilk bölümü ....
Başka bir kitapta yazmak yerine bitmiş bir kitapda hekaye yazmak daha iyi olur diye düşündüm.
İlk bölüm hayırlı olsun ....
Diyelim mi?
Herşey aslında güzel gidiyordu.Cemre Serkanla o kadar şey atlatmıştı,şimdi önlerinde hiç bir engel yoktu.Serkan annesinin şirketini işletirken Cemre de şirketin en önemli konusu moda ile ilgili yeni kitafetler oluşturuyordu.Serkan Cemreyi geçmişine göre suçlamıyordu.Yavuzun bir ırz düşmanı olduğu için öldürüldüğünü Serkan da kabul etmişti.Cemre hapisten çıktığında da yeniden şirkete dönmüş eski yerini almıştı.Serkan artık evlenme teklifi yapmanın tam zamanı olduğunu düşünüyordu.
Nazan hapis olayından sonra Cemreyle iyi anlaşmaya başlamıştı.Artık Cemreyle Serkanı ayırmaya çalışmıyordu.Böylece herşey güzel gidiyordu,ta ki, o gelena kadar.......
Şirket düzenlediği defile için manken aradığı sırada bir kız gelir.Öyle cana yakın ,zorluklar falan atlattım diyerek kendini Serkana acındırır.Serkan onu şirketin mankeni olmasını ister,ama Cemre kızı hiç sevmez ve buna karşı gelir.Böylece Öykü onların arasında ilk kavgayı başlatır.Cemre şimdi ,Serkanın Tunaya neden öyle davrandığını anlamaya başlar.Ama olan olmuştur, şimdi de Serkan Öykünün kötü birşey yaptığını düşünmüyor.Zaman-zaman tartışmalar çıkınca Serkan evlilik teklifi yapmayı düşünmemeye çalışır.Cemre Tuna da olduğu gibi bunu da Nazanın yaptığını düşünür ve Nazanla çok kötü kavga eder.Serkan bunu duyunca Cemreye neden bu kadar değiştiğini sorar.Cemre eski konuları ona hatırlatınca Serkan Öykünün Tuna gibi olmadığını söyler.Aşka noktayı Serkanın şirket için otelde düzenlediği toplantı koyar.Cemre toplantıda Serkanı bulamayınca onun kaldığı odaya gider, Serkanın gömleksiz hali ve yanında da Öykünün olması ilişkiye tamamen noktayı koyar.Serkan sonradan olayın içkinin üzerine dağılmasıyla ,Öykünün sadece ona yardım ettiğini açıklama çabaları ,Cemreyi geri getiremez.Cemre İstanbulla tüm ilişkisini keser ve Ankaraya taşınır.Herşey güzel giderken ,Cemrenin tüm paralarını yatırdığı ihale başarılı olmayınca Cemre herşeyini kayb eder,geriye bi tek iki katlı ev kalır.Bunu Ankaraya iş için geldiğinde kullanması için Nazan hediye etmişti.Ama kalıcak başka yeri ve parası olmadığı için ,bu evda kalmaya karar verir.
Birinci bölümün sonu.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#cemser Bir başka hikaye :sen ve ben
Diversos#CEMSER-ait ilk hikayelerden. Lütfen oylamayı da unutmayın Çok iyi arkadaşlar hayatın zorluklarına karşı mücadele eder,zamanla bu arkadaşlık aşka dönüşür.Ama, malesef Serkan en iyi arkadaşı Cemreye aşık değil,başkasına aşık.Kalbi kırılan Cemre çare...