Yeniden başla "Berenin aşkı"

43 5 4
                                    

Aşk o yüce hissin kalbinde kök saldığını, ne zaman anlarsın?  Gönül kapın ısrarla durmadan çaldığında.
Ben ona öyle aşık olmuştum. Ama bazan istediğin olmaz, o zaman yıkılmak yerine ayakta durmalısın ve seni yıkılmanı engelliycek adamla. Gökhan  hayatıma öyle girmişti. Her zaman  benimle olucak bana yeniden başla dahası yeniden başlayalım deyecekti. Okula artık birlikte gitmeğe karar vermişik. Bu sırrımı Berenden saklamamış onunla paylaşmıştım. O da çok mutlu olmuştu. O , benim kararımı desteklerken, ben onun gözünde birşeyler fark Etmiştin. Bu yaşlar belkide ona Aliyi hatırlattığım için akmıştı.  O da benim Serkanı çoçukluğumdan tanıdığım  gibi,  Aliyi öyle tanıyordu. Ali ailesini kazada kayb etmiş küçük bir çoçuktu , onlara geldiğinde. Beren ona hep iyi davrandığı için o  kendini hiç yalnız hiss etmemişti. Bu saf çoçuksu arkadaşlık onlar büyüdükce büyümüş farkında olmadan aşka dönüşmüştü. Ama Ali Kerim beyin yaptıklarıdan dolayı , ona bir türlü açılamamıştı. Kerim bey ona bir baba olmuştu adeta. Bu yüzden Ali kendi evine çıkınca, kendini şirket işlerine ve çoçukluk aşkını unutmaya ,yeni aşka yelken açmaya çalışmıştı. Ama ne yapsa her yeni kız, ona Bereni unutturamamış. Son olarak hayatına giren kız Şüle onu terk etmemekte kararlıydı. Bunu gördükce daha da üzülen Beren uzun süre babasının şirkette onlarla birlikte çalışma teklifini  geri çevirmişti. En sonunda , daha fazla kaçamayacağını düşünerek şirkette görevinin başına geçmişti. Ama Berenden farklı olarak Ali duygularını saklamayı iyi  biliyordu. Bu Beren çıldırtıyordu. İşte bu yüzden Beren bi gün babasına Alinin bi kız arkadaşı olduğunu açıklamıştı. İşte bununla Şüle Kerim beyin konağından ayrılmaz olmuştu. Beren onu neden sürekli evlerinde gördüğünün hesabını Aliye sorduğunda , Ali ona beklemediği bir cevap sunmustu .
ALİ: bunu sen istedin Beren .Ne diye babana benim bir kız arkadaşım olduğunu söylüyordun ki?!  O benim hayatimda diğerleri gibiydi. Ama senin sayende şimdi Kerim amca onunla ilişkimin ciddi olduğunu sanıyor. Ayrıca Şülede öyle.!!! 
Bu konuşma ve bağrışma aslında Bereni bi konuda rahatlatmıştı. Demek Ali ciddi ilişki yaşayacak birini bulamamıştı.Ama Berenin haklı olduğu , Berenin aniden inşatta geçirdiği kazayla kanıtını bulmuştu.Ali o gün o kadar korkmuştu ki., Berene olan duyğularını bir türlü saklayamamıştı.Berene olan  aşkını , Beren iyleştikten sonra , sahile çağırarak itiraf etmişti. Hatta kendini tutmamış, Bereni öpmüştü. Ama o gün Beren başka bir şey duyduğu için Alinin samimiyetine inanmamış ona tokat atmıştı. Tabi , duyduğu Şülenin yalan hamilelik haberiydi. Ali bu yalanı duyduğunda, Şüleye
hesap sormak için gitmişti. Ali araba kulanırken  , Şüleye hesap sormaya çalışmış ,yalanı itiraf eden Şule aniden direksiyona uzanmış.
Şule:şimdi ona  gideceksin değil mi?
Ali:evet gidicem,çünkü ben onu seviyorum, tamam mı? Sende kabul et artık! Ben sana ilk baştan söylemiştim seninle olamayacağımı.
Şüle bir anda direksiyona daha fazla saldırdı"ben sizinde birlikte  olmanıza izn vermem"
ALİ: Şüle ne yapıyorsun?
ŞÜLE: Sizin mutlu olmanızı izlemek  yerine , ölmeyini  benimle birlikte ölmeni tercih ediyorum.
İşte onları Beren Alinin kapanmamış telefonundan duymuştu. Heyecan ve telaşlı yüreği bir anda arabanın kaza yaptığı sırada çıkardığı sesle durmuş gibi olmuştu. Şimdi de , benim de Serkanla asla bir araya gelemeyeceğimi gördüyü için üzülmüştü. Ama herkes Ali kadar çoçukluk arkadaşına aşık olacak gibi biri değildi. Serkanın da bana aşık olması gerekmiyordu. Ben artık Gökhanla yeni bir hayata başlamaya hazırdım. Buna en çok mutlu olanlardan biri de Berendi. O, benim neleri atlattığımı iyi biliyordu.
Okul hayatım daha yeni başlamış gibiydi. Herkes bize ilk kez görüyormuş  gibi bakıyordı. Gökhan elimi daha sık tutmaya başladı ve bana ufaktan gülümsedi. Bu gülümsemeyle bende biraz rahatladım. Ama rahatlamam Defneyi dahası arkasında durmuş sinirle bizi izleyen Serkanı görünce kayb oldu.
DEFNE: Ne oluyor burda?  Cemre?
SERKAN: sana o kadar acı yaşatan biriyle el ele tutuşmuşsun?
GÖKHAN :Emin ol senin kadar acı yaşatmamışımdır.
SERKAN: Gökhan bunu sen mi söylüyorsun?! Çok komik! Lan mektubu herkese göstererek  dalga geçtiğini  ne çabuk unuttun.
CEMRE: Ay yeter! Sürekli aynı şeyleri söylemeyi kes artık. Ayrıca Gökhana  söyleyeceğine , dön kendine bak! Mektuba gelince, onu herkese gösteren senin kardeşindi.Emin olun sizin kadar beni kimse üzmedi.
SERKAN: Cemre sen ne saçmalıyrsun?
GÖKHAN: düzgün konuş, gerizekalı, senin bunu anlamanı beklemiyordum zaten…
SERKAN: Cemre  bu doğru mu?
Cemre zor ayakta duruyor olmasına rağmen , ilk defa ağlamadan , onun için zor konuya tekrar döndü.
CEMRE: Evet.!!
Cemre kısa konuşmayla ordan ayrıldı. Serkandan farklı olarak , Gökhan onun peşinden gitti , yakaladığı an kendine çekti ve sımsıkı sarıldı. Cemre yüzünü yakan göz yaşlarını özgür bırakarak , Gökhanın göğüsüne yaslandı.
GÖKHAN: Bitti, tamam mı ? ! Bundan sonra ne o , ne de başkası seni üzmeyecek. Bu konu açılmamak üzere sonsuzadek kapandı.
Cemre Gökhanın söylediklerine inanmak, sonsuzadek o sözlerde kayb olmak istedi. Ama söylenenlerin gerçek olmayacam kadar güzel olduğunu da biliyordu. Onu da biliyordu ki, her ne kadar kendine söz geçirsede,  kalbinin bir yerinde  hala Serkana aşık aptal bir kız çocuğu saklanıyordu. ..Her ne kadar Gökhan onu mutlu etmeye çalışsada, o Serkan ve Eylülü  birlikde gördüğünde üzülücekdi. Bu yüzden onun için iyi gelicek karar aldı. Bununla ilgili konuşucağı tek kişiye  babasıydı.... 

Arkadaşlar uzun zaman oldu, biliyorum. Nedense , bir türlü yazmak gelmiyordu içimden .Ama  artık beğenirseniz, devam etsin diye yorum yaparsanız  kısa sürede devamı gelir. Sevgiler😍😘

 #cemser     Bir başka hikaye :sen ve ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin